|
Тема
|
Speedy Net!!! Адски възмутена!!
|
|
Автор |
Madam Kay (намираща) |
Публикувано | 07.08.09 16:11 |
|
Да има някой доволен от предлаганите услуги от Спиди Нет??
Аз съм тотално разочарована... след първата буря, която се разрази във вторник ве4ерта им изгоряха сигурно всички суи4ове в квартала.. и досега са 3 дни в които те се опитват да си ги сменят и пуснат инета в квартала..това е не4увано, поне за мен... да не споменвам изобщо, 4е на телефоните им никой не отговаря, а за да се подаде оплакване трябва да се иде до някоя каса на фирмата!!!
Адски възмутена от отношението на двете моми4енца там, не 4е имат нещо общо, явно е 4е и те незнаеха какво да кажат, но дори не се опитваха да бъдат убедителни в това , което говореха!!!сега предстои уикенд.. явно и сега никой няма да барне кабел4етата.
Вече запо4вам да обмислям смяна на доставчика.. Нещо д ами препоръ4ате??
Предварително благодаря!
| |
|
Можем да ти препоръчаме, но за целта ще трябва да споделиш в кой квартал живееш.
| |
|
Гео Милев :) Аз от възмущение съм пропуснала да го напиша.. сега обещаха компенсации за времето, в което сме нямали нет... дрън-дрън..
| |
|
Аз не съм доволен от PPPoE-то им....
| |
Тема
|
Re: Speedy Net!!! Адски възмутена!!
[re: Madam Kay]
|
|
Автор |
6eмeтнa (блейка) |
Публикувано | 12.08.09 16:16 |
|
Мдаа много са зле, масово се оплакват в квартала от тях. За Гео Милев където съм и аз, мога да ти препоръчам , от три години съм при тях и съм много доволна.
| |
|
Определено си на грешно мнение. Аз съм абонат на Спиди от над 5 години. Не мога да кажа че няма проблеми, но ги решават доста бързо в сравнение с други доставчици. В Гео Милев съм клиент на Мрежа Нет също от над 5 години и определено съм по-недоволен от тях, но пък като стар техен клиент ползвам определени бонуси. Просто всичко е въпрос на комуникация и подход.
| |
|
Не ми казвай, че нямам комуникация или подход... след като най-любезно им звъниш по телефона и искаш някво обяснение..., да..безспорен факт, в централата им вси4ки бяха много любезни и обясняваха.. друг е въпроса, 4е на номера в Гео Милев никой неотговаряше.. отиваш на място подаваш оплакването, а там две госпожици или госпожи.. седят и записват на едно хартиено лист4е, кой е дошъл да се опла4е от липсата на нет.. и това е на втория ден, няма обяснение, няма нищщо.. питаш ги какво става.., а те немогат да ти кажат.. колегите работели... кво зна4и работели, след като 4 дена нямаш нет и колегите немогат да го пуснат? Друг е въпроса, е 4е никой незнае кога ше дойдат в твоя район на квартала за да го оправят.. работи се.. това е... извинявай, ма дори от бтк ти казват кога ше дойдат.. Нали са голяма фирма..обслужват много райони на София, при такава авария неможе да работи само екипа който е за Гео Милев,нали? Незнам как е било в другите райони, но след като цял квартал е гръмнал.. пращаш вси4ки да оправят аварията... незнам.. мое мнение си е това..
| |
|
А СпектърНет няма ли в квартала ?
| |
|
|
|
|