Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:19 29.05.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косата  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано07.11.08 13:44



Имах неблагоразумието да се доверя на голямото име на веригата хипермаркети ТЕХНОМАРКЕТ и да им дам 2000лв. за телевизор

Телевизора в рамките на 12 календарни месеца, от които 9 м при мен и 3 м. в сервиза се повреди 5 пъти по един и същи начин.От сервиза подменят един и същи изгорял елемент без да открият и отстранят причината т.е. дефекта, който причинява изгарянето на този елемент.
За мен е очевидно, че ремонтите са извършени некачествено или дефекта в телевизора не може да бъде отстранен.В сервиза вече 5 пъти не съумяват да отстранят дефекта,а само подменят изгорелия елемент, което довежда до временно въвеждане в експлоатация на телевизора, понякога дори само за 6 часа, и така докато му изтече гаранцията.
Още когато го занесох втория път, сервизния техник каза ,че нищо по-вече от това не може да направи, но отказа да ми даде протокол за брак ,защото не издават такива протоколи на никого и ми каза да отида при управителя на магазина и да се помоля на добра воля да го подмени, което не зная дали е за смях или за плач.
Освен това в сервиза постъпват изключително некоректно с попълването на сервизните карти.Посочват дата на която според тях е приключил ремонта, която дата няма как да бъде проверена, а реално телевизора не е предаден на клиента.Така ощетяват клиента като му съкращават гаранцията.
Ето ви конкретни примери - на третия ремонт датата от която гаранцията ми започва да тече е 29.04.2008, реално те ми се обадиха да си получа телевизора на 9.05.2008 – Петък 1 час преди да затворят,а аз го получих на 12.05.2008 –Понеделник - разликата е 13 дена за моя сметка , на всичкото отгоре след 6 часа изгоря отново , или 4 –тия ремонт според сервиза е приключил на 30.05.2008, аз отидох да си го потърся ,при това без да са се обадили , че е готов – на 4.06.2008.Ако бях чакал тяхното обаждане вероятно щеше да мине и още една седмица за моя сметка.

След петата еднотипна повреда заявих на служителя по рекламациите в магазина, че не желая по-вече да ме разиграват с неуспешни псевдоремонти,а той ми обясни че единствено има право да го върне обратно в сервиза , а пък те от своя страна нямат право да издават протоколи , за това че не могат да отстранят дефекта.
Така ,по взаимна договорка , вкарват потребителя в омагьосан кръг, като злоупотребяват с правата му. Тази порочна практика на договорки между хипермаркетите и сервизните фирми, нарушава правата на потребителите,но от Комисията за защита на потребителите ми казаха , че такъв бил закона и нищо не могат да направят
Ако потребителя има нещастието да си купи дефектна стока, единственото му право е да я ползва с много мъки в рамките на гаранцията след което да я изхвърли.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор SoulMate (фанта гуспожа)
Публикувано07.11.08 18:46



Кажи каква е марката на телевизора.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Buhl (H.)
Публикувано07.11.08 20:26



Напиши кратко, сбито, ФАКТОЛОГИЧНО и неемоционално писмо, в което изложи случая и претенциите си:

ДО: ......... (производителя - фирма, страна, адрес)
КОПИЕ:
- КЗП
- вносител
- търговец
(Провери дали последните две не са една и съща фирма)


И ще видиш чудо.



Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.

Тема RE: Кажи каква е марката на телевизоранови [re: SoulMate]  
Автор citronbg (uid:60001)
Публикувано08.11.08 14:06



обзалагам се че марката е САМСУНГ

(да се чете жЛЪт боклук от поредната партида с висок процент брак).



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Buhl]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 09:41



Практически е невъзможно да разбереш , кой е вносителя и коя фирма стои зад Техномаркет в момента.В търговския регистър около тази верига магазини се въртят имената на доста фирми , които всяка година пререгистрират и прехвърлят акции и си менкат управителите. Последно следите водят някъде към Холандия или нещо такова, макар управителите да са все едни и същи български номенклатури.
Фирмата производител ще се ошашави през коя година и до коя дата , за кое изделие , с кого от българска страна си е имала вземане-даване.
Всичко е обмислено предварително , господа съдии - да влезе убития.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: SoulMate]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 09:45



Няма значение марката , това е схема която не пропуска нищо.
И SONY да си купиш, ако са го въртяли половин година денонощно по рафтовете или ти даде мръсен дефект , просто гориш.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано10.11.08 10:15



