Да се похваля, че вече бях на курсовете и за първи път карах мотор. Първо бях на учебната 125 сс Honda, която просто ме опияни и правих кръгчета до полуда, заради което получих и критики от инструктора, че не съм усвоил спирането както трябва! Той изобщо не ми беше обяснил, че трябва да го усвоявам, качи ме на мотора, каза "Правиш две три кръгчета, спираш, тръгваш пак..." и изчезна, а после изведнъж: "Я да видим какво си усвоил!"
Амбицирах се и още същия ден помолих един приятел да покарам с него.. Така за един ден карах два мотора. Никога не съм мислил, че "първия път" ще е толкова яко :)
Въпросният приятел ме качи на една Honda Vfr 750 и с нея усвоявах спиране два дена поред. Мисля, че по-голям зор видях със съединителя при потегляне по наклон нагоре, но и с това вече се оправям. (Не се смейте, не съм карал каквото и да е ППС освен колело от 6 години насам :Р )
Мога да кажа, че 750 сс машина ми е тежка, 210 кила е доколкото разбрах и това се усеща. Сигурно като придобия повече умения и навик, ще ми е по-лесно да се справям с такъв мотор.
Още нещо което забелязах: като се возих отзад на Vfr-a, по едно време ми се схвана крака, по-точно тазобедрената става (ако се казва така). Проблемът според мен дойде от стойката - малко ми е терсене, защото някак ми се измяташе крака. Като карах сам Vfr-a на предната седалка, този проблем не се прояви. Все пак, най-удобно ми беше да седя изправен и с краката по-напред на учебното моторче, което беше чопъро-подобно.
Това са моите първи впечатления от света на моторите:) Когато карах за първи път, признавам си, че не мислех нищо освен "Леле, велико е! Роден съм за тая работа!" Ясно е, че имам много да уча, но както се казва - практика му е майката:)
CBR 600, благодаря ти за предложението, но се ориентирам в по-друга посока :)
|