Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:35 28.04.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Етап Адрес - жалка история!нови  
Автор bibib (непознат )
Публикувано22.07.09 23:14



Пиша тук, за да ви споделя с вас дълбокото си огорчение от обслужването във въпросната фирма и да предупредя желаещите да ползват услугите й.

На 5 юли ми инцидентно ми се наложи да ползвам автобус на Етап Адрес по линията Шумен-Варна, въпреки че ми беше препоръчано да ползвам услугите на конкурентен превозвач, като ми беше обяснено, че техните шофьори са професионалисти. Това ми беше за първи, но и последен път, когато се качвам на автобус на ЕтапАдрес. С моя спътник си купихме билети от офиса на автогара Шумен в 18:10 ч. за автобуса, който тръгва в 18:30 ч. (поне според разписанието закачено в офиса), като служителката беше много учтива и усмихната.
След като си купихме билета, веднага се отправихме към автобуса, където до вратата със много разсърден поглед ни "посрещна" млад шофьор. След като му казах "Ето нашия билет" той ни погледна смразяващо и си извърна главата настрани, като не обели нито дума. След този неловък момент, ние все пак решихме да се качим на автобуса, където открихме, че местата зад шофьора са свободни. След малко шофьорът се качи дойде при нас, този път ни погледна с насмешка и с иронична усмивка ни каза "Не може да седите тука", така че ние трябваше да станем и да се преместим един ред назад. Напълно разбирам, че реалните ни места бяха някъде по-назад, но до края на нашето пътуване никой не седна на тези места, от които ни беше казано да се преместим.

Истински грозния момент дойде, когато служителката от офиса влезе в автобуса със някакви документи и отиде при шофьора. Тогава той почна да й се кара на висок глас "АЙДЕ БЕ, КОЛЕЖКЕ, АЙДЕ БЕ! АМА МНОГО ПИШЕШ! КАКВО ТОЛКОЗ ПИШЕШ?!Е-Е-Е-Е!ДОКОГА ЩЕ ЧАКАМ" и т.н. Явно проблемът беше билетите, които тя издаде в последния момент както нашите, така и на хората преди нас. Очевидно беше, че шофьорът много бързаше да се прибира във Варна. В интерес на истината служителката, за да спести време ни беше издала един билет за мен и моя спътник (номер 162395 фамилия "Русев"), за което аз нямах нищо против, но уви това не беше достатъчно за шофьора. След като я унижи пред всички нас и буквално я изгони от автобуса, той потегли в 18:15 ч. - 15 минути преди обявеното време. Веднага след като затвори врата зад нея и потегли това, което чухме от устата на шофьора по адрес на неговата колежка от Шумен беше: "Майка й да еба!","Мамицата й!" и др. (псувните бяха поне 4-5) подобни словоизлияния, който не правят чест на никого, особено пред клиенти/пътници.
Самото пътуване до Варна - шофьорът, докато управляваше беше постоянно с мобилния телефон на ухото (може би затова не му беше удобно да седим не местата зад него), не даваше никакви мигачи при изпреварвания или престрояване, превишаваше скоростта многократно - пускаше по инерция без да контролира скоростта чрез спирачки по всеки наклон до Варна, като автобуса развиваше някакви максимални скорости по надолнищата.
Това, че спря на най-далечния край на автогара Варна, без да ни информира, че сме пристигнали и да ни благодари ,че сме ползвали услугите на фирмата, това че филми не се пускаха за пътниците са дребни подробности.
От днес нататък препоръчвам на всички мои познати и приятели да пътуват по линията Сф-Вн с друг превозвач, където обслуването е на ниво.
Би било добре шефовете на Етап Адрес по-често да се качват в техните автобуси и да обяснят на техните пишман-шофьори, че парите за техните заплати идват от клиентите/пътниците, които возят, а не от ДАП-а.
Много неприятно ми стана, но си обещах това да не се повтори - никога повече ЕтапАдрес!