Ъъъ, я вземи прочети всичко свързано със защитата на потребителите. Мяркал съм текст, който гласи, че ако една стока даде 3 пъти подред един и същи дефект, трябва да ти дадат нова, или да ти върнат парите. Няма да ходиш в сервиза, отиваш в магазина, откъдето си купил телевизора, желателно във време, в което е пълен с хора, и вдигаш колкото можеш по-голям скандал на управителя, заплашвайки със КЗК и прочее.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Blake]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано10.11.08 10:36



Приятел , за съжаление това е по стария закон. В новия закон за защита на потребителите са се погрижили и тука да ни прецакат.Няма ограничение в броя на ремонтите. От Комисията за защита на потребителите ми отговориха, че нищо не-могат да направят.
Като вдигна панаир в магазина , охраната ще ме изхвърли.
Кофти положение.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор milenafaith (непознат )
Публикувано10.11.08 11:22



Повече няма да стъпя в Техномаркет. Имах неблагоразумието в събота да отида да си купя хладилник от Техномаркет на Цариградско шосе. Понеже нямам възможност сега да платя 1000 лева на момента кандидатствах за стоков кредит от Джеткредит, там поне всичко беше ОК. Първо консултантите са малко и не са информирани за наличността на предлаганите стоки. Харесах си един хладилник, кандидатствах за кредита и ме одобриха, при което започнаха мъките, оказа се, че е само мострата в наличност, която беше цялата издрана. Харесах втори хладилник имало уж освен 2-те мостри още 1 в склада, при което от Джеткредит ми направиха корекция на договора за новия хладилник. Отиваме в склада с документите и от там ни застреляха ами няма го този хладилник, пише 3 наличност, от които 2 бр са мостри, ама третата я няма на практика. След повече от 3 часа мотане вече бях на прага на нервите си, защото каквото и да харесам все го няма, ами като нямат наличност да не ги държат като мостри, не мога цял ден да се разкарвам от хладилниците до джеткредит и склада. Не мога и да се откажа, защото вече имам кредит и трябва да си тръгна с хладилник от техномаркет. Накрая написах няколко модела хладилници и отидах в склада директно да ми кажат от кой има и най-накрая като го изкараха направих и последната корекция в Джеткредит, на които им благодаря за търпението и обслужването. Та след 4 часа нерви и разкарване накрая избрахме хладилник, който не ми допада изцяло като параметри, но при липсата на друг, няма как.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано10.11.08 14:46



виж, дори и да те изхвърли охраната, едва ли ще се случи нещо повече (например да те набият). Дори и да се случи обаче, винаги можеш да се оплачеш в СОТ 161 (май те ги охраняват). Според мен вероятността да ти обърнат внимание обаче, е доста по-голяма, защото иначе се излагат пред много потенциални клиенти.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано10.11.08 15:09



Положението не е толкова зле, колкото си мислиш... Ето отдолу извадки от ТЕКУЩИЯ Закон за защита на потребителите. Обърни внимание особено на
чл. 124 и чл. 125, алинея 3.

Не се оставяй в калта!!! Успех!!!

-----------------------------------------------------------

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

....


Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.

(2) Рекламацията се подава устно или писмено.

(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

1. касова бележка или фактура;

2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Blake]  
Автор poli8 (непознат)
Публикувано10.11.08 16:34



И моят съвет е да се свържеш с представителството на марката, за която става въпрос, това действително помага повече отколкото КЗП да ти разгледа случая. Лошото е, че ако става въпрос за Самсунг или Сименс например - върви ги търси кой точно внася техни марки в Бг.....



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Buhl (H.)
Публикувано10.11.08 20:45



Нали не искаш да кажеш, че от едно такова писмо ще изгубиш нещо?

Фирмата производител ще се ошашави през коя година и до коя дата , за кое изделие , с кого от българска страна си е имала вземане-даване.
Това не е твой проблем. Има си правоприемственост и по-веригата ще се разбере кой, кога и как.
Досега който недоволен (от магазин, стока, сервиз...) е пратил такова писмо, после черпи.



ПП
Не забравяй да пуснеш и копията на съответните места. С обратна разписка или на място и удостоверено получаване.

Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.

