Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:55 10.09.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Re: Температурен датчикнови [re: фeн]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано12.02.10 11:15



На такива като теб докторите трябва да им...............

---------------------------------------------------------------------

Май са пропуснали да ти кажат ,че имам й документ от докторире,черно на бяло написано,заверено с много подписи и печати,НО Е ЗАЩИТЕН ОТ ЗАКОНА,като ''лични данни'',имаче щях да ти го публикувам да го видиши ,да се убедиш ,а не да гадаеш.......



Тук съм за да разговарям с философи, а с овце си в кошарата ми - говоря на друг език!

Редактирано от nqkoi1 ® на 12.02.10 11:33.



Тема как си обяснявате тованови [re: nqkoi1 ®]  
Автор stelll_ (2.5 24V)
Публикувано25.02.10 15:02



Краси,понеже ти спомена че въпросния проблем според теб идва от изпарителя,което на мен не ми се вярваше но сега имам нови наблюдения върху колата и си мисля вече да го подменя!Сега новото което започна да прави колата е следното:сега като се покачиха температурите като карам градско и като загрее колата започва да прекъсва (направо хълца) на скорост при ускорение например; на празен ход все едно е на 3 цилиндъра и държи най много 500 оборота това само при каране в града.....;вчера карам си в града загря и проблемите се почнаха но се наложи да излезна извън града малко трудно се ускорих до към 100 км и след известно каране от порядъка на 2 или 3 километра със скорост над 100 км всички проблеми изчезват и колата започва да си върви нормално във всички режими покарах така околу 50 км и стигайки в другото населено място след нама и километър два дето се вика да съм повъртял с 40 50 км там и пак почнаха да падат оборотите да малее и всичко описано по горе. Според теб възможно ли е когато карам извънградско изпарителя да се охлажда повече от по големия дебит на газ която преминава през него и в следствие на това да заработва в нормално ниво на налягането.Мисля да пробвам следното нещо ще спра притока на вода към изпарителя когато вече е загрял мотора и проблемите са се появили и ще изчакам да се поохлади малко от газта за да видя ще има ли някаква промяна в състоянието само това ми идва наум като проверка,съжалявам че сега нямам лап топ за да му проследя и налягането при тази проба но и това ще стане.Ти ще дадеш ли мнение по въпроса?



Тема Re: как си обяснявате тованови [re: stelll_]  
Автор stelll_ (2.5 24V)
Публикувано25.02.10 15:06



и още нещо тази рейка която ползвам на валтек с 3 омовите бубини на колко хиляди се скапва същия въпрос и за изпарителя който при мен е заволи не съм гледал модела . И какви съответно рейка и изпарител бихте ми препоръчали които да стават за моя газов инжекцион и автомобил съответно (мондео 93г 1.8 16в) (зенит jz 2005)




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.