Тема
|
Volvo 460
|
|
Автор | lvo Petkov (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 09:28 |
|
Здравейте привърженици на волво имам няколко въпроса към вас относно волво 460.....Харесах си едно волво новата маска с двигател 1.8 ама човека незнае колко коня е била е пълна инжекция вие знаете ли колко е ?Искам да и сложа метан но тъй като е пълна инжекция ме съмнява а не ми се дават 2200лв за метанов инжекцион ,та въпроса ми е може да се сложи обикновенна метанова уредба на това с пълната инжекция предполагам е с метални колектори което е по-добре.А изобщо още незнам дали да си го зема дали си заслужава да си зема волво защото знам че частите са им доста скъпички....а аз съм студент и работя и незнам дали ще мога да я поддържам все пак ако не се чупи толкова честое добре.Вие какво ще кажете.Благодаря ви...
|
|
|
Дай малко информация за двигателя, погледни в талона, мисля, че първите 5-6 символа показваха и каквъв е двигателя. После виж сайт и виж таблицата. Това за конете и какъв е точно двигателя. За метана да кажат хората с опит.
|
|
|
Значи ако серийния номер на двигателя започва с "B18U" по каталог пише 4е е 66kW at 6000rpm(тоест 88.51 коня).Но да ти кажа въпроса е много спорен защото и аз карам 460 GLE 91г. с двигател 1.7i номера започва с "B18EP"и го дават по каталог 78kW(105hp),но доста съм се ровил и на едно място пише 103,на друго 110,така че не се знае точно .По въпроса с метана да ти кажа не съм много на ясно аз съм на газ имах един проблем,и в крайна сметка се оказа толкова елементарен че си е за смях .Имам колата от 1 месец и съм СТРАШНО ДОВОЛЕН от нея.Но все пак ти си знаеш.
Technics Harman/Kardon Pioneer
|
|
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: lvo Petkov]
|
|
Автор | lvo PEtkov (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 13:26 |
|
Аз искам да знам мога ли да сложа обикновенна метанова уредба а не с метанов инжекциион за 2000лв .Предполагам е както и на газ дали може да се сложи газ на пълен инжекцион само че уредбата да е за моноинжекция.
|
|
|
Ако небързаш - изчакай да се появат Мокси или волво440 - те са по компетентни, не че може и друг да знае от опит или от закони на механиката или нещо такова. Айде че влезнах в тема дето съм доста бос
п.п. - доколкото съм чел тия теми и спореве за това ........ммммммм май ще ти се наложи да си дадеш повече пари за газовата - но затова пък за 20 000км ще ти се изплати ...... някаде там или по рано. Айде успех.
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО
|
|
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: lvo Petkov]
|
|
Автор | gadnia_metal (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.01.06 16:06 |
|
на пълен инжекцион може да се слага и обикновена газова. Поне така са ми казвали. Значение има големината на двигателя и валовете, но тъй като не съм компетентен пресъздавам само това което ми казаха когато аз търсих газова/метанова уредба. Мисля че и обикновен метан ще стане но трябва да я погледне специалист. Повечеко питай преди да се решиш защото все ще се намери някой да ти каже "абе и така ще върви" и после ско стане нещо ще вдига рамене и миииииииии....
|
|
|
Абсолютно никакво значение няма, дали слагаш метанова или уредба за пропан-бутан. Принципът е един и същ, с тази разлика, че метанът се съхранява при много високо налягане и затова бутилките са му доста тежички и заемат много място. А това, че колата е пълен инжекцион изобщо не трябва да те притеснява. Щом не ти се дават пари за газов инжекцион, значи си слагаш най обикновена газова уредба за метан и остава само да решиш какви бутилки ще си вземеш, че от цялата уредба те са най-скъпите.
Имай предвид само, че цената не метана се вдига, а скоро може и акциз да му лепнат (не съм много наясно с цените и говоря малко наизуст, но така съм чул ) Аз лично карам на пропан-бутан и съм доволен, а и първоначалната инвестиция е доста по-ниска, да не говорим за броя на газостанциите.
|
|
|
Моят съвет е да си намериш читаво 94-та 95-та година от този модел с фабрична газова уредба Виали за пропан бутан ,след което ако решиш да я подновиш ще трябва да вземеш само изпарител 300лв и 100лв стъпково моторче. За 400лв ще имаш нещо което пали при -15гр на газ и около 200 000км почти гарантирани без да се разправяш с глупости. Това разбира се ако решиш,иначе може и със старите чаркове да си караш,но по мои наблюдения изпарител на повече от 200к км доста вдига разхода. Имай впредвид че Виали са върхът на сладоледа в областа на газта и по никакъв начин не може да се сравнява италиански аналог за 800лв с ламбда контрол и оригиналът за 1800евро. Метанът беше голяма далавера навремето,но вече взеха да качват цените,а и акциз ще има. На метан няма да имаш багажник,а бомба под д@пето си :) .Вярвай ми обикновенна метанова уредба в комбинация с пишман майтор и бензинова инжекция може да ти скъса нервите и джоба,докато някои (да не се хваля много) карат извънградско при около 7/100 разход на газ и пестят от ядове...
