|
Тема
|
Гet.bg-моето НЕ!
|
|
Автор |
M.Mitreva-211750 (непознат
) |
Публикувано | 05.04.13 16:08 |
|
Здравейте!
Започвам с неудоволствие,защото не съм конфликтен човек,но достатъчно възмутен,за да напише подобна тема!
Тя е предупреждение за всеки,който желае и отдава сума за качествена,изгодна и трайна покупка.
Ако не сте от тези хора -пазарувайте си от get.bg!
Със сестра ми направихме тази грешка и закупихме от интернет магазина им скъп телефон-NOKIA 700 за коледните празници.Още когато го отворихме ,видяхме ,че е с разлепен тъч (дисплей),т.е.-установи се фирмен дефект.Покарай коледните празници не можахме да реагираме веднага-имаше почивки в get .bg ,та рекламацията ми с посещение до офиса бе направена на 02.01.13г.-за добро започване на новата година !!
Единственото ,което ми се предложи бе ремонт.Съгласих се.Взех си телефона на 28.01.Човекът,който ми се обади,че NOKIA-та ми е поправена ,каза,че такъв проблем за този телефон е невъзможен( разлепен тъч),но като се е оказало възможно- те са го залепили с двойнозалепваща лепенка!!!Можете ли да си представите нов телефон ,за близо 400лв,още в началото на живота му-поправян и залепван с лепенка от каменната ера !!!
Ползвах го месец и половина и то с неудоволствие и внимателно,като за ремонтиран телефон.
И такааа,към 14.03,тъчът на телефона пак се разлепи-голям ремонт,няма що!!И хайде пак-обаждания,нерви,транспортни разходи за билетчета от вкъщи до офиса и обратно...няколко пъти.
Направете сметка колко съм го ползвала този телефон, плюс нематериалните щети,които съм си нанесла...
А най-интересното тепърва предстои!
Отделих време и се позаинтересувах юридически от правата ми в ЗЗП като клиент.Написах молба до управителя ,подробно издържана и обоснована с членове от закона,които бяха указани и в гаранционната ми карта.Държах на на правото си при тази ситуация да си искам парите,защото това е моето желание като клиент,изтормозен от неудобството да ползвам разлепен телефон.В офиса ме попитаха нагло:И какво ,ако не се съобразим с искането ви?Обясних,че изрично съм подчертала,че публичните форуми,на които такива магазини разчитат ,за да имат продажби, ще получат съответните отзиви от моя страна.Което и правя сега.
Започна се едно доказване от страна на служителя по рекламациите колко не съм запозната с правата си,със закона,как нищо не мога да направя и явно ще трябва да търпя безмълвно тяхното решение и цяла благословия ще е ако ми приемат великодушно телефона за ремонт пак.
Беше изключително неприятно преживяване,което не ви пожелавам!
Както и да е,уредих си среща с управителя,на която на следващия ден отидох с адвоката си.
Хаха,държаха ни на вратата,а не в кабинет,който явно управителят на този успешен магазин нямаше,или не си направи труда да ни покани.Този господин крещя пред всичките си подчинени,явно беше решил,че независимо какво казват членовете на законите,които защитаваха моето право и моят адвокат професионално представи,той няма да отстъпи и ще се държи неуважително.На вратата!!
Вече ми беше отговорил повърхностно и неудовлетворително на лист.
Беше унизително,непрофесионално и явно без отношение и уважение към клиента.А и с поведение,което показваше собственото им неудобство от това,че нов, скъп телефон,който тази фирма продава, за 3 месеца два пъти е влизал за ремонт!!!!
Та,преценете си,скъпи ползуватели, дали желаете новите ви придобивки да висят в сервизите.Ако обичате некачествени покупки,изтощителни рекламации,човешки цирк и недобро обслужане-купувайте от GET.BG
| |
|
Имала съм "щастието" да работя за кратко в тази фирма и до колкото си спомням get.bg получаваха телефоните си от неофициални вносители, на доста ниски цени, които разбира се не поемаха никаква гаранция за продуктите си и get.bg имаха нещо като собствен сервиз в случай на дефект като при теб. Мениджмънта във фирмата се състоеше по това време от двама арогантни, комплексирани типа, смятащи, че крещейки на служителите си е добър начин да ги мотивират да работят добре в компания, която не предоставя никакво обучение и в която липсва всякаква организация. Да не говорим, че докато работих нямах никакъв договор или осигуровки, но тъй като бях студентка, това е най-малкото за което съм мислила.
Тъй като ми се наложи да ползвам услугите им след време (преди около 8 години) и до ден днешен продължавам да получавам промоционални имейли от тях, въпреки многократните ми опити да се ънсъбскрайбна, което говори, какви професионалисти са.
Виждам, че след толкова години нищо не се е променило и честно казано съжалявам, че все още тази фирма съществува на пазара.
| |
|
Да,такова е положението.Научих си урока,но пък темата са я видяли около 1500души...всеки с възможност за избори :)
| |
|
Купувал съм си няколко неща от ГЕТ, и в интерес на истината, първите пъти не съм имал проблем. Накрая си поръчах външен твърдотелен "диск" Каньон на добра цена. За съжаление, когато са го доставили, не си бях в къщи, а го е получила майка ми. Когато го видях, първо се учудих, че не прилича на картинката от сайта, просто не можех да осъзная, че това е... обикновен ИДЕ харддиск в кутия с ЮСБ. Опитах се да направя рекламация по телефона (най-учтиво, тъй като имах положително мнение за фирмата), но от там ме зашеметиха с отговора: Какво сте поръчали? - хард диск. Какво сте получили - хард диск. Какво повече искате? Хммм...
Вдигнах се и право в офиса им - беше срещу Кошарите. Оказа се, че фирмата е чисто и просто посредник между продавачи и клиенти. Те дори не знаят кой какво получава, защото само осъществяват контакта между продавач и купувач. Стоките за тях са само код с цена. Сайтът и той се поддържа от други - което и беше извинението им защо не съм получил това, за което съм платил. Сбъркали уебмайсторите. Както и да е, върнаха си ми парите и се разделихме по живо по здраво.
Възможно е в БГ такъв авантюристичен начин на посредничество да е начинът да се изплува на пазара. Не казвам, че са мошеници и не се оплаквам от тях.
Но, който иска да е спокоен и сигурен, нека ползва по-конвенционални методи за търговия. А пък който гони минимална цена и си поема риска - китайски сайтове бол. Моят опит е твърдо положителен.
| |
|
Твърдо положителен с китайските сайтове ли? Защото аз още се колебая, а все повече неща си харесвам от тях.
***
Разбира се, че не сте длъжни! Но аз също не съм длъжна!
| |
|
Аха, това, което определено съм ползвал е buysku.com Има и много други.
| |
|
|
|
|