|
Тема |
Re: NOS Sistemi! [re: Ferjancz] |
|
Автор |
burner (Бръммм...) |
|
Публикувано | 13.01.04 18:07 |
|
|
Ся и аз ще се опитам да допълня малко.
първо несе изисква турбо за да се сложи такава система. Можеш да сложиш N2O система дори и на някоя ладичка.
Относно скапването на мотора - несъм съгласен при правилна експлоатация. Тия системи се поставят с прекъсвач на педала на газта, така че да работят само при дадена пълна газ. Стартират се с некав бутон при натиснат педал до края и при първото връщане и малко на педала се изключва автоматично. Друго нещо е че тази система се включва на високи обороти (гледах схема за един пистов мотор и там пича я пускаще на 5000-6000об/мин. За кола ще е по малко но незная точно колко).
До колкото пишат запознатите с тези системи. Такава с покачване на мощността с 40-60 коня инсталирана на 4 цил. двигател и при правилна експлоатация няма да му скъси живота. НО навсякаде си пише че трябва да се слагат такива системи само на мотори в отлично техническо състояние!
Имаше си цяла таблица при какъв мотор каква система нему влияе много ама неси спомням :-).
Дългичко е за обяснение как точно действа тази система пък и невсичко ми е ясно защото тва е чиста химия . Но да не забравя да напиша- Диазотния оксид не гори. Той само помага за изгарянето на бензина и затова тия системи освен че впръскват тоя "течен азот" те подават и допълнително гориво.
Уфф забравих ти въпросите :-) след малко ша ги погледна и може да напиша още нещо :-)
|
| |
|
|
|