Дано съм успял да те разубедя за метана,не че е лошо гориво,но е много претенциозно,а ти не си решил да платиш цената за да му се порадваш.
|
|
|
Волво 460 с фабрична газова е около 6000 лева, оня ден ги гледах (като разбира се имаха и екстри).
|
|
|
Е чак 6 000 лв. не е. Мисля, че спокойно може да се вземе с фабрична АГУ за около 5 000 лв. Иначе Мокси е прав, че на този етап е доста по-добре пропан-бутан от гледна точка и на постоянството в цената (естествено относително), на по-лесното обслужване и на по-големия брой газостанции.
|
|
|
B18EP е 1721 куб, 102к.с. с катализатор, 106 - без.
B18U е 1794 куб, някъде около 90 к.с.
За Иво Петков: Абе колата си иска поддръжка. Ако търсиш да минеш по-тънко, си вземи опел астра или вектра, или VW пасат.
Около 700-1000лв годишно е поддръжката (масла, филтри, ремъци, амортисьори, накрадки, и по-дребни ремонти т.н.), без да смятам сериозните инвестиции като гуми, нов радиатор и последици от ПТП (за тях поне има Каско)
Я обнимаю батарею.
Хочу тепла, хочу тепла.
Хочу чтоб эта батарея,
Меня как баба обняла.
|
|
|
Аз моето 440 94' го взех за 4400 без екстри с газово,за около 5к спокойно се намира подобно с газ,климатик и другите екстри ...
Други насоки са непременно да искаш документ от типа на митническа декларация и подобни за да не се се окаже италиянка колата,отпред зад десния фар трябва да има табелка,там пише къде е произведена,хубаво е да е в Холандия,а не Белгия,но ако колата е поддържана добре това не го мисли.
460 модификацията обикновенно по бързо скапват задните амортисьори и ето ти удобен повод да смъкнеш малко от цената( не са скъпи) . Сам знаеш да бягаш далеч от чисто нови или пък много износени предни спирачни дискове.
440 имат 2 модификации - спорт и турист,ако не си под 25 годишен гледай да не уцелиш спорт,че ще ти изпадат бъбреците :)
Успех...
Едит: първоначално си приготви 17лв за възд филтър, 10лв за маслен, между 40 и 62лв за 6 литра ЕЛФ(имало наливно доста тънко,аз съм със бутилирано) , 5лв за промивка на маслото, 5лв смяна, между 40 и 56лв за масло на скоростна кутия+ смяната му и евентуално някой лев за гуми,може би и задни амортисьори, непременно 108лв за агренажен ремък и 2-те ролки+около 25-30лв за смяна,27лв за горивен филтър. Общо взето първоначално ще се оръсиш с около 400-1000лв да вкараш колата в норми( според това дали си решил да я караш повече от 3 години или да я продадеш, но се съмнявам че марката ще те заплени и ще си я караш :) ) , но пък после нямаш кой знае колко големи разходи по поддръжката.
Редактирано от Merck_44OGLE на 06.01.06 10:54.
|
|
|
Много скъпи ги купуваш тия въздушни филтри. Въздушен филтър за 4хх не е повече от 10 лв. Говоря за инжекцион. За сметка на това ако ми кажеш откъде намери толкова тънко горивния филтър няма да е зле Задните амортисьори на 460 не се скапват по-бързо, а и лесно и без пари могат да бъдат проверени. Цената им е около 75-80 лв./бр. на маслените. Скапването на амортисьорите по-скоро зависи от това къде и как е карана и колко натоварена е била колата. Но това важе за всяка кола.
|
|
|
От сервиз на Бош съм копувал за 23 лева, казват че бил оригинален, инак фитрон за около 8 лева. А какви амортисьори ползвате, че моите предни май си отиват.
|
|
|
За сега амортесьорите маслени на "Сач" издържаха най много от други марки и от газовите. Но избора си остава твой. При мен цената му бе 96лв без ДДС за бр..
