Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:47 05.11.25 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Тема Билла заблуждава с обявените цени на стокитенови  
Автор dikobraz (каналитик)
Публикувано04.12.11 22:31



Билла заблуждава с обявените цени на стоките.
Кратко и ясно - обявената цена на регала е една, но на касата е вече съвсем друга.
Конкретно - Продукт обявен с цена 0.49 лв, на касата е маркиран вече с цена 0.57 лв.
Нищо работа - около 16 % разлика, но за сметка на купувача.
Препоръка 1 - Гледайте какво плащате в Билла.
Препоръка 2 - Просто не пазарувайте в Билла.

От една година не бях стъпвал там / а бях редовен клиент / и явно че скоро няма да го направя пак.

Успех на екипа на Билла - България

П.С. - ако има значение, става дума за Билла - Младост / София /

колкото повече работим
толкова повече грешим.
да не допускаме повече грешки.


Тема Re: Билла заблуждава с обявените цени на стокитенови [re: dikobraz]  
Автор Meidling (непознат )
Публикувано19.01.12 21:17



В никакъв случай не го приемай лично. Това е старателно планирана и научно разработвана стратегия от страна на търговските вериги на дребно, като например, как да бъдат разменяни ценовите етикети, как да бъде поднасяна заблуждаваща ценова информация, колко време етикетите с промоционална цена да стоят под стоките, когато промоцията вече е изтекла, как точно стоките които не си заслужават цената си да бъдат пред погледа ни ..............





Тема Re: Билла заблуждава с обявените цени на стоките [re: Meidling]  
Автор Well (Сянката Му)
Публикувано13.02.12 01:36



Абе с други думи, ни правят на овце. А който има мозък спира да им се връзва. както и с разместването на продуктите - всеки път търся на различно място продуктите ... и спирам да ходя там. Овчо ориентираната стратегия на малоумните кретени - мениджъри да обикаляме като луди из целия магазин докато търсим продукта който до вчера сме виждали еди-къде си, та дано пътьом си купим още нещо, нали сме овце, натикват ни пред погледа разни глупости и купуваме ... Абе, тези хора имат ли наистина акъл в главите, или пък ние сме наистина толкова безмозъчни клиенти, та така се гаврят с нас и са на печалба от това ?!
Как да искам да деля въздуха който дишам с такива кретеноидни създания ?!





*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.