|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: софианец па неграмотен
[re: Xaaa]
|
|
Автор | sofianeca (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.02.06 19:20 |
|
Явно ти е трудно да четеш написано на латиница ,но ништо то е нормално за такива като теб.И няма за какво да се засегна от думите ти.
| |
Тема
|
хахахах какво значи ништо
[re: sofianeca]
|
|
Автор | xaxaxax (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.02.06 19:57 |
|
хахахах софианец па не научил буква "щ"
хаааааа
| |
Тема
|
Re: Маркетингов гений?
[re: Пчeлa-вълk]
|
|
Автор | miro_vampiro (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.02.06 22:59 |
|
Здравейте
Напълно съм съгласен с това което си написал Пчeлa-вълk (Napalm Cat)
Даже правя повечето от тези неща !
Сега въпроса ми към тебе е дали заплащането ни е нормално, спрямо това в чужбина, или поне на половината, една трета, надали ??
Аз така и така се държа достатъчно учтиво с клиентите, помагам и, обаче това не се отразява финансково на моето положение, и се чудя защо го правя ?
Но както и да е, приятен ден !
:)
| |
Тема
|
Re: Маркетингов гений?
[re: SoulMate]
|
|
Автор | Lyubaka (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.02.06 18:35 |
|
Сигурно и в Техномаркет има свястни, съвестни и най-вече компетентни консултанти, но за съжаление аз поне не съм попадал на такива... Пример ТМ на Цариградското до Метро. Отивам да си купя микровълнова. Много добре знам какво искам, спирам се на два модела от различни марки. Това, което е дадено като технически данни е практически едно и също, дори на вид са почти еднакви, но разликата в цената е около 30лв. Чакам 10-тина минути консултант; накрая негово величество пристига. Питам го(съвсем любезно) каква е разликата м/у двете фурни. Отговор: "Мииии, не знам, то май са различни марки, миии едната е толкова и толкова вата" Е да, ама и другата е също толкова вата, фирмите-производители са равностойни(поне според мен), при такава разлика в цените няма ли някаква разлика? Отговор: "Миии, не знам, вижте, разгледайте какви са" и се обърна и замина на някъде.
Втори случай-в ТМ, който е с/у Метро 2-към Божурище. Търся си колони за колата. Тъй като има доста голям избор, а са малко хаотично подредени решавам направо да питам(щото много добре знам какво търся). И така, питам негово величество консултанта за въпросните колони. Отговор: "нямаме и никога не сме имали" и пак познатия кръгом и изчезване... Аз обаче съм си малко инат, пък и вече си имам едно наум за т. нар. консултанти в ТМ и решавам да поогледам-в крайна сметка се оказа, че имат поне три вида такива колони от различни марки(SONY, BLAUPUNKT и THUNDER) и в различни ценови класове... Май коментарът е излишен...
Колкото до липсата на брошури и т.н. за изделията, които се предлагат там-може би е вярно, но това не е причина да не си наясно поне какво предлагаш.
Имаше и оправдания, че заплатите на служителите били ниски-е това вече е смешно-като не ти изнася, дигай си чукалата и се махай, а ако останеш-върши си работата като хората
| |
Тема
|
Re: ТЕХНОМАРКЕТ-хаха,нито техно,още по-малко марке
[re: don Vito]
|
|
Автор |
avox76 (непознат) |
Публикувано | 20.02.06 19:39 |
|
Ами момчетата са на принципа - "Аз ги лъжа, че работя, те ме лъжат че ми плащат"
Политиката на "Техномаркет Европа" е големи обеми продажби чрез ниски цени. За качествено обслужване никой и не мисли... Същото е и в "МЕТРО".
А как пазаруват 'тарикатите'?
Отиват в магазин където цените са по-високи, но пък обслужването е "на ниво" и събират цялата им нужна продуктова информация. След като са избрали продукт отиват в "Техномаркет" 'подготвени' (с написано домашно ) и единственото което е нужно да направят е да "догонят" някой продавач, който всячески се мъчи да им убегне и да си купят продукта за 15% по-ниска цена
Това е.
| |
|
Da!!!
kolonite sa ve4e podredeni (petia se pokriji - az zatva i sum q zel na rabota momi4eto:)))
Siguren sum 4e i v dvata slu4aq si popadnal na novobranki.
PEACE
| |
|
Brao mom4e
Otkril si na4ina
Az zatva sum te zel pri mene da mi vurshish rabota - shtoto si nai dobriq
V TM ve4e shte ima samo NEO taka 4e nema smisal da vlizate
qvno naistina politikata e da se prodavat mnooooogo bocluci
i istinskite neshta da gi nema
HORA JAL MI E ZA MARKI KATO YAMAHA, JAMO i PANASONIC 4e K&K im e osnoven predstavitel i vnositel. VZEMETE IM LICENZITE HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
PEACEРедактирано от antizurla на 22.02.06 01:18.
| |
Тема
|
Re: Ако позволиш
[re: antizurla]
|
|
Автор | Kypти (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.11.06 10:14 |
|
Абсолютно си прав! Имах нещастието да поработя известно време за Николай Китов и мога да твърдя, че на по-ужасно място не сум попадал! Това със стимулите просто го забрави, да не говорим, че винаги има за какво да те накажат и да ти удържат от заплатата! Така че хората ги разбирам, макар да не ги оправдавам за отношението. Пресонала няма от кого да се научи на добро отношение, при положение, че атмосферата във фирмата е на такова ниво!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|