Тема
|
електронен коректор на ъгъла на запалване
|
|
Автор | liuboznatelen (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.05.05 17:04 |
|
Чух за коректор на запалването (ъгъла на изпреварване) .
Казват че има страхотен резултат върху колата, увеличавала се мощността доста и намалявал разхода на гориво.
Най- голям резултат се получавало при газови уредби(пропан-бутан и метан)
При бензин с октан буустер също давало супер резултати.
Ако някой е запознат по подробно моля да пише!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: liuboznatelen]
|
|
Автор | Jeep (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.05.05 20:54 |
|
Поразрови се във въпросите и отговорите на този адрес:http://avtogaz.com/cgi-bin/advices.pl
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: Jeep]
|
|
Автор | cлyчaeн пoceтитeл (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.05.05 14:34 |
|
там не пише нищо интересно маи имам повече информация от тях
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: Jeep]
|
|
Автор | инфoпмaция (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.05.05 14:37 |
|
четете на http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=14368
|
|
Тема
|
ДжетСпарк
[re: liuboznatelen]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 01:20 |
|
Тоя ДжетСпарк изглежда голямо менте ...
За двигатели с компютър не виждам как ще работи без да пипа компютъра...Като гледам схемата той се връзва между компютъра и бобината на запалването. Според мен по този начин може да направи само закъснение но не и предварение на запалването ?!?!?! Защото той сигнала се получава от компютъра и няма как да му се влияе (освен ако няма способностите на баба Ванга).
Пък фордовете които имат по 2 бобини ...става още по сложно.
Особено за 2-рата му версия която в движение може да променя параметри ... в такъв случай аз ще трябва с 2 лаптопа да съм в колата
(Ford Escort 1.4i)
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Lupo]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 14.05.05 04:37 |
|
Ама и ти си един разбирач, немам думи - предварение докарва. Как става - ами следи предходния оборот (лаишки казано). Виж за двете бубини ша требват два, ама най-добре jethro да каже...
|
|
|
Колега, ЕКУ-то може да изчислява хиляди операции в секунда! Представи си колко много сигнали подава на ДжетСпарк за 1 сек.! После доколкото съм запознат ДжетСпарк се прави за определения автомобил, не е стандартен! Аз лично нямам такова нещо, правих запитване не мейл на Jethro ама .... , но хора които са слагали са доста доволни Така че логически може и да е менте, но практически е много добро
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | зaek (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 14:13 |
|
И аз съм много доволен от Jetspark хем съм с 2 бобини. Има някои неща за доизглаждане, надявам се Jetro да ги е оправил вече. Например - като прегрее и спира запалването. Това ми се е случвало 2-3 пъти в голяма жега - просто колата гасне. Като изстине няколко минути и се оправя. Аз го реших този проблем, като закачих блокчето с една свинска опашка за изходната тръба на климатика - така се охлажда добре.Освен това не е сметнат добре ъгъла при палене, и затова паленето на газ е почти невъзможно, поне при мен. Но наистина колата стана много икономична и ускорява чудесно.
|
|
|
Ти каква кола караш? Колко ти излезе за 2-те бубини?
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | зaek (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 20:20 |
|
jetro ми взе 120 лв, аз му помогнах да го монтираме. От тогава 40000 км не е дал дефект, освен този, който споменах. Между другото - скоро включвах стробоскоп - блокчето никак не си е променило параметрите. Потърси jetro и си монтирай устройството - няма да съжаляваш.
|
|
|
Ами дай ми някакви координати на този човек. Надявам се човека е в София?
Благодаря предварително!
|
|
|
джетспарк при стартиране на двг се самоблокира и се използва ъгъла който заводски е определен за стартиране от ЕКУ-то незнам на колегата защо не сработва поне така е описано в характеристиките на джаджата.
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Astra18nz]
|
|
Автор | aз cъм (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 20:47 |
|
ИМА ЛИ ТАКЪВ УРЕД ЗА ДАЙХАЦУ 1,6 I 1990g.
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Lupo]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.05.05 15:36 |
|
Ами значи съм прав той предварение не прави на текущата искра.
Прави предварение със задна дата ...
Явно има ефект щом хората казват, но истинско предварение той не прави и няма как да го направи ....
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.05.05 15:44 |
|
Koлегa EKU-to найстина изчислява хиляди операции за секунда, но тая джаджа нищи не изчислява само следи кога е подадена искрата към бобината ....
|
|
|
Колеги малко сте боси... Само малко да беше... значи какво става джаджата следи кога екуто дава искрата и на следващата искра джаджата ТЯ я подава преди екуто с няколко града го изпреварва и след това екуто си подава на вятара...
Много прецизно си работи върши точно това за което е предназначена.
А това за ефекта си е относително за всеки двг. и зависи от настройките на АГУ-то.