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор lvaylo (Master)
Публикувано23.07.09 18:36



Ама ти си баси лиглата.
Запозната ли си с отношенията на тази жена и шофьора ?
Защо някой трябва да ти се усмихва, може да си нелицеприятна ?
( и не ми обяснявай, че работата го изисква - пикли като теб дразнят всеки)
Защо някой трябва да кара според правилата определини от теб ?
(Не всички спазват правилата, свиквай -някой гонят график, дори да не ти харесва, за това и е тръгнал по рано, може би)
Защо се сърдиш, когато не си седнала даже на определеното ти място ?
(Това показвя, че си приличаш с шофьора -не спазваш правилата в ивестна степен, а му се сърдиш)
Какво ти влиза в работата, шофьора с кого е говорил по мобилния през цялото време до Варна ?
(човека е професионалист, може да говори и да кара без проблем - навярно нещо непознато за теб)
Защо си мислиш, че въобще някой трябва да се съобразява с прищевките ти?
Защо си мислиш, че някои трябва да спира на точно определно място на автогарата във Варна за да задоволи капризите ти ?
Защо си толкова тъпа ?

Писна ми да задавам въпроси. И на мен не са ми приятни много хора и компании, но твойто е шибан каприз.
Ти навярно не си принцеса така, че не очаквай да се държат хората към теб, като към такава
Не работя за въпросната фирма- нямам нищо общо с нея

Btw дано си жена -иначе си най-обикновен гей

Редактирано от lvaylo на 23.07.09 18:53.



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: lvaylo]  
Автор bibib (непознат )
Публикувано23.07.09 23:30



Запозната ли си с отношенията на тази жена и шофьора ?

Да, работят в една фирма и отношенията им би трябвало да са колегиални или поне да се помъчат да ги представят такива пред клиенти или външни хора.

Защо някой трябва да ти се усмихва, може да си нелицеприятна ?

Може и да съм "нелицеприятна" - елементарната етика и възпитание изисква, когато се усмихнеш на някого и той да ти се усмихне, особено ако неговата заплата зависи от теб, в случая като клиент. Ако беше стъпал извън Б-я, щеше да имаш бегла представа за елементарните отношения м/у клиент и служител. Фейс-контролът го остави на биячите пред нощните клубове.

Защо някой трябва да кара според правилата определини от теб ?
(Не всички спазват правилата, свиквай -някой гонят график, дори да не ти харесва, за това и е тръгнал по рано, може би)


Правилата не ги определям аз, има си правилник за това. Очевадно беше, че шофьорът на Етап Адрес не ги спазваше. Като отива на село с Москвича може да си кара както си иска, но в случая трябваше да носи отговорност за пътниците и автобуса, който не е негов. Не ме интересува дали гони график или Михаля, правилата са, за да се спазват. Точка.

Защо се сърдиш, когато не си седнала даже на определеното ти място ?
(Това показвя, че си приличаш с шофьора -не спазваш правилата в ивестна степен, а му се сърдиш)


Не му се сърдя, но на местата, от които той ни премести не седеше никой и никой не седна до края на пътуването и ако бяхме останали там на никого не бихме развалили кефа, освен този на шофьора.

Какво ти влиза в работата, шофьора с кого е говорил по мобилния през цялото време до Варна ?
(човека е професионалист, може да говори и да кара без проблем - навярно нещо непознато за теб)


Да, влиза ми в работата, когато седи с телефон залелен за ухото и управлява автобус с една ръка. Нали си наясно какво означава "професионалист"? Професионалистите си вършат работата професионално, т.е. по правилата.

Защо си мислиш, че въобще някой трябва да се съобразява с прищевките ти?

Защото съм клиент и клиентът винаги има право - крайно време е да загреят албанските реотани.

Защо си мислиш, че някои трябва да спира на точно определно място на автогарата във Варна за да задоволи капризите ти ?

Защото автобуса пътува за да закара пътниците от т. А до т. Б и би трябвало в т. Б да ги остави на подходящото за това място. И второ, защото съм клиент и клиентът винаги има право - крайно време да загреят албанските реотани.

Защо си толкова тъпа ?

А ти защо злобееш? Всъщност не ме интересува - това си е твой проблем.

