|
|
| Тема |
Re: г-н Горчилов.......... [re: Hиkи Гopчилoв] |
|
| Автор | Fx (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 20.02.02 22:39 |
|
|
|
Здравейте, г-н Горчилов
Наистина тона на писмото ми беше малко остър за което се извинявам, но и Вие щяхте да се чувствате така след два дни безсмислена борба с всевъжможни настройки и прахосано ценно време за да разбера накрая, че проблема не е при мен. А проблема беше много прост - просто не можех да изпращам писма от пощата си в Dir-a когато бях свързан с Интернет през ваш акаунт. Ползвам (т.е. ползвах) вашите карти Орбинет. Така на практика пощата ми в Dir.bg ставаше неизползваема. В същото време трябва да призная, че не съм имал никога (а съм Ваш клиент от две години) никакви проблеми с други пощи или сайтове. Защо сега се получи така не знам и не е моя работа да Ви обяснявам. Оправяйте си отношенията с Dir-a сами (само не виждам защо това трябва да става на наш гръб?). Но както и да е. Впрочем не са ми необходими Вашите едногодишни безплатни абонаменти - не съм някое хлапе което можеш да подмамиш с такива евтини рекламни трикове. Мога и сам да си плащам достъпа. Всичко което ми трябва го имам в момента - бърз достъп до Интернет (за Ваше съжаление не е от Вас) и безпроблемна работа с ПОЩА+. Другото е здраве както казват старите хора. Между другото може и наистина да оправите нещата и да няма проблеми между Вас и Dir-a, но мен много ме разочарова безотговорното Ви отношение към един от многото ви дребни потребители. Когато се обадих на съпорта Ви да споделя проблема, първото предложение на Вашия колега бе да мина на Вашата т.нар. "Вечна Поща". Абе мама му стара мисля, че мога сам да преценя коя поща да ползвам - след като съм си избрал Dir.bg значи искам нея и толкоз. Впрочем подбудите Ви са напълно прозрачни и разбираеми - целта на всеки е колкото може повече клиенти. Но едно време поне се подбираха средствата а сега май джентълменската надпревара свърши а? Толкова по този въпрос - повече нямам намерение да обяснявам каквото и да е било. За мен истината си остава една - след като си взех акаунт от друг доставчик проблемите мигновено изчезнаха. Това само по себе си говори достатъчно ясно къде и какви са проблемите. Но както казах вече оправяте се помежду си - това се и ваша работа.
И за да не си помислите, че се крия зад анонимноста и злословя по адрес на Orbitel ето :
Искрено Ваш (вече бивш) абонат:
Борис Петков Кършаков - гр. Стара Загора
| |
| |
|
|
|