Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:51 17.05.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на услугите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Наглите касиери на Глобулнови  
Автор in_fiction (непознат )
Публикувано21.11.10 14:28



Вече ми писна от касиерите на Глобул. Как може една водеща компания да толерира подобно нахално отношение към клиентите. Не е нормално да си плащаш сметката и да ти досаждат с нагъл спам, да те убеждават все едно си длъжен да ги слушаш, да отказват да ти дадат рестото, докато не ги пробутат оферта, да се влачат след теб до входа. Най-малкото не е коректно и да не ти казват истинските условия на офертите и да те залъгват с телефони за 9 лева.Когато кажеш край, значи ,,край". Извратени родни представи за капитализъм!

Редактирано от in_fiction на 21.11.10 19:27.



Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: in_fiction]  
Автор Blake (ветеран)
Публикувано22.11.10 10:42



Отдавна се чудя, дали няма мегдан мобилните оператори да се осъдят яко по параграфа за подвеждаща реклама? Точно за телефоните, които рекламират - "само за 9.90 с абонаментна програма на (оператор)" - така казано звучи като да е валидно за ВСЯКА абонаментна програма на дадения оператор, само дето като отидеш на място, се оказва, че цената е за точно една абонаментна програма с такса 55 лева на месец. Жива далавера!



Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: Blake]  
Автор onnellinen (котка)
Публикувано22.11.10 15:16



Не. Щом на мен тука потребители ми натриха носа, че съм си купила карта, без да знам какви и кога бонуси взимам с нея, а после съм се жалвала, че това не било така, онова иначе...

***
пол - ж (да не се бърка с кифла)

Баси шизофрениците има на тая земя.


Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: onnellinen]  
Автор Blake (ветеран)
Публикувано22.11.10 17:01



Не какво? Не разбрах за кое си против?

За мен лично израза "с абонаментна програма от (оператор)", ми звучи като "с всяка абонаментна програма на (оператор)" - щом не е посочена конкретна, значи е с всяка. Все едно да ти кажат - "получаваш подарък при покупка на стока от магазина", а после да се окаже, че "получаваш подаръка ако си купиш точно ей онази стока за 200 лева"...



Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: Blake]  
Автор in_fiction (непознат )
Публикувано22.11.10 19:44



Пичове, наглите касиерски гниди винаги забравят да споменат, че с апарата получаваш и карта, чиито абонамент се води на твое име и трябва да плащаш всеки месец. Въобще всичките им т.н. ,,подаръци" завършват с ново задължение към Глобул. Вчера един нагъл ме убежаваше докато ми върне рестото, че аз ИМАМ НУЖДА и ТРЯБВА да си закупя такъв апарат.

До входа ми дрънкаше зад гърба, че аз съм ДЛЪЖЕН да изслушам офертата за лаптоп, имал съм нужда от втори. Миналият месец една подобна ме викаше да се върна. Вече бягам от центровете им, това нормално ли е.Просто не знам кой ги наема тия. Да му мисли Глобул, който насърчава подобно отношение към клиентите докъде ще стигне.Мисля да се махна от тези досадници.

<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от in_fiction на 22.11.10 19:45.</EM></FONT></P>

Редактирано от in_fiction на 22.11.10 19:47.



Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: Blake]  
Автор onnellinen (котка)
Публикувано22.11.10 19:55



Против съм да ме ментят и мене с уж преференциални условия, дето се оказва, че трябва да вкарам 3 до 12 месечни абонамента, за да ги ползвам. Идеята ми беше, че като се оплаках, ми казаха, че аз съм си виновна, че не съм гледала условията на картата. А такива на пакета на картата НЯМАШЕ, има ги като препратки на сайта им, но тези препратки счетох за излишно да чета, докато не забелязах, че обещаните бонуси не идват и не идват вече 24 часа.
Затова ти казвам, че и ти не можеш да ги барнеш за нищо - условията ВИНАГИ са някъде за публично разглеждане. Друг е въпроса, че понякога това "някъде" е в заключена стая в мазето, в кашон с надпис "ВНИМАНИЕ ТИГЪР" (цитирам Пътеводител на галактическия стопаджия по памет и се надявам да ти е станало забавно).

