|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
Нека да направя своето предположение. Изсъхналите ти еликтролитни кондензатори не са изглаждали захранващото напрежение и в него е имало променлива съставка 50 хц, ако изправянето е било еднополупериодно (например при изгорял диод) или 100 хц при здрави изправителни диоди. Тези пулсации са се прилагали върху изображението и то е пулсирало със кино-сливаща се честота. Преминало през френеловата леща. са се получавали , (както ако сложиш два гребена един върху друг) които ти си приемал за холограма...
| |
|
Здравейте г-н Д-р Охболи
Оставете обиаснението -трудно е както и да е не ме интересува при4ината сега. Бихте ли ми писали пак, ако видите TFT LSD Daewoo LM17A да се продава за да го закупа
| |
|
От цялата работа стана ясно само едно - никога и нищо няма да видим.
То мина повече от година и само бля, бля, бля...
| |
|
A защо не опитате по обратния път: намирате един какъвто и да е светещ монитор и започвате да му отпоявате електролитните кондензатори на захранването докато поучите нужния ефект! ???
| |
|
мислих го и то много има подходящи монитори от едно време но нямам вече пари нищо не мога да купувам още по малко да рискувам. инак системата ми си работи.може и да я покажа някой път тук. лошото е че взех да пикая кръв а двадесет минути по късно като дам урина за изследвания не показва нищо ни в бъбреци ни простатата Аз само разбирам че е свързано с притеснителният ми живот дето съм все без работа или ако намеря то ще е някаква временна работа тежка и несвойствена за моят организъм. Лятото спестих пари купих сл. батерии и литиеви акумулатори и зарядни за да направя устройството автономно. и така малкото припечелено свърши. Всъщност Докторе дали ти или някой друг тук би могъл да ми подскаже къде да подам напрежението от слънчевата в устройството на зарядното така чр да не се кара по досегашния вариант който е Сл бат, контролерм акумулатор на ЩПи Ес(непрекъсваемо от компщтър) и после в контактите му поставям щепселите на заряднитеот които черпя тока за системата. Това е положението. Никой не вярва или и да повярват са все бедички хора от моята черга и не могат де се вика манджа да си осигурят камо ли да инвестират. А и не знам кой и къде и за какво ще ползва това нещо. Ако имам пари да купя 30 монитора с един мултиплексор , ще мога може би да направя видеостена и да я отдавам под наем или пък холограмен детски театър . с добри изгледи за успех е такова нещо. защото в сцената ще може да се вклщчат и реални предмети. Казах това в кукления театър в Бургас но и от там толкова внимание обърнаха вече не ми се иска на никой да казвам. това ми причинява само болка. но пак (до Хидразинчо е това последното) има система работи си и то бих казал добре изглежда всичко.
В резюме имам чувството че съм 10 или 20 години напред и просто никой почти не разбира смисъла на находката ми камо ли да я ябясни. лалто и да е с някои от вас тук имаме определен поглед върху принципа и причините което е все пак нещо.
благодаря за вниманието пишете пак
| |
|
Да допуснем, че ги имате 30 монитора. Дайте някакво описание (сценарийче) какво мислите да показвате на стената!
| |
|
Нарекох го "видеостена" но то всъщност не е точно необходима стена става си в въздуха.Само да повторя примерна конфигурация от 6 по 5 монитора вързани през мултиплексор към РС . Мониторите трябва да имат идентична схема , много близка елементна база до тази на монитор с който бих могъл да реализирам ефекта а именно Daewoo LM17A това вече съм го описал в тази или в друга тема както и да е : Ами представете си На мястото на голямата табела на Пловдивския панаир такава картина и то без табела защото "видеостената" може да е на 6 или 10 или повече метра от мястото на билборда.Най добре вижте в сайта на IO2 за какво говоря. Т.е нематериално рекламно пано -рисунка в въздуха. да речем над кръстовище или в парк за отдих. Представете си декори в опера или театър като част от постановката. .Разбира се там ще са нужни повече монитори защото екрана, сцената е доста по голяма в един такъв обект. Карай сега аз да намеря приложение на това което имам пък за разните му там възможности и мечти и халюцинации няма да мисля. И макар че се повтарям вижте в сайта на английския фокусник динамо как върви по въздуха ето това горе долу може да прави системата. Имайте в предвид че лъчите до плоскостта на проекция са невидими. и минаващите в тази зона само намалят леко интензитета но не спират картината нито я деструктурират. Ами всичко което е трябвало да се каже съм го казал. Няма какво повече да добавя. просто изчетете добре още веднъж постовете. Ефекта е все едно рибка плува в въздуха, а няма аквариум...
Тази система мисля е добра и за службите понеже изображенията са доста реални. и там възможностите и финансовите и като нужди са по големи.