Писна ми да задавам въпроси.

Нямаше нужда. Бяха глупави и елементарни, но ми беше кеф да им отговоря. Ако още нещо те притеснява или вълнува, питай.

Btw дано си жена -иначе си най-обикновен гей

А ти навярно си гадател по Канал 3 или си на 15 г. и трябва да си напишеш домашното, преди майка ти да се прибере.



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор BиK (BMBD)
Публикувано24.07.09 08:12



имаше една много подходяща картинка за случая, но не мога да я намеря точно сега. Като я открия ще я постна. За сега няма да и издавам изображението за да остане изненада.



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор lvaylo (Master)
Публикувано24.07.09 10:10



Отговорите ти бяха съвсем елементарни и шаблонни, не очаквах и да отговориш по друг начин... Ккаво било етика, фейс контрол, клиента винаги бил прав, абе дрън дрън, заучени фрази от няква недоебана мърла, ай със здраве



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор onchoo ()
Публикувано24.07.09 12:52



Лигавщини до безкрай ! :)

Нищо конкретно ,нищо съществено не прочетох в предългото ти повествование на това пътуване! :)

Щом имаш билети за определено място сядаш там!Точка!
Защо мислиш че ти е трябвало да заемеш точно тези свободни места а не някой друг? !
Я се вземи в ръце!



Народе!!!!

Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: lvaylo]  
Автор bibib (непознат )
Публикувано24.07.09 18:48



Палячо, като няма какво да кажеш, погледни плакатчето на Малина и удари една баданарка. Аман от келеши.



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор lvaylo (Master)
Публикувано24.07.09 18:55



Когато ме съветваш да удрям баданарка, би трябвало да предложиш нещо свое, не фолк певачката, така че аз предлагам да ми дадеш снимка на майка си



Тема Re: Етап Адрес - жалка история! [re: onchoo]  
Автор bibib (непознат )
Публикувано24.07.09 19:00



По скоро вие се вземете в ръце и потърсете, аджеба, какво значи "култура на обслужване". Ако не сте я виждали излезте навън, барем си обогатите малко житието.
Или не, на вас ви е по-лесно да седите с наведени главички като мама и тате са били цял живот, и да търпите - днес търпите тоя, утре - другия и т.н.

Тръгнахте на мен да ми търсите сметка, къде съм седнал - като че ли това е МЕГА важното в случая. Андрешковци!



Тема Re: Етап Адрес - жалка история!нови [re: bibib]  
Автор lvaylo (Master)
Публикувано24.07.09 19:57



Ти не само си тъпа пръдла, но незнайно защо се опитваш да се изкараш нещо повече от живеещите в България. Точно от такива, като теб трябва да се пазаят хората, където и да са по света. Ти навярно си илязла от някое БГ село на гурбет, като проститутка в Германия, там от прекомерните ти вагинални сношения ти се е размътил мозъка наред с вагиналните ти течности от честите приниквания и нормално света, да ти е така крив.
От последните ти изказвания си личи, че си стара немска труженичка или най малкото с такъв манталитет.
Искам да ти се ивиня за това, че казах "недоебана" в един от предните си постове, ти не си недоебана, а си между краката разпрана
Незнам защо се харча още да ти отговарям ама взе да ме кефиш, като ми доказа, че не си нищо повече от една недоразвита умствена повлекана

И един последен риторичен въпрос на, който няма нужда да ми отговаряш с пословичната си нелепост.
Ти след, като не си с наведена глава( както всички нас ) какво точно направи там на място ? Ще ти дам отговор - ми нищо. Идваш и ревеш тука във форум за неща, които не си била харесал- ми майна ти, и аз не харесвам всичко Раздаваш определения и квалификации за хора, които не познаваш, но не осъзнаваш, че ти си си тръгнала с наведена глава от далечния край на автогара -Варна, не аз или някой друг.
Вече разбрахме няколко факта за теб - лигава си, тъпа си, с наведена глава си(за справка по горе) курва си.
Ти си -кажи още нещо

Редактирано от lvaylo на 24.07.09 20:13.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.