|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
|
|
Автор |
Britt (Aes Sedai :))) |
Публикувано | 23.08.07 16:33 |
|
Преди около месец си поръчахме легла от Лабиринт с определен вид матрак. След като поисках три пъти да опоменат вида на матрака изрично, служителите любезно ми обясниха, че няма начин да стане грешка.
Но грешка стана.
След като се обадих по телефона в отдел рекламация, ми обясниха, че виждатели то бил един и същи матрак.
Но не повярвах и се обадих на фирмата производител. Разбрахме със сигурност, че НЕ са ни продали това, което искахме.
От Лабиринт с готовност обещаха да уредят замяната с фирмата производител.
Един месец по-късно, става ясно, че замяна не е възможна, понеже виждате ли докато ни размотаваха ние сме ги били ползвали.
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: Britt]
|
|
Автор |
}---}---- (непознат
) |
Публикувано | 23.08.07 16:42 |
|
Агенция за защита на потребтелите? Дрън ала-бал?
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: }---}----]
|
|
Автор |
dragozow (майор) |
Публикувано | 23.08.07 22:45 |
|
Мен също ме убеждаваха че секцията ще е с пвц кант който бях доплатил и казваха как нямало да стане грешка.Грешка стана да ходих поне да си ми върнат доплатеното.Много са заухани и не слушат човек какво им говори.
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: Britt]
|
|
Автор |
tender_ness (непознат
) |
Публикувано | 19.09.07 17:48 |
|
Абсолютно те подкрепям!!! Тия там всичките са избирани с конкурс по некомпетентност. И не само безцелно мотаещите се консултанти, стажат-консултанти и всякакви такива модели - ВСИЧКИ!!!
Ето и моята история:
Отидох да разгледам магазина и харесах модел тройка с двойка на диван. След няколколко дни (в сряда) минах да попитам за цената. Една от служителките ми каза цената, но ме предупреди, че се вдига от време на време. Казах си О.К. тогава, ще поръчам по-скоро, за да не се възползвам от увеличението. И така, в събота отидох пак, вече с ясната цел - ДА ПОРЪЧАМ диваните. Друга служителка ме пое - взе да ми обяснява, да ми показва и т.н. Когато седнахме да пишем поръчката, тя така неангажиращо ми вметна, че то преди повече от седмица вече имало 5% увеличение на цените . Ако в друг магазин предлагаха същия продукт, щях да си тръгна веднага!!! Скарахме се, но направих поръчката. Попитах за книга за похвали и оплаквания, а те ми казаха, че е на касата. Не е нужно да споменавам, че и такава няма. Ония девойки на касата ми предлагаха листче да си напиша оплакването. УЖАС!!! Накрая ми объркаха и фактурата, естествено.
Имам си аз, да вземат да ми объркат цвета или модела на диваните - е тогава направо отивам в комисията за защита на потребителите!!! Направо липсата на квалифициран персонал се отразява в много сфери, но там е сбирщина на НЕКОМПЕТЕНТНИ И НЕГРАМОТНИ хора.
ТАКА, ЧЕ МИЛИ ХОРА, МОЯТ ПРИЗИВ КЪМ ВАС Е: "ИСКАйТЕ СИ ДОКУМЕНТАЛНО НАПИСАНА И ПОДПИСАНА ОФЕРТА С ЦЕНА НА ПРОДУКТА" ИЛИ ПРОСТО СИ ХАРЕСАЙТЕ НЕЩО СХОДНО В ДРУГ МАГАЗИН, ЗАЩОТО В ТОЯ, ОПРЕДЕЛЕНО ЩЕ СИ ИМАТЕ НЕПРИЯТИ ЕМОЦИИ!!!
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: Britt]
|
|
Автор |
metafrasi (мрела гинала) |
Публикувано | 21.09.07 21:08 |
|
мда...много некомпетентно обслужване. Аз исках да си взема трикрилен гардероб. Едно стажантче седна да ме пита какво искам, нарисува всичко и каза, че до 3 дни ще ми се обади с цена. Знаех, че така може и да излезе по-скъпо, но си викам- щом като момчето е толкова любезно, ще се бръкна. Да, ама не. Отивам на четвъртия ден да питам какво е станало. Момчето го няма, две негови колежки - "Да, изчакайте" и след дълго чакане: "Да, оставете си телефона, ще ви се обадим" - е, не мерси.
Накрая си купих гардероб от ИКЕА като много знаят..
Подобно е отношението и във всички останали големи магазини за мебели, които изникна в София наскоро...
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: metafrasi]
|
|
Автор |
Britt (Aes Sedai :))) |
Публикувано | 01.10.07 15:25 |
|
Много добре :) Къде има магазин на Икеа?
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: Britt]
|
|
Автор |
metafrasi (мрела гинала) |
Публикувано | 01.10.07 15:48 |
|
В Солун. Екскурзията до Бялата кула е бонус:)
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: metafrasi]
|
|
Автор |
Britt (Aes Sedai :))) |
Публикувано | 01.10.07 17:47 |
|
Ок :)
А дали правят доставки до София ? :)
| |
Тема
|
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт
[re: Britt]
|
|
Автор |
Kaмилa (непознат
) |
Публикувано | 10.10.07 05:08 |
|
В ИКЕА клиента сам си взима мебелите от склада. Там те са събрани разглобени и по каталог си намираш частите , които ти трябват и си ги носиш у дома. По този начин се пести от персонал за склада и доставки, за да може да държат ниски цени.
Като качество имат добри и лоши неща, но основното предимство е , че всичко е точно и ясно. Не те мотаят. Като издадат каталога цените са заковани за цялата година. Все неща , на които нашите търговци и производители тепърва трябва да се учат.
| |
Тема
|
Защо никога не съм пазарувала там
[re: Britt]
|
|
Автор |
Zelenikata () |
Публикувано | 12.10.07 02:14 |
|
Аз си нямам "потребителска" история с Лабиринт, но имам "контрагентска" и, смея да твърдя, че там рибата се вмирисва от към главата. Невероятни собственици-управители с ясно изразено просташко поведение и криво разбрана икономическа мисъл. Ограничени далавераджии (с елементарна и безвкусна демонстрация на материално положение), които дори не знаят, че съществува понятието "бизнес етикет", да не говорим за лоялна конкуренция... По обясними причини, персоналът е следствие от управлението.
Забележка:
Не съм от мебелния бранш. Все ми е едно какво предлагат как ще се развиват, но там клиентът/партньорът може само да загуби нерви, време и пари.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|