|
Скъпи проститутки, и евтини такива, самия живот е определил вашата роля - ролята на проститутки, курви, пачаври, и т.н. И след като обществото ви е осакатило по този начин, вие сте длъжни да умеете да изстискате от него всичко до последната капка, до абсолютния максимум.
Съществуват маса маркетингови и мениджмънт трикове за продажба на стоката ви, живата стока, така че научете се да се продавате. Като начало определете за себе си имиджа, ролята, позицията, която ще заемете с клиента, следва ли да се държите кротко с него или напротив - веднага да го грабнете за топките и да започнете сношението. Ролите, както знаете, са многобройни - робиня, господарка, медицинска сестра, монахиня и т.н. - но това вече са чисто сексуални подробности, в които вие безусловно сте доста по-напред от мен, защото аз в секса съм както вие в маркетинга - пън.
Изхождайте от желанията, поведението, намеците на клиента. Настройте се за първия контакт с клиента, пригответе се да пообщувате мило с него, да го подмамите в мрежата си, трябва мило да се усмихвате, да бъдете хигиенично чисти и да ухаете приятно. От това зависи дали клиента ще реши във ваша полза или ще се обърне към услугите на конкурента (конкурентката). Следете за езика на жестовете, ако клиента започне да си поглажда и подръпва изпъкналия дюкян - вие сте близко до успеха и можете да съобщавате цената, ако клиента се прозява - действайте по-енергично, разтворете крака, накланяйте се ниско разтваряйки деколтето си, следете за състоянието на панталоните на клиента в областта около дюкяна, но не се престаравайте, ако от вашите усилия клиента свърши преди да е свалил панталона си - всичко ще отиде по дяволите.
Сред етапите на общуване с клиента особено внимание отделете на получаването на парите, не пропускайте момента, постарайте се да не получите един по мутрата, не подценявайте стойността си като играете много ниско, но и не завишавайте много цената, в противен случай клиента въобще няма да ви плати, жадността погубва продавача.
И последното, което искам да отбележа в нашия първи урок са комуникационните бариери, заставащи между вас и клиента - това са сутеньорите, прибиращи парите ви, водката, която пиете и наркотиците, които ще ви попречат да обслужите клиента по подобаващ начин, и бирата, която употребява клиента и поради която няма да може да го вдигне. Нарушаването на баланса води до фиаско и като резултат - неудовлетвореност на страните и отказ от заплащане.
|