|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Volvo 460
|
|
Автор | lvo Petkov (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 09:28 |
|
Здравейте привърженици на волво имам няколко въпроса към вас относно волво 460.....Харесах си едно волво новата маска с двигател 1.8 ама човека незнае колко коня е била е пълна инжекция вие знаете ли колко е ?Искам да и сложа метан но тъй като е пълна инжекция ме съмнява а не ми се дават 2200лв за метанов инжекцион ,та въпроса ми е може да се сложи обикновенна метанова уредба на това с пълната инжекция предполагам е с метални колектори което е по-добре.А изобщо още незнам дали да си го зема дали си заслужава да си зема волво защото знам че частите са им доста скъпички....а аз съм студент и работя и незнам дали ще мога да я поддържам все пак ако не се чупи толкова честое добре.Вие какво ще кажете.Благодаря ви...
| |
|
Дай малко информация за двигателя, погледни в талона, мисля, че първите 5-6 символа показваха и каквъв е двигателя. После виж сайт и виж таблицата. Това за конете и какъв е точно двигателя. За метана да кажат хората с опит.
| |
|
Значи ако серийния номер на двигателя започва с "B18U" по каталог пише 4е е 66kW at 6000rpm(тоест 88.51 коня).Но да ти кажа въпроса е много спорен защото и аз карам 460 GLE 91г. с двигател 1.7i номера започва с "B18EP"и го дават по каталог 78kW(105hp),но доста съм се ровил и на едно място пише 103,на друго 110,така че не се знае точно.По въпроса с метана да ти кажа не съм много на ясно аз съм на газ имах един проблем,и в крайна сметка се оказа толкова елементарен че си е за смях.Имам колата от 1 месец и съм СТРАШНО ДОВОЛЕН от нея.Но все пак ти си знаеш.
Technics Harman/Kardon Pioneer
| |
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: lvo Petkov]
|
|
Автор | lvo PEtkov (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 13:26 |
|
Аз искам да знам мога ли да сложа обикновенна метанова уредба а не с метанов инжекциион за 2000лв .Предполагам е както и на газ дали може да се сложи газ на пълен инжекцион само че уредбата да е за моноинжекция.
| |
|
Ако небързаш - изчакай да се появат Мокси или волво440 - те са по компетентни, не че може и друг да знае от опит или от закони на механиката или нещо такова. Айде че влезнах в тема дето съм доста бос
п.п. - доколкото съм чел тия теми и спореве за това ........ммммммм май ще ти се наложи да си дадеш повече пари за газовата - но затова пък за 20 000км ще ти се изплати ...... някаде там или по рано. Айде успех.
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО
| |
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: lvo Petkov]
|
|
Автор | gadnia_metal (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 16:06 |
|
на пълен инжекцион може да се слага и обикновена газова. Поне така са ми казвали. Значение има големината на двигателя и валовете, но тъй като не съм компетентен пресъздавам само това което ми казаха когато аз търсих газова/метанова уредба. Мисля че и обикновен метан ще стане но трябва да я погледне специалист. Повечеко питай преди да се решиш защото все ще се намери някой да ти каже "абе и така ще върви" и после ско стане нещо ще вдига рамене и миииииииии....
| |
|
Абсолютно никакво значение няма, дали слагаш метанова или уредба за пропан-бутан. Принципът е един и същ, с тази разлика, че метанът се съхранява при много високо налягане и затова бутилките са му доста тежички и заемат много място. А това, че колата е пълен инжекцион изобщо не трябва да те притеснява. Щом не ти се дават пари за газов инжекцион, значи си слагаш най обикновена газова уредба за метан и остава само да решиш какви бутилки ще си вземеш, че от цялата уредба те са най-скъпите.
Имай предвид само, че цената не метана се вдига, а скоро може и акциз да му лепнат (не съм много наясно с цените и говоря малко наизуст, но така съм чул) Аз лично карам на пропан-бутан и съм доволен, а и първоначалната инвестиция е доста по-ниска, да не говорим за броя на газостанциите.
| |
|
Моят съвет е да си намериш читаво 94-та 95-та година от този модел с фабрична газова уредба Виали за пропан бутан ,след което ако решиш да я подновиш ще трябва да вземеш само изпарител 300лв и 100лв стъпково моторче. За 400лв ще имаш нещо което пали при -15гр на газ и около 200 000км почти гарантирани без да се разправяш с глупости. Това разбира се ако решиш,иначе може и със старите чаркове да си караш,но по мои наблюдения изпарител на повече от 200к км доста вдига разхода. Имай впредвид че Виали са върхът на сладоледа в областа на газта и по никакъв начин не може да се сравнява италиански аналог за 800лв с ламбда контрол и оригиналът за 1800евро. Метанът беше голяма далавера навремето,но вече взеха да качват цените,а и акциз ще има. На метан няма да имаш багажник,а бомба под д@пето си :) .Вярвай ми обикновенна метанова уредба в комбинация с пишман майтор и бензинова инжекция може да ти скъса нервите и джоба,докато някои (да не се хваля много) карат извънградско при около 7/100 разход на газ и пестят от ядове...
Дано съм успял да те разубедя за метана,не че е лошо гориво,но е много претенциозно,а ти не си решил да платиш цената за да му се порадваш.
| |
|
Волво 460 с фабрична газова е около 6000 лева, оня ден ги гледах (като разбира се имаха и екстри).
| |
|
Е чак 6 000 лв. не е. Мисля, че спокойно може да се вземе с фабрична АГУ за около 5 000 лв. Иначе Мокси е прав, че на този етап е доста по-добре пропан-бутан от гледна точка и на постоянството в цената (естествено относително), на по-лесното обслужване и на по-големия брой газостанции.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|