|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
|
|
Автор |
bobo21 (непознат
) |
Публикувано | 03.03.11 12:08 |
|
18ти февруари 2011г, петък.
Историята започва с подписване на двугодишен договор, по промоционланата оферта на Blizoo - 25лв/месец за т.нар.
triple play (телевизия, интернет и телефон). Отивам в офиса им в кв. Иван Вазов и подписам въпросния договор,
който е на едни химизирани бланки и в който на практика не пише нищо. Обяснението е, че условията са подробно
описани в "Общите им условия", публикувани на сайта им.
На сайта на Blizoo наистина има общи условия, но там никъде не фигурира името "Blizoo". Другото, което всеки си мисли е,
че когато подписва двугодишен договор, условията по който са описани "някъде там", е напълно възможно тези условия да се променят постфактум,
ама нейсе.
Преглъщам тези мисли, подписвам договора и започвам да чакам техници на Blizoo да дойдат вкъщи и да добавят интернет и телефон, към настоящата
ми аналогова телевизия, която ползвам от техен предшественик, от години.
На 21ви, понеделник не ми се обажда никой.
На 22ри, вторник дочаквам заветно обаждане, което насрочва час, в който ще дойдат техниците. Познайте какво се случва - никой не идва в уречения час,
нито някой се обажда да отмени посещението. Обратна връзка е невъзможна, защото даже и да си изчака чакането човек, всички обаждания на единствения телефон за контакт попадат на различен човек, който никога няма идея за какво е ставало дума при предишния разговор. Казвам си "случва се, заети са хората" и махвам с ръка.
Е, някои хора ходят на работа и не могат да висят по всяко време и да чакат, но както и да е.
На 23ти, сряда - ново обаждане и нов насрочен час. Отново висене и чакане и ... познахте, пак никой и пак никакво обаждане за отмяна.
Толкова съм ядосан, че с труд си налагам да не се обаждя същия ден, за да не стават излишни скандали.
На 24ти, четвъртък сутринта обяснявам много спокойно и без повишаване на тон на един от шефовете, мой познат, какво мисля за услугите им.
Същия ден обаче имам много работа и нямам време и нерви да говоря с хора от Blizoo, които по обясними причини са се активирали и звънят на няколко пъти.
На 25ти, петък се обаждам в кол центъра. Търпеливо слушам музика и получавам обещание за обаждане. Такова не последва.
Вечерта пиша оплакване в онлайн формата на сайта им.
На 28ми февруари, понеделник отново никой не се обажда. Получавам "извинявайте" по имейл. Извинението обаче не ми активира никаква услуга.
Ново обаждане в кол центъра, нова порция музика и чакане. "Ще предадем". Резултат - нула.
На 1ви март, вторник, по обед - обаждане с насрочване на среща за 2ри.
На 2ри, о чудо, в уречения час идват двама техници. Единият пуска интернета, оставяйки модема да се търкаля на пода. Другият, нервен, започва да
активира новодонесен цифров приемник за телевизията. Дълго мърмори колко стар модел е телевизорът (има си прекрасно работещ видео вход, което
е единственото необходимо условие) и как трябва да бъде изхвърлен. Не се справя. Зарязва цифровия приемник и двамата си отиват с препоръка за купуване
на нов телевизор. Така де, те носят технологии от бъдещето, а ние ретроградите ползваме телевизор с кинескоп.
До темата за третата част на услугата, телефонният пост с безплатните минути изобщо не стигаме.
Захващам се да разбера къде е проблема и накрая, след прозвъняване на оставения от техниците чисто нов кабел, откривам, че има прекъсната жичка.Оправям
проблема и се озовавам пред непознати менюта за настройка. Обаждам се на телефона за поддръжка и след поредното слушане на музика, попадам на момиче,
което търпеливо ми обяснява как да настроя приемника им.
Помислихте ли си, че после всички заживели щастливо и цели две години ползвали благините на двугодишния си договор? Грешка!
Приемникът си намери всички канали, но след това издаде съобщение за грешка. Отново слушане на музика. Не съм се бил обадил на правилния съпорт.
Този бил само за интернет. Опит да бъде прехвърлен разговора на правилния съпорт - неуспешен. Ново обаждане, часът е 19:20 на 02ри март.
"Аааа, не ви е активирана услугата, (!?) обаче е пусната за активиране. Сега ще я активирам и ръчно. До 20 минути всико ще тръгне".
Ново обаждане в 20:30 "Работим по въпроса, ще ви се обадим след малко". Познайте дали последва обаждане..
На 03ти, четвъртък, Националният ни празник, сутринта приемникът продължава да не работи. Бодро разговарям със съпорта. "Ъъъъ, ще ви се обадим".
Изводите са за вас.Редактирано от bobo21 на 03.03.11 13:39.
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
yниKaлнa (Заядливка) |
Публикувано | 03.03.11 19:45 |
|
Аз лично съм на "същия влак". Промених един договор и сега чакам в уречен час (събота) да дойдат техниците и да ми монтират цифровия приемник... Ще пиша как са се развили нещата!
