Не, но какво от това? ИНет е официално признавана като медийна среда от законодателството, така че обявите в нея са легитимни.
Който няма Инет има роднини, има клубове, има и телефони за инфо...е, поне би трябвало да има в клипа.
Какво за дистанционните договори? Бяха си съвсем закони, тъй като в ОУ условия по много хитър (но напълно законен) начин се допускаха за фиксираните им. Изрично се изискваше подпис само за мобилните договори. Ако твърдиш, че не всеки може да има адвокат до себе си за да усети хитрината - ще си прав. Но си бяха съвсем закони.
Както и плащането на пренасочване към уж безплатна дестинация при Глобул. В ОУ си беше много хитро замаскирано, но опитно око разбираше, че безплатни са разговорите, инициирани от човек, т.е. набрани през указателя или клавиатурата. А пренасочването си е услуга и там няма безплатни дестинации. Беше адски хитро замаскирано, аз също не бях го видял в началото.
Заблуждаваща реклама е въпрос,голям като света. И си прав, че по света този въпрос е решен законодателно и граждански. Там, ако Ники Кънчев каже, че с едно натискане печелиш нам колко хиляди и не спечелиш, го осъждаш и спечелваш за има-няма месец. Тук е достатъчно да изпишеш с дребни букви, и бързо течащи, колко струва с ДДС обаждането/СМС и да посочи сайт, където са условията. И става 100% почтена реклама.
Въпрос на законодателство.
И на гражданска търпимост.
И на алчност, де.
|