При такива тенденциозни атаки ще си позволя да ви напиша няколко реда, пък вие пишете каквото си искате след това.
БСМ създаде газовите инжекционни системи Бардолини и Каргас поради засиленото търсене на пазара на такива изделия, правейки достатъчно сериозен анализ за цени, конкуренция, възможности за развитие и т.н. След 6 годишен труд ние стъпихме здраво на пазара, колкото и да не се иска на много от досегашните вносители. В момента само у нас продаваме около 600 бр. месечно(1500 миналата година) и около 2500 в други страни. Представете си ако имаше проблеми какво щеше да стане - да се превърнеме в един огромен сервиз.
Така че надеждността ни е отлична и от това печелят и монтажниците, и крайните клиенти. Губят вносителите, но тяхния шанс е естествено намалял и заради кризата, и заради лошото представяне и обслужване на италианските марки. Четейки тези редове крайният клиент може сам да си направи съответните изводи. По въпроса за компонентите точно Видинския и Вендов да не коментират, защото хал хабер си нямат опит с тая материя. Например релетата, които италианците и Фобос слагат в системите си, дават повече дефекти, отколкото тези, които ние използваме. Не питай старило, а патило, нали, Видински? Ние също ги ползвахме и се отказахме-дават повече брак. И знаете ли защо? Произведени са в Словакия! Почти всички проблеми, които сме имали, са заради компоненти, произведени в Европейския съюз. Точно вие не ми обяснявайте за "аутомотив" и"надеждност". От 17 години произвеждам автоелектроника, от глупост се хванахте за най- надеждния елемент - електролитния кондензатор. Никога не сме имали поблеми с него - независимо от стойности, напрежения, температури, приозводители и т.н. Не давайте мнения там, където не сте наясно - този форум не е за това. Тук е редно да се коментира само професионално - видяхте какво стана с темата Дъра Бъра - просто спря, на никой не е интересно да чете глупости и неверни и отявлено тенденциозни неща. Накрая да отговоря на Видинския, че БРЦ е класи над Ланди Ренцо, нищо, че е номер 1. И американците доскоро бяха Но 1, сега си подаряват Опел за да се спасят. Не е важно да си Но.1, а да си добър.
|