| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Има/няма някой/някого? [re: harish_chandra] | 
                 |  
| Автор | 
Zo  (Troglodyt) | 
 |  
| Публикувано | 17.03.11 21:04 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				>са ме тормозлили в часовете по литература
 
 В осми клас класната нещо си ме беше "харесала" и почти всеки час ме изпитваше по български, тя ни беше хем класна, хем по бг и лит, а аз тогава въобще, ама въобще не ги разбирах понятия от сорта на подлог и сказуемо, и по мое обективно мнение тя трябваше просто да ме остави на поправителен, щото си ме изпитваше като за световно, а аз бех супер невеж, даже почти се разочаровах като видях, че накрая ме оформи с четворка. 
 
 защо разочарован ли? ами защото винаги съм имал сино изразено чувство за справедливост и въпреки че ме изпитваше пропорционално спрямо другите много според мене си заслужавах да остана на поправка.
 
 а виж ме сега — модератор на клуб езикознание, който обича езиците и не че не мога да пиша "грамотно" и според правилата, просто не искам, защото съм си селянин от ЗАПАДНА БУГАРИЯ и не ме кефи, просто ми е чужд, тоя шибан "книжовен" български.
 
 има и друго нещо, българското срено образование винаги е страдало от прекалена академичност. ако можеха да обясняват на 13-14-годишни какво, аджеба, е подлог и сказуемо, как работят падежите (в руския) по нормален човешки начин, който 13-14-годишните разбират едва ли щях да развия такава непоносимост към часовете по български.
  tettares zy8oi kwmis8entwn 
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |