|
Тема |
Re: г-н Горчилов.......... [re: Fx] |
|
Автор |
Hиkи Гopчилoв (фен) |
|
Публикувано | 21.02.02 11:05 |
|
|
Г-н Кършаков,
Абсолютно разбирам позицията Ви. Сигурен съм, че на Ваше място бих постъпил по същия начин.
Писмото ми не беше евтин номер да "купя" Вашето мълчание или нещо от сорта. Желанието ми е да разбера какъв точно е проблема, за да бъде отстранен. Безплатния достъп би бил просто неустойката, която бихме Ви заплатили за причиненото неудобство.
Има едно нещо, с което категорично не съм съгласен - а то е, че Орбител умишлено саботира достъпа до ПОЩА+. Със същата логика би важала и обратната хипотеза - ДИР са направили умишлено така, че ПОЩА+ да не работи през Орбител. Само че не вярвам и в двете. Доказателството е елементарно:
Нали и без това вече сте наш абонат? Тогава защо ми е да Ви прехвърлям насилствено към Вечна поща, при положение, че не събираме пари за нея? Напротив - вечна поща е локумчето, което да прехвърли dialup потребители от друг доставчик към Орбител. Ако хипотетично бихме могли да попречим на достъпа до ПОЩА+ за потребителите от (примерно) Спектър, то тогава може да се твърди, че имаме мотив да го сторим ;-)
Същото важи за ДИР.БГ - едва ли искат да загубят приходите от клиентите си за ПОЩА+, които са през Орбител. В края на краищата ДИР е доставчик на уеб-базирани услуги и основен мотив в работата им е да осигурят безпроблемно ползване от всяка точка в Интернет.
Въпреки горното, не считам, че нямаме вина - напротив - и двете фирми - Орбител и ДИР сме изключително виновни пред вас в това, че узнавайки за проблемите Ви не сме се свързали помежду си да ги отстраним.
Нашия служител е трябвало да съобщи на нашите техничари, а съпорта на ДИР-а - на собствените си. Съответно техничарите е трябвало да се свържат помежду си и да отстранят проблема.
Само че, вместо това нашия служител е предложил най-нелепото решение на проблема Ви - да си смените пощата (колко тъпо!). За да разнищя този очеваден случай на анти-Орбителско държание от служител на компанията ще Ви помоля за една услуга - да ми изпратите по e-mail на данни за проведаната комуникация с Орбител - кога, на кой телефон/email, евентуално име, с което сте разговаряли и всякаква друга информация, която считате, че ще ми е от полза в разкриването на лицето.
Относно проблема - от Вашето писмо все още не мога да се сетя на какво се дължи проблема, но явно колегите от ДИР са го открили (след като са били убедени, че смяната на доставчика ще свърши работа). Ще задействам отстраняването на грижата.
Пожелавам Ви повече да не се сблъсквате с подобно небрежно отношение на Вашите доставчици на услуги.
Благодаря, че повдигнахте този въпрос, тъй като сигурно нямаше да разбера за сериозния проблем.
Поздрави,
Ники
|
| |
|
|
|