Между другото, много сте интересни - кой ги насърчавал... Хората ТРЯБВА да ви набутат нещо на изплащане, за да си заслужат заплатите. Лелките от кооперативните бакало-зарзаватчийници ви дразнеха, че не си гледат работата и ви гледат на кръв да ви гонят от магазина. Сега що-годе квалифициран персонал ви дразни заради това, че си върши работата и ви се моли да се върнете в магазина. Е нямате угодия



***
пол - ж (да не се бърка с кифла)

Баси шизофрениците има на тая земя.

Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: onnellinen]  
Автор Blake (ветеран)
Публикувано23.11.10 10:08



Личното ми разбиране как би трябвало да бъда обслужен в магазин/офис е следното - да ме оставят да разгледам каквото си поискам и колкото си поискам, и в момента, в който дам някакъв знак, че се нуждая от помощ, да дойде някой и да ми помогне. А не както е у нас - още от вратата "какво ще желаете" - как да ти кажа, след като не знам какво предлагате. Другия вариант - да не ти обърне никой внимание, е също тъп, но наглото подхващане още от вратата и досаждане до смърт с въпроси ме отвращават. Няколко пъти се е налагало дори да се развикам на досадника да ме остави на мира.
Затова гледам да не стъпвам много често в магазини/офиси на мобилни оператори - всичко си плащам по интернет и нямам работа там, освен ако не искам да разгледам някой телефон, да го пипна ей така.



Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: onnellinen]  
Автор Colombino (програмист)
Публикувано01.12.10 11:59



Леопард, не тигър. Но идеята е същата.
В момента го чета за 10-ти път сигурно.

System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_


Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: in_fiction]  
Автор swediq ()
Публикувано08.12.10 08:25



И неадекватните консултант - продавачи на Виваком
Миналото лято, летището, остава един час до повикването за полета... Изведнъж установявам, че телефона ми се е повредил. Решавам да си купя веднага нов, защото не е добра идея да ходиш в чужбина без телефон. В препълнения с телефони офис на Виваком консултанта ме посреща от вратата, започват да ми предлага разни модели, но всички с абонаментни програми. Обяснявам учтиво, че не искам абонаментен план, а чист телефон, вследствие на което изведнъж интереса му към мен изчезва. Още по-учтиво изчаквам да се освободи консултанта и му напомням за мен, като му казвам, че искам само телефон, до 200лв, без СИМ-карта и абонаментен план. Човека се извини, че има много работа в момента и ще ми обърне внимание след малко. Изчаках го още точно половин час, след което излязох с парите си, които бях готов да дам за телефон. Може 200лв да не са привлекателна сума за Виваком, но в условията на конкуренция всеки клиент би трябвало да не се изтърва по подобен начин. Как може при претъпкани рафтове с телефони, консултанта да не намери начин да ми продаде един и то след като разбра, че съм притеснен и телефона ми трябва спешно!? Нататък се сещате колко е удобно и приятно да имаш в чужбина мобилен телефон, който не можеш да ползваш, само защото някой не е на мястото си. При всички случаи този човек е минал също през интервю за работа, разни спецове по ЧР са го изпитвали и преценили, че е подходящ - е, не е! Търговеца трябва да има нюх, бърза реакция, да умее да изтъкне добрите качества на стоката си и същевременно да не става досаден. Може би ще кажете, че човека не имал възможност да продаде само телефон. Навярно са му оставили вариант само с абонаментен план? Тогава да попитам кой болен мозък може да измисли на летище да се продават телефони с абонаментен план! Къде в чужбина сте виждали подобна глупост!?

Не сме хора за един ден!


Тема Re: Наглите касиери на Глобулнови [re: swediq]  
Автор Blake (ветеран)
Публикувано08.12.10 09:28



То във повечето офиси и магазини за мобилни телефони (особено на мобилните оператори) тактиката е да ти продадат нов абонамент. Дори и варианта да си продължиш текущия договор към съответния оператор не ги радва толкова много. Предполагам защото вземат някакъв процент за всеки НОВ клиент, така че "старите" се забиват в девета глуха. Скоро купувах точно телефон от Виваком - имах двугодишен договор, който изтичаше, исках да го продължа в снов двугодишен и да взема телефон - ейй, голяма борба беше да не ми набутат нов договор. Ама защо не си вземете ей такова, ама защо онакова...




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.