п.п. кога ще е срещата Лерой - ако е за тая неделя казвай!
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО
|
|
|
На адреса на Канекс струва ми се (виж в най-горната тема линка от Ефри) има маслени под 80 кинта. Забравих точната цена, но там ще я видиш. И аз бях решил, че са за смяна и почти бях купил, но реших да ги проверя и се оказа, че са в перфектно състояние. За сметка на това смених пружините и антишоковите тампони, които всъщност се оказаха проблем . И то по-скъпия проблем, щото целия масраф излезе около 300 кинта
|
|
|
Логично е задните амортисьори да се скапват по бързо на 460,най малкото защото задницата е доста по голяма,иначе не знам от опит,а просто съм чувал някъде по форумите,преди да си взема колата доста ги понаобиколих.
Имам впредвид че все пак си говорим за 10-12годишни машини,ако са нови колите е все тая дали амортисьора ще издържи 9 или 10 години :)
Кажи моля те къде си тества тези пружини и антишокови тампони,защото преди 2 месеца всичко си беше наред при майстора,а сега задницата доста се мести по завоите,а като се постопли нямам намерение да се возя 6-7 часа от София до Варна :)
|
|
|
|
|
|
Доколкото знам, всички Волва от серията 400 се произвеждат в Холандия в заводите на ДАФ, но дори и да не е така - какво имаш против Белгия Големите Волва, например, които са предназначени за европейския пазар се сглобяват в Белгия - и моето е правено там. В Швеция произвеждат май само за вътрешния си пазар.
|
|
|
Антишоковите тампони няма какво да ги тестваш. Те са гумени и ако са сцепени значи са за смяна Амортисьорите ги пробвах по пътя за Драгалевци от отклонението на 300-500 м нагоре вляво има сервиз (забравих му името). Мисля обаче, че има и други места. Успех. При мен се оказа, че не е от амортисьорите, а от пружините, които за съжаление са по-скъпи
|
|
|
като се има в предвид че и мойта е Белгиска и е перфектна за 18 годишна кола.
Така че се отхвърля мнението за лошо производство белгииско.
Айде, и не се запъвайте на крайности.
Щото и от Италия също е вкарана мойта, а пък се говори лоши работи за италиянския внос!!!!
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО Редактирано от Efri 74O на 07.01.06 19:54.
|
|
|
Правилото за Италия си важи с пълна сила,естественно има и изключения като твоето,където въпросът опира до конкретрната бройка. Аз като проучвах пазара ми изтъкнаха доводи като 500евро годишен данък в Италия,тоест хората държат кола само ако ще я карат здраво,я вижте Италия на картата- доста дълга е и си представете 1 селянче,което учи в голям град колко км навърта само извънградско :) Друг довод бе че италиянците са най цигани от всички западноевропейци - ако си купите кола с върнат километраж от Германия,то това е свършено или от турчина от автокъщата там или от българина,който я е внесъл,докато ако си купите кола внос от Италия,то шанса километража да е върнат от италиянеца е много голям, в Италия колите се карат наистина здраво,което си е минус за нас и т.н. ...
Както казах това е общото правило,иначе ако бройката е читава може и италиянка да се вземе.
За Белгия казах че съм чел,не патил,освен това пак до бройката си опира...
със здраве ...
|
|
|
zdrasti! heh, i az da se vklyu4a v temata!
pyrvo proveri dli dvigatelq e 1.8, za6toto tozi dvigatel pri 4xx "bodyguard" po katalog e samo i edinstveno monoinjection
|
|
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: s_volvo]
|
|
Автор | iwan (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.02.06 21:33 |
|
много глупости пишете
|
|
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: Moxy_78O]
|
|
Автор | Filiar (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.04.06 14:13 |
|
Акциз няма да му слагат, защото е напълно екологично чисто гориво. Това го уточниха вече. Следователно в малко по-дългосрочен аспект инвестицията си заслужава. За момента извънградско на метан е само сън.
|
|
Тема
|
Re: Volvo 460
[re: lvo Petkov]
|
|
Автор | kiko (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.05.08 22:21 |
|
za az imam takova volvo samo4e starata maska,moeto e 91 godina 1.8 mono injekciq i e 85 k.c.,a za tova dali 6te stane da mu sloji6 metan nz,no bih ti kazal 4e volvotata sa stra6ni koli,6te se otvozi6 dulgo vreme s tqh,lo6oto e 4e 4astite sa im skupi ina4e sa mnoo dobri koli
|
|
|
pi4 ne se 4udi az sam fen na volvo karam go na metan ot 5g,palna injekcia problemi niamam
|
|