|
Тема |
Re: Страшни примери [re: motek] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 25.04.07 18:43 |
|
|
Точно...само че в обратна посока.
Частното дружество зависи само от пазара и може да си реши каквото си иска, например да ти приеме молбата само, ако почерпиш съответния служител с кафе, при "частника" решава пазара...много хора не харесват вашето условие "едномесечно предизвестие", но така сте си решили, така сте ни предложили договор, така сме го приели. Който не иска - не го приема и не подписва. Но няма сила, освен пазара (клиентите) да ви наложи да го махнете и то индиректно.
Докато "държавата/общината" и монополиста буквално ти поставят условията и няма мърдане; при тях няма клиентски ориентирано отношение по дефиниция...нали, приемаме че искаме да живеем в 21 век и да имаме у нас си ток и вода. Днес чаках 2 (ДВА) часа в една душегубка в централата на Е.ОФФ за да прехвърля партидата на електромера от мое име на това на жена ми, т.е. двамата чакахме щото искат двата подписа. Това са 4 часа=1/2 раб. човекоден за нещо, което може да стане по телефона за 2 минути...да не мечтая, че може да стане с една форма за попълване на сайта им.
И след това по новините току виж чуя как градския ми измислил нова е-услуга за пестене времето на хората при контакти с администрацията.
Айде спирам се, че едно от малкото неща, които ме карат да побеснявам е губивремето от който и да е на който и да е...като видя как нещо може да се свърши дистанционно за минути, но трябва да им ходиш на крака, да висиш с часове и да им се молиш...например да си платиш данъците, дето хранят сичкото чиновник...добре, че НАП откри мин. година, че са измислили Интернет
ПП: По-добре ми говори за нещо приятно - L9...Кога?...при вас?
|
| |
|
|
|