|
Тема
|
Магазин Фамилия на Стамболийски
|
|
Автор |
18_plus (непознат
) |
Публикувано | 08.08.06 14:38 |
|
Вторник, 08.08.2006 г., обедната почивка. Накупил съм си храна и решавам да мина през магазин Фамилия да си взема мляко и други неща. Влизам аз и гледам една лелка мие пода малко преди щанда с мляко. Засилвам се натам, но тя ме спира с думите: "Ей, мини от другата страна, не виждаш ли, че мия?". Вдишах дълбоко 10 пъти и се запътих да заобиколя от другата страна...но какво да видя? От въпросната друга страна друга лелка мие пода. И така, аз оставам по средата, и ги гледам как и двете вървят с гръб към мен и се доближават от двете ми страни. Първата лелка явно усети, че има някой зад гърба й и се обърна. Питам я с любезен тон: "Извинете, как да стигна до щанда с мляко?" "Ми мини от другата страна, тук аз мия" ми отговаря... "Ма то и там мият". "Еми ше изчакаш тогава да изсъхне". Тук вече се вбесих от отношението и просто се засилих към щанда са колкото се може по-ситни крачки, взех си мляко и съвсем спокойно отидох на касата. Първата лелка се оказа, че е и касиерка. Погледна ме, изсумтя и вместо да дойде да ми маркира продуъктите, се наведе и продължи да чисти мърморейки: "Няма ли да ме обслужите?" "Ми нали трябва да мия на такива като вас. Аз цял ден с това се занимавам, не мога да правя сто неща едновременно." . Естествено, просто оставих продуктите на касата и пожелаха да говоря с управителя, но той бил в командировка. Нищо, аз ще го почакам да се върне. Ама повече няма д астъпя в тоя магазин да си пазарувам. Та мисълта ми е, че трябва да има някакви критерии, по които да се набират служители на тия магазини. Някои хора явно не разбират, че отношението към клиента е основната причина той да предпочита да си пазарува от някое определено място.
| |
Тема
|
Re: Магазин Фамилия на Стамболийски
[re: 18_plus]
|
|
Автор |
Wildberry (bitter) |
Публикувано | 09.08.06 12:15 |
|
Тази верига магазини няма бъдеще. Много са зле. Веднъж чаках 15 /петнайсет/ минути на касата, за да дойде касиерка! Нарочно чаках, обаче, като дойде и маркира всичко, отказах да платя. Явно им е практика,касиерка, чистачка, 5 в 1 !
Става дума за магазин в Надежда.
Empta dolore docet experientia..
| |
Тема
|
Re: Магазин Фамилия на Стамболийски
[re: 18_plus]
|
|
Автор | Mapиянa (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.08.06 22:02 |
|
Дааа и аз много пъти съм присъствала на подобни сцени.Не само в този магазин.И толкова много се вбесявам,че започвам да мисля, как не заслужаваме като нация нито в ЕС да влизами, нито никъде!А като се замислия, но мога да очаквам от хора, които взимат адски ниски заплати и са експлоатирани-да ми се усмихват и да ме усещат като клиент с главно ''К'', като онзи, който е част от хората, които им дават заплатите и т.н.Лошото е, че и във фирми или учреждения, където се предполага, че условията на труд и заплащането са на високо ниво, пак е такова отношението.Явно е въпрос на манталитет и възпитание.
| |
|
В Макдоналдс да не рабтоят извънземни !>!>!?
| |
Тема
|
Re: Магазин Фамилия на Стамболийски
[re: 18_plus]
|
|
Автор | Mинyвaч (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.08.06 17:34 |
|
Верно е и аз бях скоро във Фамилията и се сблъсках с въпросните лелки
| |
Тема
|
Re: Магазин Фамилия на Стамболийски
[re: 18_plus]
|
|
Автор | RANOPlLE (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.08.06 19:43 |
|
Ами поведението на тези служителки на Магазин Фамилия е недопустимо. Ако наистина това тяхно държание е практика те нямат бъдеще в тази верига!
Политиката на Фамилия гласи че КЛИЕНТЪТ е най-важен. И ако това както вече казах е практика на тези "лелки" съобщете на техния главен ръководител(мениджър на смяна).
| |
Тема
|
Re: Магазин Фамилия на Стамболийски
[re: RANOPlLE]
|
|
Автор |
r3x (bitter) |
Публикувано | 25.08.06 12:56 |
|
Магазинът в Надежда е затворен от две седмици. Ако не и повече. И слава богу.
Empta dolore docet experientia..
| |
|
|
|
|