"Задачата е всъщност за това, колко добри професионалисти са организаторите на образованието по математика (в Америка, ама аз си мисля, че може и да е повсеместно!)."
Вече и на мене този триъгълник ми изглежда невъзможен и много дразнещ. А професионалистите... Разбира се, че не може да има такава задача в стандартния изпит, не би трябвало да я допуснат въпросните професионалисти. Ако има предвид SAT и подобни, те са страшно добри като подбор на задачите, с огромна традиция, направо са железни, проверени отвсякъде и чак не мога да повярвам. В България се опитват да въведат нещо подобно, всяка година има по някой скандал или с математиката, или с българския.
Не се задълбочих, направо игнорирах историята, защото това с дошлите руски ученици ми се стори недостоверно, сложено неясно защо, малко прекалено. Това дали е същият автор, който има една критика на френското обучение по математика?
Да си кажа, че не знам защо, но дори на мене от самото начало тези пропорции ми се видяха някак неестествени. Обаче това 3-4-5, еее, това е Триъгълника.:)) Много смешно, а те са безкрайно много.:)) (Все пак най-големите възможни страни са малко под 7, между 6 и 8).
|