|
Тема |
Re: Температурен датчик [re: stelll_] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 10.02.10 11:46 |
|
|
Този феномен с различното поведение при топло и студено време май го има при настроена "относително ниска" температура на превключване.
При студено време изпарителят ти достига едн нека ги наречем примерно 28 градуса чак след като охладителната течност ти е достигнала една увствително по-висока температура и всичко е ОК.
При по-топло време може да се случи, че тия 28 градуса се достигат при охладителна течност, която е (пак да го наречем образно) само малко по-топла.
И понеже понижаването на налягането е свързано с консумация на топлина , може да се окаже, че малката температурна разлика не е достатъчна за да ти гарантира 100% газ в газаова до цилиндрите. По тая прична (частичен конденз на газта) и колебливата работа на мотора.
Сега ... професионалистите може да се произнесат допълнително по въпроса, но в общи линии това е причната, всички газаджии да си връзват гащите и да настройват температури на превключване за ГИ от порядъка на около и над 30 градуса.
|
| |
|
|
|