|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Как Глобул ми дръпна шалтера?
|
|
| Автор |
мapaдapk (непознат
) |
| Публикувано | 15.05.09 21:50 |
|
|
От години съм лоялен клиент на Глобул.Имам два номера,със съответните абонаментни договори през различни времеви периоди.Поканиха ме като лоялен клиент да си закупя малкото лаптопче с програма 4000 гигабайта безжичен интернет с модем на Глобул.Започнаха да ми изпращат дължимите суми за двата тел.номера и интернета накуп.И изведнъж,по средата на отчетния период ми спряха всичко - и интернета и двата телефона.Според тях надвишила съм лимита на дадения ми интернет поток.Но всеки клиент си има таблица,по която си отчита изразходваните гигабайти.И моите не бяха изразходвани дори наполовина от лимита.Когато потърсих обяснение от оператор,казаха ми че при слагане и вадене на модема се изразходвал значителен интернеттрафик.Е,дори да е така,защо този трафик не се отчита на таблицата на потребителя????Различията между отчетените от мене гигабайти и отчетените от Глобул са големи.Някаква операторка ми каза,че може би неволно съм нулирала нещо.Това показва пълна некомпетентност,защото клиентът не може да нулира.Той изчиства таблицата на определена отчетна дата и по дати и по часове се вписва потреблението.
Написах жалба.Отговор никакъв!
Възмутена съм,че съм останала без телефони.Има ли фирма в света толкова умна и учтива като Глобул,че заради спорен въпрос с интернета да спре и телефоните на лоялния клиент???
Когато заявявам,че искам да прекратя договора отговорът е само един - да платя неустойки.Защо???Аз ли съм си спряла телефонните си номера?Аз ли грешно съм отчитала изразходвания интернеттрафик - нека проверят отчета ми!Аз ли съм крепостна селянка на Глобул?
Редактирано от мapaдapk на 15.05.09 21:54.
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: мapaдapk]
|
|
| Автор |
DTMF (стар клубар) |
| Публикувано | 16.05.09 00:00 |
|
|
всеки сам си избира оператора))
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: мapaдapk]
|
|
| Автор |
xsenedra (Amirlin) |
| Публикувано | 16.05.09 08:27 |
|
|
Защо не се обърнете към Комисията за защита на потребителите? Те много обичат да се мешат с мобилните оператори. Малко са бавни, но ако ги сезирате и официално го съобщите на Глобул, ще гледате цирк.
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: мapaдapk]
|
|
| Автор |
мapaдapk (непознат
) |
| Публикувано | 19.05.09 21:56 |
|
|
"Всеки сам си избира оператора"- това е много тъпо мнение,защото всички оператори са еднакви.Пладнешки разбойници.
За второто мнение,благодаря от сърце.Слава богу вече го направих - подадох жалба в Комисията за защита на потребителите.Мерси!
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: мapaдapk]
|
|
| Автор |
checho () |
| Публикувано | 24.05.09 10:17 |
|
|
А защо ли си мисля, че ти си отчиташ трафика с някакъв личен софтуер а Глобул имат минимално таксуване на всяка една сесия. Тоест ако провериш пощата ти през мейл клиент това е реален трафик 10 килобайта, но на теб ти се отчита 100 ако си с предплатен пакет за данни. Освен това искам да ти кажа че от години съм в бизнеса с интернет решенията и мога да ти изредя поне 10 вероятни софтуери и функции на лаптопа да ти се прави трафик без да виждаш. Това включва автоматични Windows Update, обновяване на антивирусни софтуери, неща против червеи. Дори и на Adobe софтуерите имат updater който понякога първо тегли и после заявява че е готов да инсталира нещо. Така че жалбата ти няма да бъде удовлетворена според мен, най-вероятно Глобул ще стоят зад статистиката си, а за да спечелиш евентуален спор с тях трябва да ти се правят експертизи на лаптопа да се разбере дали не си имала пуснати торенти, ъпдейти или всякакви бацили. В нашата фирма от 3 години почти не се занимаваме с ограничени планове по трафик, но едно време имаше разправии от този характер много често и винаги се доказваше софтуерна вина при клиента. Никога наш брояч не е бъркал, съмнявам се че и на Глобул данните са грешни, просто се касае за неразбиране от твоя страна или неяснота какво на лаптопа ти трупа трафик и какво не.
