|
|
|
Тема
|
Никога повече с Рейма Травел!
|
|
| Автор |
bqsnaanonimka (непознат
) |
| Публикувано | 18.08.14 12:46 |
|
|
Искам да споделя възмущението си от почивка в Гърция, организирана от Рейма Травел. Та миналото лято в средата на август трябваше да заминем на почивка в селцето Криопиги, което се намира на първия ръкав на Халкидики - Касандра. Това бе второто ни посещение на Гърция - преди четири години бяхме в хотел Елеа Вилидж, разположен в едноименното селище, на втория ръкав Ситония. Там прекарахме просто чудесно, но агенцията беше друга. Както и да е, връщам се на Рейма. Та когато подписвахме договора в техния офис, няколко пъти ги попитахме дали автобусът влиза до селището. Не желаехме да ни свалят насред шесето и да чакаме бусче на агенцията, което да ни закара примерно още 30 км до хотела. Служителката им ни успокои, че няма да има прекачване, защото отиваме на първия ръкав и автобусът ще остави всички по хотелите им. Настъпи денят на отпътуването. Бяха ни казали да очекваме черен автобус, дойде бял. "Голяма работа!" - казахме си, важното е да пътуваме комфортно. Трябваше да тръгнем в 7, но настъпи някакво суетене. Оказа се, че две жени липсват и чакането започна. Вече в 7.15 хората започнаха леко да се поизнервят. Оказа се, че водачката ни нямаше координати на двете туристки . В крайна сметка тя се свърза с някого и се оказа, че двете жени трябвало да се качат от Благоевград, а не от София. Никаква координация между отделните им служители. Най-накрая тръгнахме. Всичко вървеше добре, минахме границата бързо. Обаче след градчето Неос Моданя - ново двайсет. Девойчето ни сюрпризира, че туристите за Касандра, ще трябва да слязат след малко от автобуса и да се прекачат на бусче, което ще ги отведе по хотелите, а останалата част от групата продължава с автобуса към Ситония. Тогава вече за първи път се ядосахме. За съжаление това бе само началото на неволите ни. Оказа се, че само ние и една по-възрастна двойка сме за Касандра. Поне бусчето ни чакаше, натоварихме се и потеглихме. Стигнахме Криопиги. Първо трябваше да оставим двойката. Тъкмо продължихме и изведнъж двигателят на бусчето спря. Шоьорката, която бяха изпратили от Рейма, беше печена, но така и не успя да го запали отново, а това означаваше да носим багажа си 300 метра до нашия хотел. Добре, че беше по нанадолнище и в крайна сметка се пуснахме по инерцията. На рецепцията на хотела, който се казва Касандра бей вилидж - мъртвило. След 2 мин. се появи един чичко, гол до кръста по шорти, целият лъснал от пот. Това се оказа собственикът на хотела, който явно в такъв вид посреща гостите. Та чичкото с мазна усмивка ни обясни на развалания си английски, че леглото в стаята ни е персон и половина. . В хотела нямаше нито пиколо, а стаята ни беше на втория етаж. Домъкнахме се някак си и започнахме да се настаняваме в стаята. В банята установих, че няма стойка за ръчния душ и трябваше да го държа и да се поливам. Но това бе нищо в сравнение със сбърканата нивелация на помощението. Цялата вода от банята вместо да се оттича към канала, изтичаше в коридора. Просто няма да ви занимавам как сме се къпали. Накрая се принудих да вземе от помещението с консумативите на камериерките бърсалка за под, с която "изгребвах" цялата вода навън от стаята. Уведомихме мазния чичко за проблема, той обеща че ще ни смени стаята, но нищо такова не се случи. Най-голямото безобразие беше храненето. Вечерята бе обявена от 19.30, но никой не можеше да си вземе нещо от т.нар. "шведска маса" преди да дойде чичкото да му сипе в чинията. Той сипваше по 2 лъжици от три различни ястия в една обща чиния. Примерно пантасиус със сос, макарони и задушени моркови - и всичко това в една чиния да си грухти човек като прасе в копаня. На всичко отгоре мазньо почти винаги закъсняваше да ни сипе по чиниите и се явяваше някъде 19.45. Ако някой понечеше да си сипе преди той да се е появил, една церберка правеше строга забележка с думите: Собственика сипва вечерята . И това ми било шведска маса. Басейнът беше мръсен, с кафяв кант по стените му от наслоени нечистотии. В описанието на сайта на Рейма пишеше, че около басейна има снек бар, но такъв изобщо нямаше. Хотелът имаше само три камериерки, които бяха използвани и за миячки на чинии, съдомиялни нямаше. По съдовете имаше засъхнали остатъци от храна. Тъй че...такава "почивка" ни предоставиха Рейма Травел. И моля ви не ходете в уж тризвездния хотел Касандра бей вилидж в Криопиги, за да не гребете вода до глезените като мен.