"""Винаги има поне още една гледна точка... """
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
Благун Калчев (Explorer) |
Публикувано | 04.03.11 10:59 |
|
Бобо21, да не те отчайвам, но ако разчиташ само на кол-центъра, има доста да чакаш. През юли пуснахме в малкия апартамент, където живее тъщата, двойна услуга - телевизор+телефон. Отново обаждания, слушане на музика, оставяне на съобщения на телефонния секретар. След като това не сработи, отидох лично в най-близката каса, вдигах малко пушилка и след 2-3 дни се оправиха нещата. А през октомври, СЛЕД ТРИ МЕСЕЦА, ме потърсиха от кол-центъра да ме питат за моя проблем от юли!!!
Докато си бяхме на Евроком, сме нямали проблеми с обслужването, вкл. в извънработно време. Сега явно в общия кол-център на Кейбълтел+Евроком работят по-малко хора от двата поотделно. И в извънработно време изобщо не обслужват: не очаквам да пристигнат техници посред нощ, но доста от проблемите по Интернет и цифрова телевизия могат да бъдат отстранени от апаратната.
В момента имам проблеми с прехваления полуоптичен-полукабелен супербърз Интернет - средно веднъж на 20-30 минути връзката прекъсва за няколко секунди. Като си представя, колко нерви ще ми струва всичко това, си спестявам обаждането засега...
Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал...
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: yниKaлнa]
|
|
Автор |
yниKaлнa (Заядливка) |
Публикувано | 04.03.11 11:42 |
|
....засега мога да кажа само, че откак си смених плана на такъв с 3-4 пъти по-бърз интернет, скоростта не само че не е мръднала към по-бърза, ами май като че ли е и по-бавна...
"""Винаги има поне още една гледна точка... """
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: Благун Калчев]
|
|
Автор |
Kaпaнeц (читател) |
Публикувано | 05.03.11 10:21 |
|
И аз събирах мнения за Blizoo, с надежда да сменя настоящия си оператор с тях, ама то е ясно, че се отива "от трън на глог".
Ако искаме да ползваме такъв вид услуга (интернет, телефон, телевизия), явно трябва да си изберем един оператор и да си траем (щото и другите били такива), или да се борим срещу тях със скрита надежда, че нещо ще се оправи (трай коньо за зелена трева...)
Ето тука малко допълнително инфо за тия от Blizoo ,
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
todorakich (непознат) |
Публикувано | 09.03.11 00:18 |
|
Пич, ако не беше тъжно, щеше е смешно, както си го описал. познавам им един от шефовете и ще му натрия носа, като се видим!
Евтиното куче винаги излиза скъпо!
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
yниKaлнa (Заядливка) |
Публикувано | 09.03.11 05:54 |
|
Рапортувам.
Дойдоха в точно уречения ден и час (даже 20 мин. по-рано) да ми монтират цифрова ТВ. Относно оплакванията ми от интернет - първият път, при обаждането ми, казаха, че виждат проблем при тях и ще си го оправят. Вторият път - вчера - един от тях ми звъня 5 пъти през деня, докато ме хвана в къщи на компа, тогава ми показа как да си правя тест за скоростта, наистина в момента си беше бърза, и каза - винаги, когато ми се СТОРИ, че е бавно - да си правя теста и да им се обаждам...
Не, че искам да ги хваля, но засега май нямам оплаквания...
"""Винаги има поне още една гледна точка... """
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
todorakich (непознат) |
Публикувано | 09.03.11 19:58 |
|
Еми аз затова си кютам на стария пакет, за да не си късам нервите с тях. Вярно пак плащм 25 лв. само за телевизия, но няма да си сменя Мегалан заради скапания нет на Близалките. А телефон пък не ми трябва, имам 3 мобилни, то вече съм като телефонна централа :)
Евтиното куче винаги излиза скъпо!
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: todorakich]
|
|
Автор |
Blake (ветеран) |
Публикувано | 10.03.11 09:39 |
|
Честно казано, трябва да си луд, за да смениш Мегалан за каквото и друго да било... Една от малкото БГ фирми, които работят както трябва. Жалко, че вече са част от една от най-смотаните фирми - МТел.
| |
Тема
|
Re: BliZoo, или как се правят телеком услуги през 2011
[re: bobo21]
|
|
Автор |
Vendome (Duke) |
Публикувано | 28.03.11 15:24 |
|
След едногодишно ползване на услугите на Кейбълтел, сега вече Близу, реших да се откажа от тях заради постоянното орязване на програми от пакета за телевизия и вкарването им в пакета с допълнително заплащани и скапания им интернет. Минахме на Нет1, не е супер, но нивото е добро и честно казано, нямам повече намерение да имам, каквото и да е общо с Близу или както там ще се нарича след време, освен ако не получа препоръки от минимум десет проверени хора и имам нужда от нов доставчик.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|