|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Покупка на Роувър 620
|
|
Автор |
ari (това съм аз) |
Публикувано | 11.04.05 12:29 |
|
здравейте!От доста време се впечатлявам от роувър и сега имам възможност да си закупя 620 si.Казват че бил 1:1 хонда.Дайте ми съвети и мнение за тази кола.Приемам и критики.Регистрация 1995 на 162000 км.Искат ми 6000 лв.
благодаря Ви!
"Усмихни се ..............Утре ще бъде по-лошо"
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: ari]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.04.06 12:58 |
|
Няма Ровър 620/1995 г. с Хондов мотор. Тези мотори са от 1998 г. до 1999 г.
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: koko]
|
|
Автор | Jenevus (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.04.06 14:24 |
|
ari, 620 не е точно 1:1 с Honda, но все пак е на база на Accord (което според мен е плюс). Ти не пишеш дали колата е бензин или дизел, но - дизела е с двигател Rover, а бензина е с хондов мотор (коко нещо се е объркал) който е по-добрия мотор. Rover 620Si според мен е сред най-сполучливите модели на марката, но мнооого гледай, ама много! Доколкото си спомням от форумците с 600 серията (аз съм с 400) някой се бяха оплаквали, че диагностиката е проблем заради неква велика евробукса за компа! Поинтересувай се от тая работа.
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: Jenevus]
|
|
Автор | dj (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.04.06 21:19 |
|
Отвори Мобилето и ги разгледай там. Има само един който е с Хонда мотор 98 г.и с доста ексти. Ходих да го гледам с майстор Ровърджия и останах приятно изнедадан, като нов е !
Разгледай и Хонда Акорд 98 г. и им сравни цените.
Гледай дали имат ръбове на спирачните дискове и ако имат внимавай, гледай за течове но не на излъскан двигател а на работещ, абе отваряй си очите но заведи и някой майстор който разбира от такива коли или по - добре дай някой лев и я закарай в сервиз при познати. Там да я дигат и разкостват от проверки. Тогава ще разбереш истината. Ако ти се дръпни продавача, просто търси друга и тази я забрави. Успех.
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: dj]
|
|
Автор | Ивaн (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.04.06 21:49 |
|
Относно двигателя: http://forums.preloved.co.uk/fuseaction-forums.showdiscussion/thread_id-2164/642f7b71.html
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: ari]
|
|
Автор |
NDP (непознат
) |
Публикувано | 28.04.06 21:47 |
|
Сегаааа...
Ари, ти питаш за 620si той е с двигател от Хонда Акорд 131к.с, a 620i е пак с двигател на Акорд но е 115к.с. 620sdi е с английски дизелов двигател 105к.с, който пък японците са сложили на Акорд(първата Хонда с дизел). Разменили са си ги :). 620ti е 197к.с и двигатела е английски и има същия проблем с гарнитурата като при 2хх и 4хх серията. Аз карам 620i 115кончета 94г. и освен че под капака мърка същото което мърка и при Акорда съм забелязал, че окачването ми е напълно идентично с това на Акорд, както и интериора. Аз лично съм много доволен от автомобила макар и стара я взех много запазена. В момента не мога да измисля нито един кусур. Но над всичко стои на какво ще попаднеш. Но за тези километри 100% ламбда сондата ако не е сменяна ще дава малко по висок разход към 10л/100км(нормалното е 8л средно). Ще има и други дреболии като всяка кола над 10г, които определено не са дефекти. Окачването е доста здраво и в сравнение с колите от този клас е едно от най подходящите за нашите пътища. Цената хич не е висока и това ме навежда на мисълта че ще има някои неща за правене, за това НЕПРЕМЕННО я закарай да я огледат разбирачи, за да имаш представа колко още ще доплащаш :) А относно разликата между 620 и 600, през последните 3 години на производството си 97,98 и 99г 620 преминава в 600, на който остават да се монтират само по-големия бензинов от Акорд 131к.с. и дизела, за който лоша дума не съм чул, пък и щом японците са го избрали да го сложат на свой автомобил....и то на първата дизелова Хонда.
Коко, грешиш приятелю, моторите от Акорд(1.8-115к, 2.0-115к и 2.0-131к) се монтират на 6-та серия от момента на създаването на серията до края на производството й. До '96г. включително се е монтирал 2.0, 115к.с на модела 620i. Двулитровия със 131к.с се монтира през целия период на просизводство като автомобилите оборудвани с него са модивикация "si". След '96г. остават да се монтират само по-мощния двулитров, (от '95)1.8-115к и дизела.
Успех!!! Гледай добре и няма да съжаляваш. Ние лично имаме наща от 2г и половина и започвам да се замислям дали да не вземем още една, но по нова 98/99 дизел - много го хвалят, бил много икономичен ;) и същевременно пъргав.
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: NDP]
|
|
Автор | Shosho (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.06 15:02 |
|
Мога да добавя, че от 93 до 99г. се предлага и 623/2300куб.см.158к.с. с два разпределителни вала 16V(бензин) също мотор на Хонда, но се срещат рядко и повечето са автоматици. Предлагания мотор 2000куб.см. ,бензин, произведен от Ровър няма нищо общо с проблемите на моторите 'К-серия' от 200/400 и се монтира само с турбокомпресор и на него пише 'ROVER'.
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: Shosho]
|
|
Автор |
Jenevus (непознат
) |
Публикувано | 03.05.06 16:04 |
|
Ееей, Shosho, най-после се появи - конкретен и точен, както винаги!
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: Jenevus]
|
|
Автор | Shosho (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.06 16:57 |
|
Ееей, Jenevus, не съм се появил аз отдавна съм тук. Ти се появи от 'www.roverbg.com'. Какво стана там сигурно сървъра е бил с марка Ровър и се е скапал тотално?
| |
Тема
|
Re: Покупка на Роувър 620
[re: Shosho]
|
|
Автор | ilko (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.06 17:18 |
|
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|