Нямаш грижи.
Говоря само доказуеми факти.
Не съм бил в колата на Митко, за да знам какъв камък или бетонен блок е имало на пътя по време на Интерспийд - само съм чул за това и просто няма как да съм сигурен, че ударът не е причинен от излитане от пътя, което накара доста пилоти да отпаднат на това състезание. Не съм и вътре докато кара, за да знам какви номера му е правил мотора. Същото се отнася и за останалите пилоти.
Само гледам резултатите по интернет.
И за да сме точни за това, което пишеш - Интерспийд 2004:
На това състезание Гераджиев в 5 отсечки побеждава Йереб.
Доколкото ми е известно му взима отсечки и на Ю рали и Земун.
Говориш приятно за проблемите на Митко, Ясен и Крум и само за тях, но мисля, че трябва да се приеме, че всеки има проблеми!
Разбирам, че си фен, но се оглеждай по-обективно и справедливо, ако разбира се това, че си симпатизант на някой пилоти ти позволява.
Лично аз смятам, че Ясен има най-голям талант от тези, за които говорим, но е неправилно реализиран и донякъде орязан заради нередовните си участия. Иначе винаги е карал атрактивно и на максимума на силите си.
Митко също е отличен, но не толкова, а има най-голям опит. Крум ще го видя тази година при по-равни условия и тогава мога да го призная напълно. Ради е доста добър, но и рисков. Царски не го слагам в сметките. Гераджиев има непостоянни резултати, но пък е побеждавал Митко и останалите. Данчони е скрит талант и още го чакам да има повече пари, за да кара пълен сезон с добра кола. Танев е бъдещ шампион с достатъчно пари, за да кара всяко WRC. Иван Маринов е доста добър на рискови, хлъзгави и тесни трасета.
Радвам се, че в България имате такъв форум, защото е хубаво да се коментира. Просто го правете еднакво за всички, защото всеки влага много в това, а ние сме отстрани и е много лесно да говорим с пристрастие, но само те си знаят какво става всъщност.
|