| |
|
|
|
Толкова ли не може да отворите booking.com tripadvisor или друг сайт, за да прочетете, че въпросният хотел е оценен на 5.4 по 10-бална скала, демек - катастрофа. Но нали е най-евтин! Сигурно сте очаквали черен хайвер и омари? Ползвал съм Рейма за резервации на Макриамос на Тасос - никой не дава тяхната цена за там и хотелът си е перфектен. Разбира се, не е 10 евро нощувката... Та така...
Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал...
| |
|
|
|
Проблемът не е единствено в хотела - не може служителката им да ме гледа най-нагло в очите и даме уверява, че няма да има прекачване, а на самото пътуване - хайде пак на бусчето, което на всичко отгоре се развали. Да си проверяват превоза и да си проверяват обслужването в скапаните хотели, с които имат договори. Била съм в тризвездни хотели по Халкидики и не ми развивайте теории, защото този не беше и за една звезда. Нищо от това, което бе посочено в сайта на Рейма като описание за хотела, не беше вярно, в това е проблема.
| |
|
|
|
Много ми е интересно като въпросният хотел бил толкова ниско оценен в различни сайтове в мрежата, защо Рейма продължават да работят с него?! Значи те напълно съзнателно прибират парите на клиентите си и им предлагат "почивка" в отвратителни условия. Дали е коректно това?! И повярвайте ми, в Касандра бей вилидж не беше 10 евро нощувката.
| |
|
|
|
Бих искала да добавя още нещо по темата - преди 4 г. имах удоволствието да почивам в х-л Елеа вилидж, намира се в Ситония - втория ръкав на Халкидики. Агенцеята беше Солвекс - автобусът им беше кошмарен, на около 40 г., пълен с празни опаковки от чипс, вафли и какви ли не още боклуци. Максимална скорост по магистралата - 60 км/ч. Толкова за автобуса. Хотелът беше СУПЕР! Настаниха ни в стая на приземния етаж с огромна тераса, а персоналът бе безкрайно любезен и услужлив. Бяхме на полупансион, още си спомням за тези закуски и вечери с умиление. Това вече наистина беше шведска маса - 4 вида кекс, палачинки, 4-5 вида сладка, течен шоколад, овесени ядки, ечемичени ядки, компоти, 4-5 вида плодове, варени яйца, пържени, на очи, наденички, дебърцини, пържен бекон, шунка, кашкавал, сирене, пържени филийки, 2 вида маслини...Да продължавам ли още? Храната беше от най-високо качество, не нашите гадни салами, с 200 оцветители и консерванти. Всичко имаше превъзходен вкус. Басейнът бе с течаща вода, навсякъде цареше чистота. Все пак трябва да има предвид, че това е история от преди 4 г., може и там да са се развалили нещата, но искам да подчертая че и това беше хотел 3 звезди. В сравнение с Рейма, тази почивка бе много по-евтина като цена. Според мен туристическите агенции трябва да пращат свои хора периодично на огледи в хотелите, с които имат договори. Не може просто да си прибират парите и да се измъкват от всякаква отговорност. Отново напомням, че описанието на злополучния Касандра бей вилидж на сайта на Рейма, намаше нищо общо с реалността, която заварихме там.
| |
|
|
|
Случвало ми се е на екскурзия в Париж, организирана от един от най-добрите наши туроператори за Романска Европа, да попадна на хотел, към който имахме много сериозни забележки. Разбира се, те бяха отразени като отзив (Review) на хотела, а не на туроператора. Туроператорът е като супермаркет - предлага се и висококачествена, и нискокачествена стока.
Затова просто разтърсете сайтове с отзиви и напишете Вашите "похвали", най-добре на английски, за да са наясно следващите кандидат-гости на този хотел. Макар че с този "висок" рейтинг от Booking.com те вече имат чудесна "реклама". И ПРЕДИ да (а не след като) ходите някъде, хвърляйте един поглед на нета. Информацията в Booking е много надеждна, тъй като се пише единствено от направилите резервация в съответните хотели и то още когато впечатленията им са пресни.
Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал...
| |
|
|
|
|