|
Тема |
Re: Каква свещ да ползвам за този ретро... [re: Astra18nz] |
|
Автор |
ПЪTниk (оня) |
|
Публикувано | 16.11.07 17:38 |
|
|
"дадоха фира" не обяснява дали свещта "изгаря"/прогарят електродите/, дали свещта прави "косъм"- връза с някакъв проводим материл между двата електрода, дали се пропуква керамичният изолатор на електродите и следствие на това искрата я няма на върха на свещта. Това са важни белези за да се установи повредата и важни белези за да си подбереш нова друга свещ.
При тези обсотятелства ще ти дам следния съвет.
Купи обикновена българска свещ, със здраво метално острие счупи керамиката на свеща която обвива централния електрод, надолу към свеща на около 5мм. Отстрани внимателно счупените парчета керамика и погледни внимателно да няма някое пукнато място, което после да се счупи и попадне в цилиндъра, ако има такова пукнато парченце счупи и него...и си готов.
При визуални проби на искрата на твоя си източник на ток, тя трябва да е най- тънка, което се регулира от разтоянието между електродите, и синя на цвят, и винаги да цъка на едно и също място /играенето на искрата не е препоръчително/. Когато електродите на свещта са тъмно черни сажди, това означава богата горивна смес, а това пък означава че може да има задръстен ауспух, задръстен приток на въздух, задръстен въздушен филтър , запушен отвор .. или голям жигльор на карбуратора.
Когато електродите на свещта са бели, това означава бедна горивна смес, което пък означава или задръстен приток на гориво или малък жигльор в карбуратора. И с бедна горивна смес както и с богата, двигателя харчи повече от нормалното и не може да развие максималните обороти. Електродите на свещта след каране известно време с обороти над средните, трябва да е керемидено червена
Баси написах книга, най- добрия съм, да знаеш....
Че кой друг, ако не ние!Редактирано от ПЪTниk на 16.11.07 17:41.
|
| |
|
|
|