Пак ще повторя всичко съм изнамерил случайно. няма нито знания нито необходимост от такива неща
| |
|
За да ми разберете по-добре въпроса, ще ползвам аналогия: да допуснем, че сте изобретил техническата страна на кинопрожекторния апарат на ниво тефтерче с последователни картинки, които създават илюзия за движение! А сега? Какво ще показвате? театри? новини? войни? Но кой ще ви подготви материалите? Ще трябва да изобретите и кинокамерата! Ще трябва да измислите професии като сценаристи, оператори... Затова Ви питам: Какво (в смисъл кой го е създал) ще е това, дето ще го показвате холо? И кому то ще даде повече инфо, отколкото компютера с монитор? Ще даде ли то повече инфо на кардиохирурга, който "монтира" стент с помощта от традиционната му рентгенова камера, снабдена с монитор? Ако да, обърнете се към него и го убедете - той има много пари дори само за една бройка!.. Ако сметнете, че то ще е полезно на регулировчика на въздушното движение, защото ще вижда взаиморазположението на самолетите в 3Д, убедете го, че ще можете да го направите и той ще ви даде много пари!..
| |
|
Добре сте го казал. Да, така е! и на всичкото отгоре е в 2-измерна проекция не в обемна Всъщност в хубаво сте ми подпрял въпроса.Така е не споря.
Всичко е както в монитор но е извън монитора и толкова.
И за антуража също сценарист режисъор, оператор, директор на продукция техник с нужните знания въобще сложно е наистина. На практика натоварвам съществуваща добре разработена пазарна линия с още една възможност която обаче е свързана и с нови потребности. Сиреч диверсифицирам само без да налаган нещо съществено облекчаващо. Все пак в едно фотографско ателие ми казаха че има потенциал в тази технология. Т.е. ще си и дойде времето.
Сега преди да ми е изтекло времето нека кажа още нещо : Скоро научих за уникално свойство на някой течности употребявани в климатичната техника авторът е Проф. Димитър Митев (починал е миналата година - преподавател в ВХТИ - Бургас в съавторство с други е издал учебник в който доста простарнно разказва за това а именно : някои вещества при преминаване от течна в парообразна форма напук на очакванията не се преохлаждат а се прегряват при разширение - също както гуменото балонче когато го разпънеш и допреш до устните се оказва топло, а като го отпуснеш и допреш отново се оказва твърде студено.Приликата е само образна но я вмъкнах за да изясня свойството. Следователно ако подадеш пара от такова вещество на разширителна машина (да я наречем парна машина) на изходапарите са толкова нагрети че могат да се подадат в друга такава машина и то е достатъчно да се впръска малко течна фаза в преходника за да получиш така да се каже от нищо нещо- течната фаза се изпарява и повдига налягането и така може да се направят многократни разширения. Разбира се всичко е за сметка на околната температура на средата в случая въздуха. При търсене на повече информация се натъкнах на руска разработка подобна но вече реализирана в действащ модел това което пишеше за нея е че при спазване на 60 към 40 течна/ парна фаза и малко по специална конструкция на разширителната машина (беше турбина) се получава достатъчно енергия за превръщане на отработената пара в течност и освен това оставаше енергия за добиване на електричество. имаше и снимка на модела - списание БТА Наука и техника Аз говорих с другия съавтор - Доц Димитър Русев, и той каза че им било проблем турбината да направят била сложна и струвала милиони. Всъщност те искаха да преработят всичко да е подходящо за атомната централа в Козлодуй. Веществата са толуол диетилов етер както и многокомпонентния R403 аи други процесът се нарича ламбда технология. на базата на вида на кривата изпарение втечняване. Ами това е
| |
|
За да ми разберете по-добре въпроса, ще ползвам аналогия: да допуснем, че сте изобретил техническата страна на кинопрожекторния апарат на ниво тефтерче с последователни картинки, които създават илюзия за движение! А сега? Какво ще показвате? театри? новини? войни? Но кой ще ви подготви материалите? Ще трябва да изобретите и кинокамерата! Ще трябва да измислите професии като сценаристи, оператори... Затова Ви питам: Какво (в смисъл кой го е създал) ще е това, дето ще го показвате холо? И кому то ще даде повече инфо, отколкото компютера с монитор? Ще даде ли то повече инфо на кардиохирурга, който "монтира" стент с помощта от традиционната му рентгенова камера, снабдена с монитор? Ако да, обърнете се към него и го убедете - той има много пари дори само за една бройка!.. Ако сметнете, че то ще е полезно на регулировчика на въздушното движение, защото ще вижда взаиморазположението на самолетите в 3Д, убедете го, че ще можете да го направите и той ще ви даде много пари!..
Ами той Рачо още преди доста време си призна, че изображението не е триизмерно а двуизмерно, но е във въздуха. Следователно няма да донесе някакви предимства на кардиохирурга или на регулировчика на въздушното движение (мисля че тия регулировчици се казваха диспечери). Той правилно се е оринтирал че е много подходящо за рекламна цел вместо билбордове, рекламодателите ще са силно заинтересовани. Само че според мен ще е по-добре вместо да прави стена от "монитори" да се опита да увеличи изображението на един, освен това названието монитор става неуместно защото не наблюдаваме него, а изображението във въздуха и трябва да се смени например на проектор.
Защо той трябва да измисля професии като сценаристи и оператори, то си има такива и просто вече съществуващи филми могат да бъдат проектирани направо във въздуха на открито без помощта на стена, но няма да имат интерес защото зрителите ще гледат безплатно, докато в киносалона не можеш да влезеш без да си платиш.
Редактирано от forestt на 19.02.15 12:09.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
|
|