Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:14 11.06.24 
Черните списъци
   >> Черен списък на фирмите
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Re: zurlizurliнови [re: antizurla]  
АвторAz (Нерегистриран)
Публикувано06.02.06 13:01



Смешник!!!!

Жалък си!!!
Просто не знаеш колко си жалък!!!



Тема Re: Бих казал,че ТЕХНОМАРКЕТ е за тези,които няматнови [re: !HA-KOЙ-MУ-ПУKA™]  
АвторBeнчeтo (Нерегистриран)
Публикувано06.02.06 15:05



и коя е алтернативата???????? аз тва питам



Тема Re: zurlizurliнови [re: Az]  
АвторMинaвaщ (Нерегистриран)
Публикувано06.02.06 18:25



дууууу леко да се не изпуснеш като си толкова умен ( умножено по 15 ) ,че не знам дали ще можеш да се изтриеш
хората са прави - ти си се заяждал с персонала на магазина и за това си получил подобаващо отношение , сега не ми излизай с "клиента винаги е прав", защото клиента има право до тогава , докато не го изгуби , а на теб явно точно това ти се е случило ( а това се случва с всички умници като тебе , които преди да си купят каквото и да било са прочели поне 5 вестника , няколко стотин постинга в намкой си форум и се мислят за богове по темата )
така че не плюй по хората - ти си си виновен
аз имам отлично отношение от персонала на техномаркет например



Тема Re: zurlizurliнови [re: Mинaвaщ]  
Автор antizurla (непознат )
Публикувано06.02.06 21:37



Евала "Минаващ".
Много ми е готино като чета истини. :))))



Тема Ако позволишнови [re: miro_vampiro]  
Автор SoulMate (агне)
Публикувано07.02.06 11:25



Нека аз да илюстрирам на какво се дължи негативното отношение към консултантите от ТМ Европа:
Случай едно: часът е към десет - десет и половина сутринта, събота или неделя. Няма народ, обстановката е приятна и спокойна. Възнамерявам да купувам електрическа четка за зъби и оглеждам витрината. По някаква случайност съм доста наясно с моделите на Браун, включително и зъбните душове, но освен Браун се продават и още няколко марки. Решавам да проверя дали не са по-добри, затова ми е необходима консултация. Консултантките си приказват скупчени и гледат с насмешка. Приятелят ми отива до тях и най-любезно помолва която има желание да дойде. Установявам, че дошлото девойче си няма хал хабер от четките, но не се стеснява от видимата си некомпетентност. Ако това момиче беше мотивирано да продава, то можеше с няколко приказки да ме накара да си купя и зъбен душ за 300 лв, защото беше очевидно, че ИСКАМ ДА КУПЯ. За похвалните си усилия да я накарам да ми продаде получавах едносрични отговори, пълни с досада и пренебрежение.

От безобразното й поведение чайникът ми кипна и тъкмо щях да я подбера по шопски, когато приятелят ми се намеси и ПОМОЛИ да ни даде една напосоки посочена четка. Последва писане на гаранционна карта :))) Насладих се на същото безобразничене от страна на всичките скупчени девойки продавач-консултантки, които бяха в закачливо настроение тази сутрин.

Случай две: година по-късно, този път следобеден час, опитвам да си купя вана за крака. Няма кой знае какво разнообразие от модели, но все пак е нужна консултация. Пък и някой трябва да ми подаде кашона, за да го занеса на касата. Девойчето изглежда сърдито и ходи мрачно до някакви хора, които също се канят да купуват нещо. Ок, ще почакам да приключи с хората, в това време ще гледам сама. Разгеле хората приключват с избора си и си тръгват, а моя милост наивно очаква, че след като е висяла поне 5 минути на едно място, това ще е достатъчен сигнал за консултантката, че иска нещо. Тя обаче най-спокойно изчезна. Ядосах се.
Взех да търся кашона му, та да прочета още, етикетът беше беден откъм информация. Не го намерих. Взех да гледам един от уредите и да му отварям капачето, да му въртя копчето, тествах го, както си му е редът. Внезапно отнякъде изскочи онази, с фучене избута уреда от ръцете ми, сумтейки нещо от сорта "НЕ СЕ ПИПА БЕЕЕЕ АУУУ". Бях твърде изненадана, за да реагирам остро, затова внимателно понечих да кажа "Извинявайте, искам да..." и познайте какво? Хвърли ми едно пълно с кръв и ненавист око и пак изчезна.

Така. От този щанд, право в Технополис. Вътре-лудница. Аз-на щанда с ваните за крака. Както е лудница до мен изниква момиче и пита с какво да помогне. Установява, че не знае достатъчно по въпроса и ме помолва да почакам, да викне колега, който знае. За моя огромна изненада колегата дойде след има-няма десет секунди, а аз тъкмо бях навила ръкави и бясно четях кашоните, разчитайки на собствената си преценка. Каза ми точно пет приказки, за да избера модел, с любезна усмивка се извини, че ще трябва да пише гаранционна карта и това ще отнеме (хахаха) 2-3 минути, връчи ми всичко и ме прати към касата.

Мисля, че и сам можеш да направиш разликата между поведението на консултантите и да сравниш условията в които се случват нещата, без да са необходими моите коментари.
Всички сме хора, всеки си има проблеми, но много се дразня, когато някой експонира проблемите и мъките си върху клиентите.




