Тема
|
електронен коректор на ъгъла на запалване
|
|
Автор | liuboznatelen (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.05.05 17:04 |
|
Чух за коректор на запалването (ъгъла на изпреварване) .
Казват че има страхотен резултат върху колата, увеличавала се мощността доста и намалявал разхода на гориво.
Най- голям резултат се получавало при газови уредби(пропан-бутан и метан)
При бензин с октан буустер също давало супер резултати.
Ако някой е запознат по подробно моля да пише!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: liuboznatelen]
|
|
Автор | Jeep (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.05.05 20:54 |
|
Поразрови се във въпросите и отговорите на този адрес:http://avtogaz.com/cgi-bin/advices.pl
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: Jeep]
|
|
Автор | cлyчaeн пoceтитeл (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.05.05 14:34 |
|
там не пише нищо интересно маи имам повече информация от тях
|
|
Тема
|
Re: електронен коректор на ъгъла на запалване
[re: Jeep]
|
|
Автор | инфoпмaция (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.05.05 14:37 |
|
четете на http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=14368
|
|
Тема
|
ДжетСпарк
[re: liuboznatelen]
|
|
Автор | Lupo (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 01:20 |
|
Тоя ДжетСпарк изглежда голямо менте ...
За двигатели с компютър не виждам как ще работи без да пипа компютъра...Като гледам схемата той се връзва между компютъра и бобината на запалването. Според мен по този начин може да направи само закъснение но не и предварение на запалването ?!?!?! Защото той сигнала се получава от компютъра и няма как да му се влияе (освен ако няма способностите на баба Ванга).
Пък фордовете които имат по 2 бобини ...става още по сложно.
Особено за 2-рата му версия която в движение може да променя параметри ... в такъв случай аз ще трябва с 2 лаптопа да съм в колата
(Ford Escort 1.4i)
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Lupo]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 14.05.05 04:37 |
|
Ама и ти си един разбирач, немам думи - предварение докарва. Как става - ами следи предходния оборот (лаишки казано). Виж за двете бубини ша требват два, ама най-добре jethro да каже...
|
|
|
Колега, ЕКУ-то може да изчислява хиляди операции в секунда! Представи си колко много сигнали подава на ДжетСпарк за 1 сек.! После доколкото съм запознат ДжетСпарк се прави за определения автомобил, не е стандартен! Аз лично нямам такова нещо, правих запитване не мейл на Jethro ама .... , но хора които са слагали са доста доволни Така че логически може и да е менте, но практически е много добро
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | зaek (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 14:13 |
|
И аз съм много доволен от Jetspark хем съм с 2 бобини. Има някои неща за доизглаждане, надявам се Jetro да ги е оправил вече. Например - като прегрее и спира запалването. Това ми се е случвало 2-3 пъти в голяма жега - просто колата гасне. Като изстине няколко минути и се оправя. Аз го реших този проблем, като закачих блокчето с една свинска опашка за изходната тръба на климатика - така се охлажда добре.Освен това не е сметнат добре ъгъла при палене, и затова паленето на газ е почти невъзможно, поне при мен. Но наистина колата стана много икономична и ускорява чудесно.
|
|
|
Ти каква кола караш? Колко ти излезе за 2-те бубини?
|
|
Тема
|
Re: ДжетСпарк
[re: Dodo155]
|
|
Автор | зaek (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 20:20 |
|
jetro ми взе 120 лв, аз му помогнах да го монтираме. От тогава 40000 км не е дал дефект, освен този, който споменах. Между другото - скоро включвах стробоскоп - блокчето никак не си е променило параметрите. Потърси jetro и си монтирай устройството - няма да съжаляваш.
|
|