За мен равносметката е тази:
Все повече операторите ще разчитат на тънки номерца да задържат ревенюто си, предстоящото орязване на интеркънекта ще зависне над главите им, кой ще бъде най-потърпевш, янсно е.
Мобилния Тел държи първенството в гадните платени услугички, които внасят "добавена стойност" в изобилното портфолио. Спомням си преди 7-8 години автоматичното активиране на войс мейл, (в услуга на клиента, даже и билбордове му посветиха), тутакси неуспешните свързвания нараснаха до 25% в рамките на 2 седмици. Някой наема ли се да сметне колко пари са това.....
БТКйците се пазят за сега от груба игра, но и при тях най-доброто предстои.
Глобул не остават по-назад. С едната ръка дават, с другите две взимат.
Има и друго.........Мен лично повече ме дразни частно-собственическото поведение, което операторите декларират пред клиентите си.
Борбата за задържане на клиенти става все по-свирепа и жалка, и при трите оператора трагикомичните случаи са ежедненвие. Скоро станах свидетел на отказ от преносимост поради 1 лв неустойка, неописана в договора, дължима за "придобиване на телефонен апарат след изплащане на лизинг", (каквото и да означава това). А срочния договор беше прекратен ден преди това, след плащане на дължимата неустойка (130 лв) за конкретния номер....нямам коментар за това.
А на фона на истериите, от които се тресе еМтеля, ходът с Боба беше .........направо да ги съжалиш.
Извинете, работихме до късно и на сутринта се успахме..
Та да се върна към темата: А колко ли абоната вече наспорихме? За Марта Вачкова разбрах, че говори много, особено в CUG...
ТцТц.. Ама то не било маркЕтинг, най ми било cntrl+C, cntrl+V
|