Знаете ли какво ми прави впечатление?
От ФИА с непрекъснатите промени на правила и регламенти направиха такава бъркотия,че даже ние,постоянно следящите този спорт не знаем правилата/вината не е в нас/.А представете си,че някой гледа по 1-2 ралита годишно и тази година за конкретно състезание попита,например:
-защо екипажа Х след като вчера отпадна днес продължава и даже е на почетната стълбица,примерно,
-как така отпаднал екипаж има времена на отсечки,които не е карал и какво е това време,
-защо екипажи спират преди финала и не се класират,и т.н.
Трудно може да им се обясни,защото много сложно стана.
Да напомня за Швеция,за Гераджиев-твърдях,че е отпаднал/което е вярно/,но го има в крайното класиране!Как да обясним на по-малко запознати с този спорт този факт?
/примера може да не е най-добър,но първо се сетих за това и държа да знаете,че нямам нищо притив който и да е/.
Ами, в Мексико-чудиха се какво да правят със счупените мотори още преди старта на ралито,та сега ще променят правилата,които бяха в сила 3 месеца!
Очевидно е ,че от ФИА трябва да се замислят за стабилизиране на шампионата,защото ако Ситроен и Пежо го напуснат става лошо.
Освен бъркотията на ФИА в СШ у нас също е много мъгливо и това ще си проличи като започнат шампионатите.Убеден съм,че ако искат от БФАС могат да регламентират нещата.
И,май тази година постоянно ще се дискутира А7,А6,КитКар, супер 1600,ВРЦ...Вината не е в нас.Според мен за БГ спорта вината е на активните състезатели и на федерацията.Мисля,че и ние,феновете може да помогнем,но е трудно да бъдем инициатори.
|