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Astra18nz]
|
|
Автор | Dodo155 (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.05.05 11:59 |
|
Добре
Ами аз като съм ТС (Туин Спарк) и разликата между двете искри е 3 мсек., какво да правя? Май няма да има никакъв ефект от ДжетСпарк, ако съм те разбрал правилно
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Lupo]
|
|
Автор | _Jethro_ (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 10:03 |
|
Gluposti govorish !
Като не разбираш - трай си !
Ти може да не виждаш как, но аз виждам и съм го направил и имам около 500 инсталации !!!
С една дума - JetSpark има процесор и софтуер разбира се. Та софта работи с прогнозиране - така става предварението !!!!!
... та така става работата без баба Ванга :)
А тия коли, дето имат 2 бобини без делко - там просто има 2 JetSparka в една кутия.
Колкото до JetSpark-2 и случая с двете бобини - ами работата е проста - един лаптоп ти трябва - защото двата процесора четат една таблица от един допълнителен чип (в който с лаптопа наливаш каквато си искаш таблица)
.... простичко, нали ?
Ама важното е да се говорят глупости - главно от незнание !!!
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: зaek]
|
|
Автор | _Jethro_ (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 10:10 |
|
Ъгълът на предварение не се променя при палене - остава такъв, какъвто го е измислило ЕКУ-то на колата. След няколкостотин оборота (6-10 сек при 1000 оборота/мин) Джета-а започва да си върши работата (ако си на газ).
Тази екстра е предвидена заради фактът, че без добавъчно предварение се пали по-трудно.
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Lupo]
|
|
Автор | _Jethro_ (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 10:16 |
|
Айде престани бре !!!
Това, че ти нямаш идея как става, не е повод да смяташ, че не може да стане ... че и да говориш глупости и то на едро :)
Направено и е работи !
И аз нямам идея как се лети в космоса, ама не казвам нищо ... а хората летят отдавна.
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | _Jethro_ (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 10:21 |
|
Твоя случай е гаден ::)))
Ти имаш практически 2 запалителни системи, които работят една след друга.
Нямам опит с такива коли, но 1 Джет монтиран на първата зап. система (1-ва по хронология) трябва да работи !!!
А ако искаш да си прецизен - още 1 Джет и на втората ...
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: _Jethro_]
|
|
Автор | Dodo155 (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 15:58 |
|
Благодаря ти за отговора!
Значи ако се монтира 1 Джет на 1-вата бубина той ще управлява и импулса на втората ли? Т.е. дали са вързани последователно и ползват 1 импулс от ЕКУ-то?
Ако е така, то нужда от 2-ри Джет не би трябвало да има, т.е. единият джет ще модифицира и двете бубини. Извини ме за тъпите въпроси ама и на мен не ми е ясно. Ако е нужно и 2 Джета ще сложиме стига да има ефект.
Можеш ли да ми направиш такова устройство за моята кола?
Дай ми и някакъв адрес където да дойда?
Ето мейл: miraco78@abv.bg , за да не стане като реклама.
Благодаря ти предварително!
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: liuboznatelen]
|
|
Автор | runeltech (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.05.05 23:44 |
|
Ако колата ти е със датчик на хол за предпочитане VW AUDI, виж тук http://runeltech.freewebpage.org/tap.html ако искаш такива пиши на autogaz@mail.bg , монтажа е елементарен а настройката става най добре с каране и въртене!
|
|
|
...с такава "ясна" страница, че тищо не можеш да разбереш, нито адреси, нито цени...Егати и рекламата си правят...
ВСИЧКО ТЕЧЕ, ВСИЧКО СЕ ПРОМЕНЯ
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: runeltech]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.05.05 15:22 |
|
Само на VW и AUDI ли става ? За Ford не става ли?
Пак е с датчик на хол без делко дат1ика е на маховика...
Пропуснали сте цените в сайта ? Колко струва ?
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: _Jethro_]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.05.05 15:55 |
|
Не се засягай истината се ражда в спора както се казва
Та имам си някаква идея как работи схемата ...
А защо не направиш и вариант който взема сигнал от датчика на хол така ще спестиш мощния транзистор ? Ще бъде и по евтино ... просто идея ...
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: runeltech]
|
|
Автор | ziapa4 (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.05.05 21:16 |
|
Дайте малко пове4е инфо бе хора ... тоя сайт няма цени и адреси ... ебати майтапа
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: ziapa4]
|
|
Автор | Dodo155 (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.05 01:07 |
|
Аха, много странна работа
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: Dodo155]
|
|
Автор |
ALEKO_ (ASTRA 1.8) |
Публикувано | 29.05.05 11:24 |
|
някой знае ли къде във Варна мога да си сложа такава джаджа???
|
|