|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
КИА Моторс България - сервиз!
|
|
Автор |
bst (~!~) |
Публикувано | 25.10.06 23:17 |
|
Ето една истинска история с една кола, два сервиза и един куп любезни но неотстъпчиви служители.
Март месец 2005 г. си купих автомобил КИЯ Пиканто на лизинг. Не ме интересува кой какво мисли за марката, не в това е въпроса. Много съм доволен от колата и да сега съм минал за година и половина 32 000 км. Всичко беше супер, докато едни ден двигатела загуби мощност. Колата върви, вдига си скорост, но много бавно и свети лампа че трябва да проверя двигателя. Съответно отидох в сервиза в Пловдив. Там ми казаха, че това не е проблем, да си карам спокойно. Карах 2-3 дни но това не беше колата която бях купил и пак отидох в сервиза. Приеха колата и започнаха да търсят проблема. Търсиха го 3 дни. На края разбраха какъв е, цитирам "Проблема е в една шайба, ние знаехме за него". Това е първото, защо след като го знаете, 3 дни го търсите. Оказа се, че проблема е фабричен, т.е. сериен, една от първите серии има проблем с някаква шайба която от КИЯ - Корея са им казали че трябва да сменят. Дали са им номерата на шаситата и са им изпратили частите, да ги подменят. Обаче на мен никой не ми е казал за това. Информацията някъде по трасето от София до Пловдив се е загубила явно. И така, поръчаха шайбата от София и казаха, че след 3 дни ще е готово. Така 6 дни след началото на ремонта ми се обадиха и ми казаха, че заради шайбата и благодарение, че съм минал доста километри, се е скапал и коляновия вал. Проблема бил, че сервиза им в София се мести и не знаят дали има вал там. Казах ОК, ще изчакам 3 дни (петък, събота и неделя) за да проверят. В понеделник никой не ми се обади, аз имах друга работа, и в четвъртък им звъна в Пловдив да ги питам какво става. От там ми казват следното "Ми сервиза се мести, не знаем има ли вал, ако няма ще поръчаме и за 20 дни ще дойде". Тук вече аз сериозно се ядосах. Звъня в София, там ме мотаят 2-3 човека, прехвърлят ме едни на друг докато не ги заплашип със съд и писане на статии по вестниците. Никаква реакция, написах 2 е-майла, пак заплашителни, и след 3 дни ми се обажда шефа на сервиза в София. Той ме уведими, че вала е поръчан от Германия и ще пътува 20 дни. Така общото време през което съм без кола ще стане малко повече от 40 дни. Питах, след като грешката е тяхна (за което си признаха) и ремонта е гаранционен, не ми ли се полага кола за срока на ремонта. Не само че не ми се полагала, но ако съм искал съм можел да си наема от тях за 40 лв./ден без ДДС. Отново заплахи, обяснения, нищо не помогна. В момента имам да чакам още около 10 дни до края на обещавия период за ремонта. Не получих отговор на следващите ми е-майли, нито някой се обажда за да ми каже нещо по въпроса. Липсата на кола ме вкарва в големи разходи и ми причинява големи неудобства, все пак минавам средно по 1800 км/месец, но от КИА България на никой не му пука за това.
В 99% от случайте проблема е ПРЕДМОНИТОРЕН bst
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: bst]
|
|
Автор |
SoulMate (playmate) |
Публикувано | 27.10.06 12:30 |
|
Пиши един мейл на централата на КИА, за да ги уведомиш, че българите не са си изпълнили задължението, след като "са им казали че трябва да сменят. Дали са им номерата на шаситата и са им изпратили частите, да ги подменят. Обаче на мен никой не ми е казал за това."
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: SoulMate]
|
|
Автор |
bst (~!~) |
Публикувано | 27.10.06 17:49 |
|
Писах им през една форма в сайта им, но не съм получил отговор.
В 99% от случайте проблема е ПРЕДМОНИТОРЕН bst
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: bst]
|
|
Автор |
bst (~!~) |
Публикувано | 13.11.06 22:10 |
|
Днес, след 41 дни си взех колата от сервиза. Не само че не ми се извиниха, а ми казаха че било съвсем нормално колата ми да стой на трупчета 40 дни. И още да не се опитвам да търся обезщетение по някакъв начин, защото можело колат ми да стой ощи 20 дни ако не били торкова снисходителни та да ми я оправят веднага като пристигнаха частите.
В 99% от случайте проблема е ПРЕДМОНИТОРЕН bst
| |
Тема
|
Re:Виж сега!
[re: bst]
|
|
Автор | LEXUS (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.11.06 15:19 |
|
Тяхната грешка действително е в това,че не са те уведомили за дефекта навреме.Но последвалите събития и чакането около месец и повече е нещо,което се случва и в другите фирмени сервизи.Това,че не ти дават кола за този период безплатно/заместващ автомобил/ е тъжната българска реалност,така е и при Пежо,и при Фолксваген и т.н..Единственият вариант действително е наемане на техен автомобил,така е при всички останали вносители и представителства на нови коли в България.Карай си автомобила,много е симпатичен Пиканто,имаш си 3 години гаранция,няма страшно.Най-важното от цялата ситуация е ,че Киа най-вероятно ще те загубят като клиент в бъдеще,и това е главното,което трябваше да им заявиш.А Киа определено трябва да дращат със зъби и нокти за клиенти,защото големите,които държат пазара у нас са Пежо,Тойота и Форд,останалите го играят акомпанимент и при тях борбата за клиенти и тяхното внимание би трябвало да е жестока!
| |
Тема
|
Re:Виж сега!
[re: LEXUS]
|
|
Автор |
bst (~!~) |
Публикувано | 14.11.06 19:50 |
|
Аз съм много доволен от автомобила.
Между другото от сервиза ми отказаха да ми добавят 40 дни към 3-те години гаранция.
В 99% от случайте проблема е ПРЕДМОНИТОРЕН bst
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: bst]
|
|
Автор | lsiah (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.11.06 14:05 |
|
"Не ме интересува кой какво мисли за марката, не в това е въпроса. "
Следващия път пак си купи KIA ако си любител на подобен тип случки.
Това кола ли е?
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: bst]
|
|
Автор | lsiah (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.11.06 14:10 |
|
Като изминаваш такива километри значи бизнеса ти е такъв и щом ти е толкова важно купи си истинска кола, какво се оплакваш тук.
| |
Тема
|
Re: КИА Моторс България - сервиз!
[re: lsiah]
|
|
Автор |
bst (~!~) |
Публикувано | 17.11.06 14:21 |
|
Това кола ли е? е тема дето по добре да не я захващаме. Предпочитам КИЯ пред турско Рено дето му се трошат дисковете на спирачките. Представи си на магистралата да ти се пръсне диска на задната гума. Не може де изброиш колко кълбета ще направиш докато спреш. И в края на крайщата качеството на съвременните автомобили е еднакво НИСКО. Щом на Мерцедес А-класа таблото е от пластмаса като при мен, а струва 3 пъти повече, за какво говорим. Това е машина и може да се развали, за това си има гаранция и сервизи. И в България се оказа че сервизите са на еднакно ниво, отново ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА.
В 99% от случайте проблема е ПРЕДМОНИТОРЕН bst
| |
Тема
|
Re: Ти как регистрираш?!
[re: lsiah]
|
|
Автор | LEXUS (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.11.06 22:00 |
|
Ти как регистрираш кое е истинска кола и коя не?Отговори ми,много ми е интересно да чуя що за лаик си.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|