|
Тема |
Температурен датчик |
|
Автор |
stelll_ (2.5 24V) |
|
Публикувано | 09.02.10 00:24 |
|
|
Колеги,каква е точно функцията на температурния датчик в рейката (валтек) и този в изпарителя.Забелязвам следното нещо преди студовете в топлото време над 10 градуса даречем като загрее автомобила губи мощност и работата на агрегата става неравномерна и така докато истине пак напълно.А сега като паднаха градусите в минус колата върви идеално без прекъсване без никакви проблеми дори когато си загрее добре работата е без грешка.Съдя че причината е в датчика за температурата който е на рейката понеже другия на изпарителя така или иначе загрява еднакво независимо от времето.Компютъра е зенит с последния софт съм сложил съм компенсации по температура и налягане няма никакъв ефект мисля,поне не се забелязва.Колата е форд мондео 1.8 16 в 93г.
|
| |
|
|
|