Освен това е напълно логично да ти спрат всички услуги на твое име при задължения дори и само за едната от тях. Също така ми се струва обосновано ако пристъпят към пренасочване на плащания от една услуга към друга, т.е. внасянето на каквито и да е пари първо погасява задълженията с по-ранно възникване, а това за какво ти си мислиш че плащаш си е твой проблем. Смятам че вероятността да излезеш права в спора е по-малка от 1%, така че плати 20 лева на някой експерт от компютърна или интернет фирма да ти провери компютъра какви вируси има, запознай се с условията на услугата мобилен интернет и си плати задълженията към Глобул. Просто ще ти излезе по-евтино отколкото да не плащаш, да ти продадат задължението на фирма, занимаваща се с това, да дойдат със съдия-изпълнител и да ти вземат плазмата от вас в полза на Глобул.
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: checho]
|
|
| Автор |
1639 (непознат) |
| Публикувано | 22.06.09 01:12 |
|
|
Хм... това е много интересно! Какво ли ще излезе? Жената вече се е оплакала на КЗП.
Ами ако не е ползвала 3rd party софтуер?
| |
|
Тема
|
Re: Как Глобул ми дръпна шалтера?
[re: 1639]
|
|
| Автор |
checho () |
| Публикувано | 22.06.09 23:33 |
|
|
Глобул ще кажат така: Трафикът е генериран и нас не ни интересува кой човек е работил на компютъра. Щом може да се обвърже и обоснове със съответната СИМ карта, от там нататък всички лични драми от типа "ама имах вирус" или "детето гледало порно без да знам" са драми на клиента.
И не само, че ще кажат така. Ще бъдат и прави.
| |
|
Тема
|
Още веднъж...
[re: checho]
|
|
| Автор |
1639 (непознат) |
| Публикувано | 23.06.09 14:43 |
|
|
Един момент...
Аз не бих се обвързал с ISP, което ме таксува на генериран трафик, а не предлага възможността да провериш колко си натрупал. Приемам, че в сайта на Глобул, или някъде другаде човек може да провери "сметката си" през месеца. Ако този софтуер показва грешни данни какво става?
Цитат: Според тях надвишила съм лимита на дадения ми интернет поток.Но всеки клиент си има таблица,по която си отчита изразходваните гигабайти.И моите не бяха изразходвани дори наполовина от лимита.Когато потърсих обяснение от оператор,казаха ми че при слагане и вадене на модема се изразходвал значителен интернеттрафик.Е,дори да е така,защо този трафик не се отчита на таблицата на потребителя????
В смисъл, до колкото разбрах Глобулският брояч е показвал трафик, значително по-нисък от този, който се отчита в офисите на Глобул (или където там се отчита).
Изобщо не допускам някой да се моли да не плаща, защото детето му е изцоцкало трафика или нещо подобно...Редактирано от 1639 на 23.06.09 14:48.
| |
|
|
|
и аз мисля, че ГЛОБУЛ са прави.
| |
|
Тема
|
Re: Още веднъж...
[re: 1639]
|
|
| Автор |
checho () |
| Публикувано | 30.06.09 22:58 |
|
|
Може би са казали, че се получава трафик при слагане и вадене на модема тъй като тогава определени програми влизат в интернет за да направят проверка дали има нещо за тях. Например вистата вижда че дадена връзка й пуска интернет, което става с 1k реализиран трафик. Обаче Глобул имат 100k минимално таксуване и реално 1 става = на 100 ако вкарам и изкарам веднага модема.
Относно табличката, предполагам че момичето е ползвало някакъв нейн личен софтуер за мерене на трафика, ако Глобул имаха "таблица" в сайта си щеше да има някъде линк или обяснение. Иначе си напълно прав за това, че не може човек да се обвърже да плаща количествено без мерител от страна на доставчика.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|