|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
ЕСТНЕТ - страшно съм разочарован
|
|
Автор |
DeathKnight (новак) |
Публикувано | 28.03.06 18:36 |
|
здравейте!
искам да ви кажа, че отношението към клиентите в офиса на ЕСТНЕТ на Дедеагач 32 е супер нагло и лицемерно - момичето, което са сложили там е винаги любезно, но НЕ ВЪРШИ НИКАКВА РАБОТА освен да прибира месечните такси! никаква помощ не очаквайте от там - никога нищо не могат да направят, а само обясняват колко много съжалявали и ми обясняват как нищо не можело да се направи . страхотно съм разочарован - когато се включвах очаквах да имат поне нормално отношение към клиентите (не да ми се усмихват и да са любезни, а НАИСТИНА РЕАЛНО ДА ПОМОГНАТ в случай че се наложи).... и това ако е "модерния оператор" ......Редактирано от DeathKnight на 28.03.06 18:42.
| |
|
Добре де, ама дотук разбрахме само, че са любезни и че се усмихват.
Та, какво са те ядосали?
ReadOnly: spectator@mail.bg
| |
|
просто нищо не вършат - точно това ме ядоса най-вече! каквото и да попитам (или да помоля да направят - никога не става въпрос за нещо извън служебните им задължения) веднага започват да ми се извиняват и да ми обясняват как нищо не могат да направят и колко съжаляват! конкретен пример - въпросното момиче отказва да ми даде телефонен номер на техниците!! според нея ако съм имал проблеми трябвало да отида да ги чакам сутрин от 9:30 пред някакъв блок, където се събирали преди работа ...... това е само един пример, просто без коментар!
| |
Тема
|
Re: ЕСТНЕТ - страшно съм разочарован
[re: DeathKnight]
|
|
Автор | шeф (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.03.06 21:55 |
|
Аз съм шеф на едно такова момиче, макар да не е в ЕСТНЕТ, а в друга фирма с подобен бизнес. Нарочно е избрана при нас красавица, която да не е наясно технически, за да не се дават много-много обяснения на клиентите от техническа гледна точка. Имам много нагли посетители на офиса и постоянно се разпитва откъде минават трасетата и т.н. Един клиент не трябва да се интересува от това, така че по-добре да няма кой да даде такава информация. Освен това си представи какво мазало би станало, ако разпитващият не е клиент, а конкурент и получи търсената от него информация. Тъй че по-добре мацката дето работи с клиентите да си разбира само от броене на пари, а да не е общопрактикуваща консултантка.
| |
Тема
|
Re: ЕСТНЕТ - страшно съм разочарован
[re: шeф]
|
|
Автор | kлиeнт (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.03.06 00:09 |
|
ХАХАХ, ква е тая тъмна индия шефе? Няма съпорт, няма техници, няма трасета - по дървета, стълбове за осветлени, стени и не знам си къде още. А в миризливото офисче - 1 мацка с касов апарат и пц - солитеър и ку по цял ден.
Пък ние клиентите какви сме - не стига че "нет" "без пари"давате, че и да ревем за техници и елементарни ?си.
| |
Тема
|
Re: ЕСТНЕТ - страшно съм разочарован
[re: шeф]
|
|
Автор |
DeathKnight (новак) |
Публикувано | 30.03.06 10:11 |
|
така е, съгласен съм че такава информация не бива да се дава, но аз не питам изобщо за това - въпроса ми е съвсем елементарен - ще къртя стените вкъщи и ще вкарам кабелите вътре. въпросът ми беше какви кабели да прокарам и как да ги свържа, за да покрият целия апартамент (защото въпросната фирма такава услуга не предлага и се налага сам да си го направя). а ме е яд, не че момичето не знае такива неща, а че не желае да ми помогне като ми даде телефон на техн.поддръжка, а ме кара да ходя да търся сборното място на техниците
| |
Тема
|
Re: ЕСТНЕТ - страшно съм разочарован
[re: DeathKnight]
|
|
Автор | Netko (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.03.06 16:43 |
|
Заплащането на таксата в някакъв срок е на цена 14,90, а след това 16,90. За плащане през ePay от Естнет подават инфо за такса 16,90, което е некоректно и евтин похват за голям оператор.
| |
Тема
|
Абе боклук,
[re: шeф]
|
|
Автор | нopмaлeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.03.06 21:18 |
|
единствената причина, поради която не се интересувам откъде ви минават трасетата, е че не се занимавам изобщо с такива пишман-фирмички като вас, които с трици искат маймуни да ловят. Значи според теб е едно и също дали сте окачили кабелите по дърветата или минават по земята, и аз като последният глупак (Явно вие по принцип приемате клиентите за някакви малоумници, които трябва да се прецакват по всевъзможни начини) трябва да се интересувам само от цената, а не от това какво ще получа за нея?
Ейй, дано фалирате всичките такива недоразумения, които не сте се научили на отношение към клиентите
| |
Тема
|
боклук е майка ти, щото е забравила
[re: нopмaлeн]
|
|
Автор | Heнopмaлeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.04.06 22:57 |
|
да те възпита.
| |
Тема
|
Re: боклук е майка ти, щото е забравила
[re: Heнopмaлeн]
|
|
Автор | нopмaлeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.04.06 10:21 |
|
С невъзпитаните - невъзпитано. Той както го е подкарал, може да не ще и скоростите да казва, че конкурентите може да разберат. Изрод.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|