|
Тема |
Re: Покупка на Роувър 620 [re: ari] |
|
Автор |
NDP (непознат
) |
|
Публикувано | 28.04.06 21:47 |
|
|
Сегаааа...
Ари, ти питаш за 620si той е с двигател от Хонда Акорд 131к.с, a 620i е пак с двигател на Акорд но е 115к.с. 620sdi е с английски дизелов двигател 105к.с, който пък японците са сложили на Акорд(първата Хонда с дизел). Разменили са си ги :). 620ti е 197к.с и двигатела е английски и има същия проблем с гарнитурата като при 2хх и 4хх серията. Аз карам 620i 115кончета 94г. и освен че под капака мърка същото което мърка и при Акорда съм забелязал, че окачването ми е напълно идентично с това на Акорд, както и интериора. Аз лично съм много доволен от автомобила макар и стара я взех много запазена. В момента не мога да измисля нито един кусур. Но над всичко стои на какво ще попаднеш. Но за тези километри 100% ламбда сондата ако не е сменяна ще дава малко по висок разход към 10л/100км(нормалното е 8л средно). Ще има и други дреболии като всяка кола над 10г, които определено не са дефекти. Окачването е доста здраво и в сравнение с колите от този клас е едно от най подходящите за нашите пътища. Цената хич не е висока и това ме навежда на мисълта че ще има някои неща за правене, за това НЕПРЕМЕННО я закарай да я огледат разбирачи, за да имаш представа колко още ще доплащаш :) А относно разликата между 620 и 600, през последните 3 години на производството си 97,98 и 99г 620 преминава в 600, на който остават да се монтират само по-големия бензинов от Акорд 131к.с. и дизела, за който лоша дума не съм чул, пък и щом японците са го избрали да го сложат на свой автомобил....и то на първата дизелова Хонда.
Коко, грешиш приятелю, моторите от Акорд(1.8-115к, 2.0-115к и 2.0-131к) се монтират на 6-та серия от момента на създаването на серията до края на производството й. До '96г. включително се е монтирал 2.0, 115к.с на модела 620i. Двулитровия със 131к.с се монтира през целия период на просизводство като автомобилите оборудвани с него са модивикация "si". След '96г. остават да се монтират само по-мощния двулитров, (от '95)1.8-115к и дизела.
Успех!!! Гледай добре и няма да съжаляваш. Ние лично имаме наща от 2г и половина и започвам да се замислям дали да не вземем още една, но по нова 98/99 дизел - много го хвалят, бил много икономичен ;) и същевременно пъргав.
|
| |
|
|
|