Тема Re: ilko georgiev нови [re: ilko georgiev]  
Автор Buhl (H.)
Публикувано10.11.08 21:01



От Комисията за защита на потребителите ми отговориха, че нищо не-могат да направят.
От КЗП навремето и на мен ми отговориха писмено, че отношенията Топлофикация - потребител не са им от компетенцията и да се оправям сам.
Пък после, когато народа леко беше въстанал, КЗП яхна вълната на недоволството и каза "Отношенията Топлофикация - потребител са от нашата компетенция и ние ще...."

Та така за КЗП. Истината е, че жалбата трябва да е до другаде, а до тях - само копие. За да се шашкат какво ли ще стане, ако не се размърдат.


Като вдигна панаир в магазина , охраната ще ме изхвърли.
Ще вдигаш спокоен панаир. Възпитани реплики, но на висок тон.


Аз съм имал няколко рекламации в Техномаркет. Говорех тихичко, споменавайки правата си по ЗЗП и че писмото до производителя е написано и чака пускане и т.н., Накрая все ми подменяха стоката, без дори да ме вписват в Регистъра за рекламациите. Дори идваха до нас за да ми доставят подменения уред, не съм се занимавал с транспорт. Но говорех лично с управителя на магазина, не с друг.
Избери си един от двата подхода.

Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.

Редактирано от Buhl на 10.11.08 21:03.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано11.11.08 10:55



чл.112 за съжаление завършва с : .....освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

Обезщетението чрез подмяна е непропорционално съобразно разхода за ремонт.
Ето тук се чупи каруцата.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Blake]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано11.11.08 11:20



Още малко от цитата на чл.112

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

тълкуванието на понятието "значителни неудобства" няма да ви обяснявам , какво означава за продавача.


Обаче , понеже ме е хванал бяса, писах до Омбудсмана и до Меглена Кунева в Брюксел. Не че някой от тях се е трогнал и ми е обърнал внимание, обаче имайки в предвид , колко могат да са бавни, може след време да получа отговор от типа , че това не е точно в техните ресори.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано11.11.08 12:32



по този въпрос може много да се спори. Според теб предназначението на един телевизор какво е? Да си го гледаш, или да стои в сервиза. Особено пък ако става въпрос за по-скъп телевизор (течнокристален, плазма), трябва да бъдеш БЕЗКОМПРОМИСЕН!!! Все пак не си дал 2-5-10 лева за стоката, и имаш право да я ползваш по предназначение. На тебе пропорционално ли ти е телевизор за Х пари да стои месеци наред в сервиза, пропорционални ли са ти транспортните разходи, нервите и т.н.???

Като продавача смята, че искаш толкова много - да си го вземе за в къщи, а да си даде неговия телевизор на теб.

Изобщо не се колебай, както и други ти казаха - отиваш с разпечатката от закона, викаш управителя и вдигаш учтив скандал на висок глас, без да отстъпваш от позицията си независимо какво ти говори този отсреща...



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор portal (пристрастен)
Публикувано11.11.08 13:23



Това тярбва да се закове отгоре според мен:



Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation
System of a Down P.L.U.C.K.

Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор saik (непознат )
Публикувано11.11.08 17:38



След 2-ву часов престой от избраните предварително в интернет сайта на магазина 5 уреда закупих следните неща:
1. Избраният модел готварска печка, но мострената бройка, защото никъде в България нямали втора бройка освен мострата - дано да проработи.
2. Хладилникът - съвсем различен модел, защото отново имаше само мостра, която не работела.
3. Ютия, която според "продавач-консултанта" е с автоматично изключване. В последствие се оказа, че продадената ми не е точно такъв модел.
4. Микровълнова фурна с щепсел с неизвестен за мен стандарт, който в последствие се оказа - японски. След разговор със служител по телефона - ми казаха, че те знаят това, ама нищо немогат да направят, да съм си отрежела кабела и да си сложа друг щепсел. След въпроса ми по отонешине на гаранцията получих "устното" им потвърждение, че ще важи.
5. Абсорбатор, който като маркираха на каса се оказа, че е съвсем друг модел, различен от този, който посочих на "продавач-консултанта". Опитвайки се да го намеря, за да ми го смени, неуспях и се отказах.
За капак на епопеята, на касата ми казаха, че гаранционната карта на хладилника не е "истинска" и трябва да отида пак, защото явно в момента са им свършили бланките за този модел.
Смятам да оставя написаното без повече коментари, правете си изводите сами.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: saik]  
Автор fanii (непознат )
Публикувано11.11.08 19:56



