|
Тема |
Re: проблем с Хонда ф4 [re: motofreza] |
|
Автор | CBR 6OO (Нерегистриран) | |
Публикувано | 15.08.07 17:46 |
|
|
Нямаш проблем за писането.
За това,че плюе 2-ра,не е страшно,има амортизиран фиксатор,но ако задържаш малко след смяната нещата се оправят.Става дума да задържиш малко лоста за да натегне двигателя.
После фиксаторите се заключват и чакат докато спадне товара.направено е с цел да не може да излизат по време на ускорение.Просто заради износването преместването по валовете не е вече толкова прецизно.
Трудната работа при студен двигател на смукач,коригираи от врътката за мъртвия ход.Ако не се лъжа се намира отляво непостретственно зад главата и точно под карбураторите (освен ако не е F4 I ,че тогава работата става дебела),и отива направо в реиката на карбураторите.Няма начин да го объркаш.
Обаче имаи предвит,че е много чуствителна.Иначе при завъртане напред оборотите се покачват а въртене назад спадат.Нормално загрял трябва да работи на около 900-1000 оборота.
Ако работи шумно (пречуква и тн.) дигаш още малко оборотите,като ако на 1500 още е шумен работата отива на обтегач или верига (за ангренажа става дума).
Колкото до тромавостта и предавателните числа-скоростите са си нормално дълги.За тромавост първо провери свещите,че ако са износени или зацапани при оборотните двигатели дава голяма разлика.
Каталожно разстоянието между електродите е 0.7-0.9мм,в зависимост от марката на свещите и модела (и топлинното число).
После огледаи цвета:
Добрия вариант е керемидено червено,почти кафяво.
Черното говори за много богата горивна смес-сиреч мотора се дави някъде от ниските до средния диапазон.На високи се компенсира.
Ако има жълто оцветяване-смени горивото,или добавката която сипваш.
В зависимост от състава на добавката света върви от бял до мръсножълт.
Ако не слагаш добавка смени бензина.
Допълнителни координати:
E-mail : STEEV_R@abv.bg
Gsm : 0897/722-629
Name : Стефан
П.С> От къде си,и ако не е таина от къде/кого купи мотора ?
|
| |
|
|
|