|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
B18EP е 1721 куб, 102к.с. с катализатор, 106 - без.
B18U е 1794 куб, някъде около 90 к.с.
За Иво Петков: Абе колата си иска поддръжка. Ако търсиш да минеш по-тънко, си вземи опел астра или вектра, или VW пасат.
Около 700-1000лв годишно е поддръжката (масла, филтри, ремъци, амортисьори, накрадки, и по-дребни ремонти т.н.), без да смятам сериозните инвестиции като гуми, нов радиатор и последици от ПТП (за тях поне има Каско)
Я обнимаю батарею.
Хочу тепла, хочу тепла.
Хочу чтоб эта батарея,
Меня как баба обняла.
| |
|
Аз моето 440 94' го взех за 4400 без екстри с газово,за около 5к спокойно се намира подобно с газ,климатик и другите екстри ...
Други насоки са непременно да искаш документ от типа на митническа декларация и подобни за да не се се окаже италиянка колата,отпред зад десния фар трябва да има табелка,там пише къде е произведена,хубаво е да е в Холандия,а не Белгия,но ако колата е поддържана добре това не го мисли.
460 модификацията обикновенно по бързо скапват задните амортисьори и ето ти удобен повод да смъкнеш малко от цената( не са скъпи) . Сам знаеш да бягаш далеч от чисто нови или пък много износени предни спирачни дискове.
440 имат 2 модификации - спорт и турист,ако не си под 25 годишен гледай да не уцелиш спорт,че ще ти изпадат бъбреците :)
Успех...
Едит: първоначално си приготви 17лв за възд филтър, 10лв за маслен, между 40 и 62лв за 6 литра ЕЛФ(имало наливно доста тънко,аз съм със бутилирано) , 5лв за промивка на маслото, 5лв смяна, между 40 и 56лв за масло на скоростна кутия+ смяната му и евентуално някой лев за гуми,може би и задни амортисьори, непременно 108лв за агренажен ремък и 2-те ролки+около 25-30лв за смяна,27лв за горивен филтър. Общо взето първоначално ще се оръсиш с около 400-1000лв да вкараш колата в норми( според това дали си решил да я караш повече от 3 години или да я продадеш, но се съмнявам че марката ще те заплени и ще си я караш :) ) , но пък после нямаш кой знае колко големи разходи по поддръжката.
Редактирано от Merck_44OGLE на 06.01.06 10:54.
| |
|
Много скъпи ги купуваш тия въздушни филтри. Въздушен филтър за 4хх не е повече от 10 лв. Говоря за инжекцион. За сметка на това ако ми кажеш откъде намери толкова тънко горивния филтър няма да е зле Задните амортисьори на 460 не се скапват по-бързо, а и лесно и без пари могат да бъдат проверени. Цената им е около 75-80 лв./бр. на маслените. Скапването на амортисьорите по-скоро зависи от това къде и как е карана и колко натоварена е била колата. Но това важе за всяка кола.
| |
|
От сервиз на Бош съм копувал за 23 лева, казват че бил оригинален, инак фитрон за около 8 лева. А какви амортисьори ползвате, че моите предни май си отиват.
| |
|
За сега амортесьорите маслени на "Сач" издържаха най много от други марки и от газовите. Но избора си остава твой. При мен цената му бе 96лв без ДДС за бр..
п.п. кога ще е срещата Лерой - ако е за тая неделя казвай!
<и все пак>
Щастието се купува а не се продава - това е ВОЛВО
| |
|
На адреса на Канекс струва ми се (виж в най-горната тема линка от Ефри) има маслени под 80 кинта. Забравих точната цена, но там ще я видиш. И аз бях решил, че са за смяна и почти бях купил, но реших да ги проверя и се оказа, че са в перфектно състояние. За сметка на това смених пружините и антишоковите тампони, които всъщност се оказаха проблем. И то по-скъпия проблем, щото целия масраф излезе около 300 кинта
| |
|
Логично е задните амортисьори да се скапват по бързо на 460,най малкото защото задницата е доста по голяма,иначе не знам от опит,а просто съм чувал някъде по форумите,преди да си взема колата доста ги понаобиколих.
Имам впредвид че все пак си говорим за 10-12годишни машини,ако са нови колите е все тая дали амортисьора ще издържи 9 или 10 години :)
Кажи моля те къде си тества тези пружини и антишокови тампони,защото преди 2 месеца всичко си беше наред при майстора,а сега задницата доста се мести по завоите,а като се постопли нямам намерение да се возя 6-7 часа от София до Варна :)
| |
|
| |
|
Доколкото знам, всички Волва от серията 400 се произвеждат в Холандия в заводите на ДАФ, но дори и да не е така - какво имаш против Белгия Големите Волва, например, които са предназначени за европейския пазар се сглобяват в Белгия - и моето е правено там. В Швеция произвеждат май само за вътрешния си пазар.
| |
|
Антишоковите тампони няма какво да ги тестваш. Те са гумени и ако са сцепени значи са за смяна Амортисьорите ги пробвах по пътя за Драгалевци от отклонението на 300-500 м нагоре вляво има сервиз (забравих му името). Мисля обаче, че има и други места. Успех. При мен се оказа, че не е от амортисьорите, а от пружините, които за съжаление са по-скъпи
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|