|
Тема |
Re: При покупка на дизел, първо.... [re: Чepнorлaв] |
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
|
Публикувано | 16.12.04 16:36 |
|
|
Черноглав, много хубав постинг, ама да беше казал от къде е е, от уважение към труда на човека...
Все пак бих вметнал някои допълнителни неща, както и искам да изкажа моето мнение по някои от точките.
В отговор на:
1.Дизел се купува през зимата.Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил...
Така е и не е така. Има проблеми, които се проявяват само при добре загрял двигател. Препоръчвам в края на прегледа и тест-драйва двигателят да се изгаси и запали отново. Двигател с безупречен студент старт може да пали трудно на топъл двигател. Освен всичко друго, това може да означава и износена помпа ($$$!).
В отговор на:
5...Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.
При припикваща дюза или неправилна центровка на помпата също може да пуши с бял пушек. Това е наизгоряла нафта. В този случай пушекът е много и задушлив.
В отговор на:
...Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.
Лесно се вижда дали двигателя гори (много) масло, като се остави да работи 5-10 мин на празен ход и след това му се даде газ. Ако изпуши с типичния синкав дим, ясно.
В отговор на:
...Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха.Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата.Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т.нар."пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант.Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване....
Черният дим обикновено означава недоизгоряла нафта, Причината е или неправилно дозиране на нафтата (количеството на впръскване е твърде голямо) или недостатъчно въздух (задръстен въздушен филтър). След това са другите възможни причини на основа лошо смесообразуване.
А да, от скапана нафта също може да пуши като кюмбе.
Но това, което ми е най-трудно да убедя някого в България е, че нормално работещ дизел с нормална нафта не пуши! Щом пуши, значи нещо не е наред.
В отговор на:
6.Вземете лист хартия /примерно парче вестник или лист от тетрадка/.При запален двигател поставете листа върху отвора на ауспуха, така че изгорелите газове да го огъват при излизането си.Накарайте някой да подаде рязко газ и да пусне веднага педала.Листът първоначално ще се огъне под напора на газовете.Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.
Същото може да се направи и откъм въздушния филтър. Тогава проверяваме смукателните клапани. Може и по слух (чува се глухо бумкане с по-ниска честота от тази на двигателя).
13 и 14 са трудноприложими, ако дизелът е с автоматик.
Само Дизел
|
| |
Полезна информация, ремонти, трикове и хватки
|
Caмo Дизeл
| 18.10.04 18:49 |
Маслото - основните неща, които трябва да се знаят
| Caмo Дизeл
| 18.10.04 18:53 |
ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ ОТ 145.00 ЛВ ДО 235.00 ЛВ З
| зacтp
| 27.11.09 10:43 |
Cold-Start-Valve проблеми и диагностика
| Bad_Dog
| 20.10.04 09:30 |
За W124
| ADH-Honda
| 30.10.04 13:16 |
При покупка на дизел, първо....
| Чepнorлaв
| 16.12.04 10:05 |
Re: При покупка на дизел, първо....
| Caмo Дизeл
| 16.12.04 16:36 |
Lambda sonda 6to e to?
| MlMO-2OOE
| 22.12.04 22:27 |
Ремонт на чистачката - от Mercedes driver
| Caмo Дизeл
| 27.01.05 11:02 |
Re: Полезна информация, ремонти, трикове и хватки
| quot;aвтo-мaниakquot;
| 04.04.05 14:22 |
Цялостен ремонт на Мерцедес:
| Vlado-BENZ
| 04.04.05 16:48 |
Re: Цялостен ремонт на Мерцедес:
| mito
| 08.01.07 15:16 |
Re: Полезна информация, ремонти, трикове и хватки
| finci
| 15.09.06 14:16 |
Иновативни системи и програми в МВ
| 2OOTE
| 06.04.05 12:53 |
чип тунинг за 124-250Д
| ferrero
| 15.05.05 18:32 |
Re: чип тунинг за 124-250Д
| Caмo Дизeл
| 16.05.05 20:00 |
Дам, правилно...
| Vlado-BENZ
| 18.05.05 12:16 |
Re: Дам, правилно...
| 3OO_diesel
| 19.05.05 18:19 |
Re: чип тунинг за 124-250Д
| ogi
| 27.06.05 00:08 |
ППХ при КЕ-Джетроник - от Двигателист!
| Ascona83
| 24.06.05 09:06 |
Заводите на Мерцедес
| Caмo Дизeл
| 07.09.05 16:35 |
MANUALS FOR 123,124,126,201
| Mercedes driver®
| 06.12.05 10:51 |
Re: MANUALS FOR 123,124,126,201
| ivko
| 18.01.07 21:02 |
Manuals и On-line каталог за резервни части
| Kokich
| 07.02.06 23:27 |
имам проблем
| rumen
| 14.05.06 18:33 |
Re: имам проблем
| дackaлa
| 31.03.07 18:17 |
Re: имам проблем
| pvvv5
| 03.06.08 22:06 |
Re: имам проблем
| bega4
| 14.05.07 15:58 |
Re: имам проблем
| Jonkata
| 15.11.07 23:54 |
Ремонтирал сам всичко
| Lorinzer
| 17.06.07 16:23 |
Re: Ремонтирал сам всичко
| 124 td
| 24.06.07 22:37 |
Re: Ремонтирал сам всичко
| Лopинзep
| 15.02.08 00:38 |
Re: Ремонтирал сам всичко
| 6 redovi
| 07.03.08 18:22 |
Re: Полезна информация, ремонти, трикове и хватки
| ivo25Otd
| 13.12.08 14:54 |
W202 - разглобяване на пепелник
| Mepцeдec Бълrapия
| 31.12.09 16:51 |
Re: Полезна информация, ремонти, трикове и хватки
| Жорож
| 27.04.12 19:02 |
|
|
|
|