|
Тема
|
Виваком - кое по-напред?
|
|
Автор |
onnellinen (котка) |
Публикувано | 18.08.10 19:33 |
|
В понеделник, 16.08. от магазина на Vivacom в к.к. Слънчев бряг си взех предплатен пакет Get Bonus на Vivacom, на който пишеше, а също и продавачът ми каза, че при зареждане на определена сума получавам бонус безплатни минути или SMS в мрежата на Vivacom. Нямах достатъчно пари в мен, така че си взех ваучер за 20 лв около 8 вечерта от един хранителен магазин, срещу което трябваше да получа 500 безплатни минути. Заредих го, цялата вечер бях с предплатената карта, но не получих никакво уведомление, че вече разполагам с безплатни минути. Ваучерът вече е изчерпан към този момент - вечерта на сряда 18.08. Вчера пък разбрах от сайта на Vivacom, че получаването на бонусите става до 2 работни дни след зареждането на ваучера - нещо, което не ми беше съобщено от продавача в магазина им. Днес се опитах да се свържа с кол-центъра на Vivacom на няколко пъти, винаги чакам между 15 и 20 мин, през което време върви обяснение, че обаждането ми е важно, да почакам - но никой така и не ми отговори. Около 18:30 часа днес, сряда, отидох отново в магазина на Vivacom в Сл. бряг, за да попитам защо все още нямам заредени минути, при което продавачът ми казва, че трябва в рамките на един месец да заредя не един, а два ваучера по 20 лв. Това не е упоменато абсолютно никъде - навсякъде пише само за 20 лв, а не две по 20 лв - и в сайта, и върху найлоновата опаковка на пакета, а и в магазина така ми казаха при закупуването. Имам абонамент към друг оператор и този предплатен пакет ми трябваше именно за да говоря с Vivacom безплатно, а се получава така, че съм изхабила много повече средства с тяхната карта, отколкото с абонаментната ми.
пол - ж
| |
|
Нямат свършване. Вярваш на продавач в магазин?! Вярваш на БТК? Sancta simplicitas...
| |
|
Аз пък се оказа, че не съм заявила разпечатка на разговорите и сега дори срещу заплащане не мога да извадя разпечатка за минал период. Естествено таксата ми за този период е такава, каквато никога преди не съм имала, но... Ще взема да завърша право, за да мога да съдя всички тези идиоти.
Най обичам да чета, ама не мога.
| |
|
Ако не си взел ваучера на името на фирма, обади се в Комисия за защита на потребителите.
Най обичам да чета, ама не мога.
| |
|
Първо да си прочете договора и общите условия, дето се е подписала, че е съгласна с тях.
Иначе лошо няма да пише в КЗП, лошото е, че те ще заемат позиция секуро по нейния случай, а още по-лошото е, че ще са прави.
За всички е ясно, че изедниците от кой да е доставчик на подобни услуги заблуждават устно, ама нали писмената остават. Кьорав карти не играе.
| |
|
От един месец съм много гневна на Виваком.
През ден разправии.
| |
|
Съмнява ме в Общите условия да я има баш тази промоция, пък оплакващия се казва, че в сайта има друга информация.
Съдейки по моя случай- в Общите условия пише, че ще ми предоставят детайлна разпечатка по всяка фактура при цени и условия на Ценовата листа, а в същото време устно ми отказват това. Та, много често са си много насрани.
Най обичам да чета, ама не мога.
| |
|
Всъщност, намерих си договора. Там пише "отбележете, ако не искате детайлна разпречатка" и аз не съм отбелязала, т.е. ясно е, че искам. Като капак такава се заявява само на тел.123 или по електронен път. Заявих я и по двата начина- по телефона два пъти. Е, още ме няма в системата им като заявила тази услуга. Отидох в офис на Виваком, за да я заявя на хартия, но там отказаха да приемат такава заявка- трябвало по телефона. НЕкой да е чел Параграф 22?
Най обичам да чета, ама не мога.
| |
|
Лошото е, че всичките мобилни оператори са идиоти. Този телефон го преместих от МТел заради други проблеми.
Най обичам да чета, ама не мога.
| |
|
Определено всичките оператори не са на ниво, но лично аз съм най-доволна до момента от виваком. Просто съм в пакет 2в1, стационарен и мобилен с обща такса за двата 25 лв. и хиляди безплатни минути. За мен в момента Мтел са най-отвратителни... имам техен номер от 10 години, но ще го спирам... писна ми от тях.
Аз виждам всичко....
| |
|
|
|
|