Ами моето мнение по въпроса е, че Мишелин са си нарушители и това, че досега никой не ги е хванал, не означава, че трябва и до края на сезона да ги търпят всички.
И не се захващайте, че в правилника било казано само за нови гуми, защото:
-----------
c) Each front dry-weather tyre, when new, must incorporate 4 grooves which are :
- arranged symmetrically about the centre of the tyre tread ;
- at least 14mm wide at the contact surface and which taper uniformly to a minimum of 10mm at the lower surface ;
- at least 2.5mm deep across the whole lower surface ;
- 50mm (+/- 1.0mm) between centres.
Furthermore, the tread width of the front tyres must not exceed 270mm.
-----------
Превод:
c) Всяка предна гума за сухо, когато е нова, трябва да има 4 канала, които са:
- ...
- ...
- ...
- ...
ОСВЕН ТОВА, чирината на предните гуми не трябва да превишава 270 мм.
-----------
Забележете, че това за новата гума е споменато за четирите подточки, които се отнасят за каналите. После е казано, че "ОСВЕН ТОВА", т.е., като допълнително изискване, е гумите да не са повече от 270 мм, без да е споменато, че става въпрос за нови гуми. А щом не е споменато, че става въпрос за нови гуми, значи важи за всякакви гуми. На Мишелин им е удобно да го тълкуват така, само че нъц...
Хората от ФИА им правят аванта като не им анулират предишните състезания просто защото самите те са виновни, че не са хванали отклонението.
Баси, защо хората са толкова прости и не помнят как ФИА реже глави дори и за най-малки отклонениа от стандарта.
Дефлекторите на Уилямс май като по време на състезание се кривяха надолу, пак ги отрязаха, Шуми също няколко пъти го рязаха, докато беше в Бенетон.
Кобра
| |
|