що не им напраиш една анти реклама на тея от техномаркет в някоя програма кат господари на ефира а, да им дойде акъла, пък и другите хора да знаят ко да си купуват и т.н.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: fanii]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано12.11.08 09:48



Мила Фани и с "Господарите на ефира" работата не е такава каквато изглежда.И на тях съм им писал и в техния сайт и в рубриката господари на ефира в дир.бг и нищо.
Тези симпатяги не настъпват големите играчи.Не виждаш ли , че репортажите им са само кокошкарски и предимно софийски - за по-малко разходи.Имаха един репортер който се беше заял с една кметица от Варна за падащи фасади и .......и вече не се вижда в ефир.
Ти сама си направи изводите , какво се е случило.
А иначе в Неделя излъчиха , как един клиент си купува телевизор с монети от 1лв. , точно от Техномаркет Варна.
Това е , за глупости може да се правят репортажи, за проблеми - не може.
Самите те са си един истински БАЙ-Брадър - цирк в цирка.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор s.prodanov (непознат )
Публикувано12.11.08 17:10



Много си прав за господарите.
По темата - за наше всеобщо съжаление, това не е случайност, или некадърност, това е политика на фирмата. Те така искат - преценили са, че искат служители със заплати по 400лв, които ще ги счупват от работа, няма да ги обучават на нищо, щото няма и смисъл и те ще си тръгнат след два месеца. Преценили са да не инвестират в обслужване, инвестират в реклама, маркетинг, много магазини, много видове стока и във всекидневно измъчване на доставчиците за цени. Съответно получават някакви хубави цени, а спестйвайки от много неща получават и една съвсем добра печалба.
Принципно съществуват и друг тип магазини, където обслужването е налице, по-малки са, но там цените ще са други. Като цяло, за мен техномаркет няма място на пазара (в технополис ситуацията не е много по-различна), но фактите говорят друго

Та мисълта ми беше, че и до папата да пишеш - най-вероятно ще си разрешиш проблема, но фирмената политика няма да се промени.

Редактирано от s.prodanov на 12.11.08 17:11.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: s.prodanov]  
Автор Blake (пристрастен)
Публикувано12.11.08 17:26



о, това е повече от сигурно, чувал съм за доста решени проблеми от сорта, но проблемите не спират, а продължава да ги има. След кротък скандал те оправят, ама така до следващия път...



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: saik]  
Автор portal (пристрастен)
Публикувано13.11.08 12:16



Не нзам кое в теб те е карало да им се натискаш толкова да им направиш оборот при положение, че има и други магазини (Технополис и до някъде Зора - да може да кажете един дол дренки, но специално за моя град е обратно - по доволен съм от Техномаркет и съм нямал проблеми досега, доакто в Технополис съм имал, както ид а е )... принципно е трябвалод а напуснеш магазина доста по-рано от моемнта с касата, за да ме разбереш правилно ще ти дам един пример с ... обувки - аз нося 44-47 ми номер в завсимот от производителя :) - когато влезна в магазинза за обувки/маратонки си харесвам модел - ако имат купувам, ако нямат си излизам, всеки опит да ми бъдат пордадени обувки от друг модел, защотото ' от тези имаме големи номера останали', бива ледено-учтиво порязван - аз не съм там да се натискам да им правя оборот...

Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation
System of a Down P.L.U.C.K.


Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор adibadi (търсеща)
Публикувано15.11.08 21:08



И аз съм с негативно мнение за Техномаркат. Отидох там с намерението да си купя бойлер, който предварително си бях избрала от сайта им. В магазина имаше мнооого малко консултанти, ходих даже да издирвам някой от тях. Ужас направо. Когато въпросният консултант се появи го чакаха още 3 -ма човека, които бяха дошли преди мен. И така след половин час най-после бях удостоена с внимание. Питах го за бойлера, оказа се, че е само мострата, познато нали :) Можело да се поръча от същият модел и до 10 дни ще пристигне. Замислих се дали да поръчам, а “консултанта“ ми каза “Защо не проверите в Технополис дали няма от този модел?“ Това е то, инвестират яко в реклама, ами да вземат да си обучат и най-вече да мотивират персонала. Е то е ясно, че няма да стъпя повече там.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Bилиaнa (непознат )
Публикувано16.11.08 18:06



Смятам, че правата ми на потребител са нарушени и възнамерявам да предявя съдебен иск. Някой има ли опит, колко време отнема процедурата и какъв е бил резултат? Благодаря!





Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор Bилиaнa (непознат )
Публикувано16.11.08 19:09



Имам същия проблем и в момента се ровя из Нета. Може да се организираме всички потърпевши и да подадем иск заедно.





Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: Bилиaнa]  
Автор ilko georgiev (непознат )
Публикувано24.11.08 11:27



Здравейте имам развитие по проблема.Взех си няколко дена отпуск и се преселих да живея в магазина с табели на врата "Не пазарувайте от тук" и "Те са мошенници".Официално ,няколко дена си избирах да си купя нов телевизор.
Омбудсмана и Комисията за защита на потребителите не отреагираха на жалбите ми
НО !!! имам реакция от Брюксел, имам отговор за заведена жалба и изисквани
отговори за ситуацията по веригата надолу.
Там имат отдел за "Правна защита на икономическите и други интереси на потребителите", при това Шефа и тези с които си кореспондирам - са БЪЛГАРИ и си пишем свободно на български.
Напишете в Гугъл - Меглена Кунева и ще ви излези интернет страницата с имената и имейлите на всички отдели в нейната комисия

В крайна сметка гадовете от магазина решиха телевизора ми от 1959лв да го оценят на 700лв и искаха да ми пробутат за замяна най-тъпия телевизор в магазина , при което щях да удуша управителя.Работата отиваше на бой и тогава стигнахме до компромис - естествено за моя сметка - взех телевизор за 1200лв и не пропуснах да се жалвам и за това в Брюксел, защото се оказа ,че имат право на това безобразие - по закон.



Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: adibadi]  
Автор stefanika (непознат )
Публикувано14.12.08 12:28



И аз нямам много добри впечатления от Техномаркет- Пазарджик! Отидох да си взема тостер- чаках повече от 20 минути, а отношението беше невероятно грубо! Взех си тостера, ама повече там няма да стъпя! Не знам защо се подлъгах да вляза в този идиотски "Техномаркет", при положение, че има определени фирми, от които и друг път съм пазарувала такива стоки за бита- и отношението европейско, и гаранциите им важат, и са изключително бързо действат в сервизите, с които те работят! Но това ми е обица на ухото- повече никога няма да стъпя в Техномаркет!!! Предпочитам да платя по- голяма сума, но да бъда обслужена европейски!!!





Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ - да ти побелее косатанови [re: ilko georgiev]  
Автор gkkkk (непознат )
Публикувано03.02.09 00:41



Точно марката и модела са от най-голямо значение,за да знаем какво да не купуваме.Примерно аз не бих купувал обикновен телевизор Панасоник след като връщах един три пъти в Техномаркет цариградско шосе.



Тема Спортен уред от Техномаркетнови [re: ilko georgiev]  
Автор Mиpa_M (несериозна)
Публикувано06.10.09 00:08



Дамммм... Както се очаква, не съм само аз.
Вярно е, че във форумите от типа "Черни списъци" можеш - вероятно - да прочетеш оплаквания срещу абсолютно всеки, но все пак дано допринеса с нещо възможно по-малко хора да си купят нещо от тъпия Техномаркет - стига ми тая награда

. Нямам нерви (и най-вече изпуснах подходящия момент) за разправии с управители, производители, вносители, комисии и подобни - аз съм си от мързеливите; парите ги прежалих, но поне с нещо мъъъничко да им поотмъстя. Включително и като повдигна темата.

Значи, купувам си миналата пролет от въпросния магазин в Сливен спортен уред - кростренажор. Нео. Китайски (май). Купуваш го на части в кашон - транспорт в рамките на града се предлага, но монтаж - не. И срещу заплащане не. Може в живота си да не си пипал гаечен ключ - ако щеш.
Сглобих го криво-ляво сама по картинка. След около два-три месеца се наложи да се подмени една част - голям болт, на който му се изяде резбата. Дали стана така поради лошото ми изпълнение, нямам представа. Най-близкият сервиз (в Ямбол) не поправя точно такива неща и не знае къде поправят. В сливенския Техномаркет гледат умно и бодро те пращат в някой железарски магазин. В железарските, спортните и велосипедните магазини нямат и никога не са имали точно такова нещо (то си е специфично за този модел, който пък го има само в Техномаркет). В търновския магазин притеснена служителка (не мога да се оплача, любезна беше жената) ти обяснява, че много е неприятно, ама всъщност могат да поемат гаранцията само на електрониката. Електроника тук е едно екранче като една човешка длан, другото е железария. Иначе уредът си е в гаранция и никой не ти е споменал тя да не се отнася за целия уред.
В пловдивския сервиз (понеже след Търново се направих на луда и попитах и там) ми отговориха да докарам кростренажора. Че не мога да го нося на ръце и нямам нито камион, нито дори лека кола, няма значение. Болт не могат да ми продадат (щот нямат), не могат и да ми поръчат (не разбрах що). Евентуално да търся стругар - ако докарам уреда, всъщност и те това щели да правят.

