|
Тема
|
! Прецакани от Глобул !
|
|
Автор |
alveliki (непознат
) |
Публикувано | 07.12.07 13:26 |
|
Оператор в магазин от веригата на ГЛОБУЛ не знам как пропуска да вкара 1 тел.№ от пакет безплатни минути "За приятели" по програма "Глобул Смарт", при това, че на него изчрично в ръцете му е даден GSM -а от клиента, за да е сигурно и точно въвеждането.Вероятно не всички продавачи могат да оперират с различните апарати, в случая "Сони Ериксон".Така в резултат на този пропуск,сметката не се тарифира със съответния брой безплатни минути, а по общатата остойностена тарифа.Сигурна съм, че много са се набутали, уж, с безплатен пакет минути.Защото едва в представената сметка виждаш надчисляването, но те се правят на ударени.Какво мислите?Как и на тях да им го....
| |
Тема
|
Re: ! Прецакани от Глобул !
[re: alveliki]
|
|
Автор |
Naldica (непознат
) |
Публикувано | 12.12.07 19:18 |
|
преди време бях решила да си дваля игра от глобул (услугата е 5 или 6 лева). тъй като се считам за средно интелигентен човек, а и бях правила това за чужди телефони, почнах от там да проверя дали телефона ми е съвместим с играта, която съм си харесала. да. после си изпратих смс и получих линк към желаната от мен игра. да, ама не. след неколкократни опита да я сваля, най-накрая се обадих на оператор и казах: пич, не става. първо ми пращаха линка безплатно, после ме посъветваха да си избера нова игра, а накрая ми заявиха, че те не поддържали софтуерно съвместими игри за моя модел телефон (купен три мессеца преди това от магазин на германос, с тарифен план към глобул). е, избеснях, както може и да се очаква. най вече, защото въпросните 5 лева си ги вадя сама и не михаресва да отиват по дяволите. но пак, изключително културно, ми се каза: сори, мацка, да си гледала какво сваляш. парите са си за нас. пък ти- айде със здраве!
ако трябва да съм честна, доволна съм кажи-речи от тарифните планове и условия на глобул, но до сега не съм срещала служител, който да може да отговори читаво на въпрос по-сложен от това кога ми се занулява сметката!
ала, както каза Теди Москов в едно интервю по бтв наскоро: "нормално, навсякъде работят некадърници"!
| |
|
То много сложно понеже сама даго вкараш номера
| |
Тема
|
Re: ! Прецакани от Глобул !
[re: alveliki]
|
|
Автор |
DTMF (ветеран) |
Публикувано | 07.06.08 01:23 |
|
Друг пресен случай :
СМС-ите с информация за оставащите минути не отговарят на реалните минути, в последния месец от промоционалния период.
Например получавате смс че сте изговорили 100 минути от пакет 250 промоционални, вие си мислите че разполагате с още 150 минути и говорите ли говорите...А накрая се оказва че не ви дават пълния пакет промо минути понеже е последен месец от промоцията и сметката естествено е непредвидима
| |
Тема
|
Re: ! Прецакани от Глобул !
[re: alveliki]
|
|
Автор |
larena (непознат
) |
Публикувано | 06.11.08 12:20 |
|
Ще полудея наистина. Купих на 6 годишния си син карта за предплатени разговори от ГЛОБУЛ. Според условията в картата всеки месещ се зареждат 100 "БЕЗПЛАТНИ" минути към 1 номер, за които естествено от наличния кредит ти се удържат 2 лева. Ако не се използват минутите в рамките на месеца, те се натрупват за следващия. До тук добре. Плащах си аз безплатните минути и си говорех с детето. Но се случи така, че един месец пропуснах и отсавих картата без да заредя нов ваучер - нали детето имаше натрупани над 120 "безплатни" минути да говори с мен. И знаете ли - понеже във валчера нямало 2 лева, които глобул да се вземе за поредната порция "безплатни" минути, и тази , които имаше изчезнаха, въпреки, че вече съм си ги платила и те би трябвало да са си там. Оператора ми обясни, че трябва да пия една студена вода и да продължа да спонсорирам Глобул всеки месец с нови 2 лева, ако искам да имам безплатни минути.
Аз имам 2 карти на глобул - на договов, една е в моят съпруг, още 3 в родителите ми. Е, честито, печелейки моите 2 лева, Глобул загуби току що петима абонати с минимум 50 лв на човек месечна сметка.
| |
Тема
|
Re: ! Прецакани от Глобул !
[re: larena]
|
|
Автор |
s.prodanov (непознат
) |
Публикувано | 06.11.08 12:28 |
|
тия тъпаци в германос - бях си загубил картата, издадоха ми нова, супер. Обаче с новата карта не ми работеше интернета и ммсите. Лошо няма, пуснах си пак смс за активиране. Е, не става, интернета тръгна, ммса не. Отидох в германос - някакъв експерт(щото обикновенните консултанти им беше сложен въпроса) каза, че трябва да си преинсталирам телефона напълно
питам го - е как бе, имам много неща вътре, програми, настройки, те при бек ъп не се пазят всички. Ама него не го вълнуваше, офка, охка, тежка работа. Обадих се пак в глобул. След сумати разговори се оказа, че ми пращат грешни настройки. Недоклецана работа, ебаси
| |
|
|
|
|