Тема Re: ТЕХНОМАРКЕТ-хаха,нито техно,още по-малко маркенови [re: don Vito]  
Авторaci (Нерегистриран)
Публикувано07.02.06 14:12



А бе сека такаа верига sux яко. дееби измамниците. И това че е по евтино там са митове и легенди. да го духат тия шибани вериги сичките.



Тема Re: zurlizurliнови [re: antizurla]  
Автор(Нерегистриран)
Публикувано07.02.06 14:37



"Истини"???????????

ХАХАХА!!



Тема Re: Ако позволишнови [re: SoulMate]  
Автор antizurla (непознат )
Публикувано07.02.06 21:54



Да, за съжаление тези неща се случват доста често. И има даже доста по-лоши ситуации, ако щете вярвайте. Аз имам точното обяснение защо се случват подобни работи. Проблема е че по-голямата част от колегите ми просто не са доволни от работата си. И по-точно от заплащането и отношението на по-високите чинове в йерархията. Разбира се това не ги оправдава, но съгласете се, че е нормално да има отражение върху работата и отношението към клиентите. Сега ще кажете "Еми щом не са доволни, защо стоят - да напуснат" и сте прави. То така и става - персонала постоянно се сменя. Хората, които са се задържали повече време се броят на пръсти. Пълно е с нови кадри и от там, може би е проблема с некопетентността на персонала, за която се спомена. И така или трябва консултантите да са с болни принципи като моите, а именно, като правиш нещо да го правиш като хората или въобще да не се захващаш, или шефското тяло да помисли по въпроса с подобряването на работните условия. Просто няма стимул за работа. Едно време е имало нещо подобно, но от тогава всичко върви към по-лошо - и за персонала и за клиентите. Сега няма значение дали цял ден ще си клатиш краката или ще продадеш 100 телевизора и 50 DVD-та. Ето това е абсолютната истина AZ.



Тема Re: Ако позволишнови [re: SoulMate]  
Автор miro_vampiro (непознат )
Публикувано07.02.06 22:02



Здравей SoulMate
съжелявам че си попаднала на такива колежки, но все пак са жени :))
Ако бях на твое място щях да им се скарам!
Много рядко ми се е налагало да карам клиент да чака, и то все защото съм имал друг клиент преди него, или защото по коледа имах по 10 ма клиента непрекъснато през деня и за съжаление се налагаше да карам хората да чакат ! Винаги съм се извинявал за причиненото неудобство, и мисля че не само аз постъпвам така ! :)
Лошото е че заради някой изцепки се обвинява цялата верига !
Сега, и да искам да дам упътване на български език на продукт за който не са ми предоставили такъв, ами аз не съм виновен в този случай !
Сега, за компетенцията на колегите, не ги защитавам, но знаеш ли на колко от продуктите които продаваме имаме проспект, или списание примерно за двд та и тн, модели и разлики между тях, ами аз лично нямам нищо такова, много пъти съм искал , но не съм получавал !
Или въпрос от доста нахален клиент, който се държа доста нахално с мене, и накрая ме пита за един 30 инчов LCD телевизор на Сони колко милисекунди е, когато му отговорих че не знам ме нарече Некомпетентен и ми се скара, обаче като му изкарах упътването от кашона на съответния телевизор той сам видя че тази информация ЛИПСВА там! Тогава му се поскарах аз малко, все пак нито имам интернет в работата да проверя нито ми е работа през почивния си ден да го правя ! :)
Не съм искал да прозвучи това с проблемите на консултаните така че все едно се извиняваме, едно е да се държиш лошо с клиент, а съвсем друго е да няма желание да те обслужи и помогне в избора, в този случай са виновни консултантите, но доста често и на мене се карат че не им обръщам внимание, защото си мислят че просто си обикалям , а аз точно тогава продавам нещо, търся го каде е, или имам друга работа възложена от управителя така че понякога изглежда че и аз не си върша работата но не е така !
Все пак пожелавам ти да попадаш все на готини консултанти !
А да не забравя, така и не получих смислен отговор от AZ
, виждам че нещо се смее но не е казал какъв е бил проблема в ТМ ! ??
И все още гледам че не се е извинил за глупавия си пост в който твърди че е 15 пъти по умен от нас консултантите ! Надявам се културата която афишира да проработи най после тук , да обясни проблема си, и да поднесе извинения !
Приятен ден на всички !



Тема Радвам се, че има диалогнови [re: antizurla]  
Автор SoulMate (агне)
Публикувано08.02.06 08:55



И мислещи хора :)))
Винаги когато в една фирма или магазин има проблеми и е очевидно, че персоналът не се справя със задълженията си, като единствен виновен се посочва управителят/мениджърът. Така че съм далеч от мисълта да обвинявам консултантите за неразбориите в Техномаркет. Както казах в моите случаи беше очевидно, че момичетата нямат никаква мотивация да продават.

Всичко, което се пише тук, е един вид безплатен атестат за работата на вашите управители. И ако те не обръщат внимание на това, че нещата не са наред, не виждам защо вие - наемните работници трябва да го правите.
Не бива да приемате критиките към веригата така лично :)))

Защо шефчетата не си дават зор да раздвижат мотивацията на служителите си и оттам продажбите има най-много два варианта за отговор...или са некадърни, или ... работата на ТМ не е много чиста. Въпрос на вкус кое от двете ще изберете :)))

Поздрави и не забравяйте, че с обиди и сипане на гадости нищо няма да се подобри.





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.