Тук вече настъпи гущера по опашката . Мислих да не чопля в раната ВИ,но явно го заслушавате.Пък ,ако ще и да ми епилирате мустаците.
Нека подъжниците на БСМ,които казват,че намат проблем с уредбите си да отговорят първо на следните въпроси,а после да се изказват, а именно :
1.Софтуера Ви е съвмвсна разработка между БСМ и АУТОГАЗ Итали ,както твърдите.И какво по точно правят италиянците? Или само са поръчали надписите .БСМ си е дал сорсовете (кодовете на софтуера ).
И едвали някои може да допусне написаното от тях да го дописва друг (когато един пише софтуер ,друг трудно му разбира логиката и е почти невъзможно такива съвместни разработки,ако не са в един екип постоянно) ,така че е по-добре да мълчите за това.
2.Щом е съвмесна разработка,защо тоз Дреем джет го няма на техния сайт.Или го предлагат под масата на най-доверени хора .
3.Нека да поясним ,за да разбере и това го интересува евентуалния клиент - всичко без механичните компуненти се поизвежда в България, защото трябва да знае какво купува.А така наречаната Италиянска система,клиента всъшност си купува Бардолини с друго име.
4.Електроните системи влагани в коли подлежат на специален стандарт и БСМ не е покрил изискванията на тоз стандарт,какво ме кара да мисля това: Тоз стандарт строго се следи от техническия надзор в страните от Евпопеиския съюз какво се монтира в автомобилите.Италиянците едвали биха си вкарали таралеж в гащите с система която не отговаря на стандарта. В стандарта има изисквани електронните компоненти да не са от стария тип (сиреч старчащи,пишаго така че да е разбрано от масовата аудитория) ,а да са полегнали ,тъи като риска от вибрации и прекъсвания на веригите е по-малък и не е необходимо да се заливат с смоли и други матреали ,с които да се укпепват и да се намали риска. След като си аправих тръда да си купя такава уредба и да е разглобя ,какво видях :голяма част от елементите са от стар тип(по евтини са и по лесно се монтират,по-евтино изделие) като никаде не са укрпени да се намали вибрацията им и възмошжноста от дефекти е голям. Преди Ланди,БРЦ и други производители използваха кондензатори до 105 градуса по целзии,но това водеще до изклъючване на системата при температури по голями от упоменатите и това се отчете като грешка .В ЕЦУ-то на БСМ кондензаторите са точно от тоз тип ,по-евтино,но не надежно.
5.Относно температа на газта в рейката и корекцията по нея-интерено е какво се случвамежду 21 градуса и 49 градуса и всеки ,голям смях пада при тез които малко чаткат от математика и разбират ,че грешката е голяма -така признато и написано от Вас значи, че датчика е поскоро за имидж.
Математичния анализ е прост и какъв е обема на газта която влиза в цилиндрите при 21 град. и при 49 град.след като в тези област не се прави корекция.Има прости фомули от физиката ,ако сте навити и си платите ще Ви ги разпиша,но после трябва да ме пишете в конструкторския си екип като съавтор.
6.Колите газнат при преминаване (прхвърляне) от бензин на газ ли е Не . Тогава защо по форумите има оплаквания?
7. Не се правете ,че неразбирате експеримента с изпарителя - при навиването и отвиването на винта за регулиране на налягането.
Кислородния датчик е за това да регистрира бедна или богата смес и да отрегулира веднага времето на подаване на горивито. При Вас няма ефект,а ето как трябва да бъде,ако има правилни корекции :
- при вдигане на налягането газовото ЕЦУ трябва да го отчете и да намали газовия импулс за да не се регистрира богата смес и аналогично при спадане на налягането да разшири (увеличи времето) газовия импулс и в това е смисъла на корекциите ,които Вие явно не разбирате или неискате да си признаете ,че ги нямате.
Уредбата от Полша - Зенит в първия си вариянт бе така ,но хората явно си работят и знаят какво правят, и не пестят пари, и си доразработиха системата, която е в Вашия ценови сигмент и се държи много по добре от Вашата .
8. За изпарителя Ви: това е единствения срещан до сега от мен редуктор, които на газов инжекцион работи при 1700 бара и които казва от сервизите, че трябва да е така ,явно нещо не е на ниво с инжекционните системи за газ.При опит тоз редуктор да се намали под 1200 бара ,тои забива и неработи коректно,но каде да го видиш,след като го няма в софтуера Ви .Монтираш го на друга система и онемяваш какво се случва
Сега ге поставах поне и правописа да ми е що годе четлив,няма кинти за секретарка
P.S.Защо в препоръките за експлоатация на уредбите Ви пише,че над 5000...5500 обороти колите трябв да се карат на бензин .?
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEOРедактирано от nqkoi1 ® на 20.07.09 22:03.
|