След около една година се разтърсих и намерих сама стругар, който ми "поправи" болта. След което май се оказа, че прецаках всичко - болтът влезе, където му е мястото, и по някаква причина повече няма мърдане; за да го извадя обратно, го дърпах с какво ли не и го удрях с чук, от което той не се извади, затова пък се деформира... продължава да не може да се извади, не може да се завинти и гайка на него и... с две думи сега май мога само да изхвърля цялата машинария, майната им на парите... само че ако бяха свестни търговци и предлагаха сервиз, за който щях, естествено, да си платя, не им ща гаранциите, това нямаше да се случи.

Затова - ако случайно някак си успея да откажа поне един човек да си купи каквото и да било от скапания Техномаркет, ще съм доволна. Ако им секнат клиентите, ще съм още по-доволна (да се надяваме все ак, че има кой да заеме мястото им на пазара).

Не си купувайте нищо от Техномаркет!

Редактирано от Mиpa_M на 06.10.09 00:14.



Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: Mиpa_M]  
Автор portal (старо куче)
Публикувано06.10.09 14:54





Не знам дали си го чела това, но накратко - даваш им уреда да се орпавят, ако до месец не ти го върнат работещ може даси взмеш парите... така е по закон...

Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation
System of a Down P.L.U.C.K.

Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: portal]  
Автор Mиpa_M (несериозна)
Публикувано06.10.09 15:34



Четох всичко, а при необходимост мога да прочета и закона, само че нито ми се занимава, нито смятам, че ще ми е лесно да се разправям, след като вече е минала цяла година и нещо от "произшествието". По-лесно ми е просто да не купувам и да мрънкам: "братя, не купувайте".


Е, може другия път.

Не си купувайте нищо от Техномаркет!

Редактирано от Mиpa_M на 06.10.09 15:35.



Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: Mиpa_M]  
Автор portal (старо куче)
Публикувано07.10.09 10:17



Да понякога е по "доходоносно", в смисъл нерви никой не връща, да пиеш една вода студена... принципно срока е 2 години минимум незавсимо, че можеда са ти дали гранация за 1-6-8 месеца, гранация под две години няма по закон.... а и принципно с тези стругарски доработки :) ми се струва, че така или иначе вече няма смисъл да се занимаваш...

Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation
System of a Down P.L.U.C.K.


Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: portal]  
Автор Shao Kahn (велик боец)
Публикувано30.10.09 16:19



Глупости говориш има и 1 година гаранция кво са правиш на разбирач



I'll Be Back

Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: Mиpa_M]  
Автор Julian (доктор)
Публикувано30.10.09 22:00



Това с болта ме накефи. Ти мъж нямаш ли си да ти сглоби тренажора или поне някой приятел. Да ти кажа съвсем правилно са те пратили в железарията да си купиш болт. Аз имам велоергометър Кетлер и си беше разглобен на части. Има си книжка, и необходмите инструменти. Гледаш и сглобяваш. Разбира се, че в никой магазин няма да ти предложат сглобяване на такова нещо. В училише не случайно има часовен по трудово обучение(сега май се наричаше домашен бит). Там те учат на такива неща.

Всичко отдалечено от морето е провинция. Ъ. Хемингуей


Тема Re: Спортен уред от Техномаркетнови [re: Shao Kahn]  
Автор portal (старо куче)
Публикувано31.10.09 08:40



Момче - чети закона... закона прави гаранции под 2 години нищожни поне практически ... приеми го така дори да ти е изтекла едногодишната гарнция... по закон имаш право на описаното в същия до 2 години...

Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation
System of a Down P.L.U.C.K.



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.