| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Позамислих се така за заведенията 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Buhl (H.) |  
| Публикувано | 07.11.08 19:51 |  
             |  
           | 
            
           
  По повод на една тема за Егур Егур (никога да момента не бих се оплакал от тях) и лошите мнения в нея се позамислих...
 
 Недоволни от КОЕТО И ДА Е заведение винаги ще има.
 Ако се пише в черен списък за заведението, задължително ли е то  (персоналът) да е лошо или понякога и клиентите допринасят?
 Защо от едни и същи фирми, услуги, заведения винаги има доволни и недоволни (с изключения, разбира се)?
 Присъствал съм, щото, и на сцени с егати селските клиенти, та чак ме е хващало срам заради тях, ако и че не ги познавам. 
 
 Излиза, че клиентите са два вида - черни и бели, а заведенията са им пропорционални на манталитета.
  Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Позамислих се така за заведенията 
[re: Buhl]
 | 
 
 |  
| Автор | 
SoulMate (фанта гуспожа) |  
| Публикувано | 13.11.08 09:43 |  
             |  
           | 
            
           
  Разсъждаваш като възпитан интелигентен човек, който си знае правата и задълженията в обществото 
 
 Абсолютно правилно - все пак в заведенията работят хора. Конфликтът идва когато се срещнат простак и възпитан човек, без значение кой е клиентът и кой е персоналът.
 
 По въпроса с Егур Егур - онзи ден се изложиха доста тъпо (конкретно се изложи този, който отговаря за резервациите). Доста се бях вкиснала, защото исках хубава храна, нищо че скъпа, любезно обслужване и приятна атмосфера.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Позамислих се така за заведенията 
[re: SoulMate]
 | 
 
 |  
| Автор | 
s.prodanov (непознат
) |  
| Публикувано | 13.11.08 11:57 |  
             |  
           | 
            
           
  Авторе, не си много прав. В смисъл - абе ясно, че клиента може да е всякакъв и да прави скандали. Но едно хубаво заведение би трябвало да може да управлява таргет групата на клиентите си. Не е толкова трудно. Тогава случаите, в които незадоволен скандалджия, с черна нагласа към света и желание за себедоказване идва в това заведение ще са по-скоро изключение. По тази точка заведенията търпят много критика. Причината, разбира се до голяма степен е финансова.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Позамислих се така за заведенията
[re: SoulMate]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Buhl (H.) |  
| Публикувано | 13.11.08 20:40 |  
             |  
           | 
            
           
  По въпроса с Егур Егур - онзи ден се изложиха доста тъпо (конкретно се изложи този, който отговаря за резервациите). Доста се бях вкиснала, защото исках хубава храна, нищо че скъпа, любезно обслужване и приятна атмосфера.
 
 И там има черни овци както в персонала, така и в клиентите. Но аз не говорех за Егур Егур, а просто философски така настроен... За нещата като цяло. 
 
 Една система е толкова слаба, колкото е слабо най-слабото й звено. Перифразирано се сещаш какво имам предвид.
  Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Позамислих се така за заведенията 
[re: s.prodanov]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Buhl (H.) |  
| Публикувано | 13.11.08 20:55 |  
             |  
           | 
            
           
  Но едно хубаво заведение би трябвало да може да управлява таргет групата на клиентите си. Не е толкова трудно. Тогава случаите, в които незадоволен скандалджия, с черна нагласа към света и желание за себедоказване идва в това заведение ще са по-скоро изключение.
 
 Не става въпрос за скандалджии, а за хора, дето понякога объркват таргет заведенията си.  Но това не е общия случай.
  Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |