Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:45 27.04.24 
Авто-мото
   >> Рали
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема ПО ПОВОД НА .............  
АвторДжypko (Нерегистриран)
Публикувано05.04.05 23:52



една друга тема написана от координатора на АСК "Булгартабак" реших да напиша тази. Онзи ден имаше доста мненияпо този въпрос, но за съжаление ги махнаха, което не е много честно, но както и да е.
Та отново искам да си кажа мнението с надеждата, че този път няма да има пак DELETE.
Исках да попитам г-н Ивановски защо не се стремят да спечелят шампионата на България, а ходят в чужбина, цитирам: "амбицията за спечелване на шампионата на западната ни съседка е очевидна". Май щеше да звучи по-добре да го бяхте написал ОЧЕВАДНА, та да се открои повечко.
Но това е един риторичен за мен въпрос, на който ще дам и отговор: Защото пилота на АСК БУЛГАРТЪПАК е некъдърен и няма смелостта да се състезава тук. Защото има много по-класни пилоти от него, които за съжаление нямат финансовите възможности, с които разполага той. И си спомням, че някой беше писал, че Герадживе бил синоним за автомобилен спорт по света или там как го беше казал, вече не помня
Обаче си задавам въпроса: Къв синоним е тоя??????
И определено не съм фен на по-слаб пилот от него, защото за мен той е най-слабия пилот и пред него са всички останали. Но все пак и той е пръв в едно отношение - в таблицата отзад напред ХА-ХА-ХА
Айде останете си със здраве



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
Авторss1 (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 09:06



напълно съм съгласен с твоето мнение "г-н Гераджиев" го е страх да се състезава в нашия шампионат, защото нека незабравяме,че тази година в неговата група ще карат доста класни пилоти,които меко казано ще му скъсат шортите и със сигурност той ще остане в дъното на таблицата, та за него беше просто наложително да отиде да кара за друг шампионат,защото в този го чака голяма излагация.а нека незабравяме,че той се има за голям пилот макар все още да не е успял да го докаже,защото е н..............ен и не виждам кой знае какви постижения да е показал в Световния шампионат само хоси да ни излага.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторCC1 (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 09:29



Гераджиев ,като караш навън от България ,визирам не само сърбия ,слагай си своя(сръбски) флаг по себе си,а не излагай нашето знаме,да не ти берем срама.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: ss1]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано06.04.05 09:30



И то ни излага с пълна power!

___________



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: CC1]  
Автор txl ()
Публикувано06.04.05 09:49



Няма ли да престанете с пристрастните мнения? Какво повече направи Крум Дончев в световния шампионат от Гераджиев? След като толкова пъти вече чета как Гераджиев ни е изложил, а никъде не виждам да ни е изложил Крум Дончев, искам някой да ми даде по-подробна информация по въпроса. Обаче обективно, моля.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 19:53



Да,обективно погледнато и Крум и даже Митко ни изложиха здравата(за Гераджиев да не говорим),защото това бяха болните амбиции на техните бащи.Единстенно Ясен можеше да покаже доста повече но същите тези ''Бащи'' му попречиха като пуснаха невероятни оплювки по адрес на Ясен и то пред евентуални спонсори.Така те защитиха синчетата си от най -голямата заплаха -ЯСЕН ПОПОВ.Ако не бяха сторили това ,може би Ясен сега щеше да е най-малко пред Вармболт,а защо не и редом с Гаргемайстер в световния шампионат.Трябваше да му се помогне да доразвие таланта си който безпорно има а не да се чака'' синчетата'' да се научат(някой от тях дори без талант) Всъщтност тази драма продължава и до днес и за повечето от тях ще завърши като тази на Гераджиев(горкото момче,то не е виновно)Така че обективно такива са нещата.Дано никой да няма технически проблеми за да се разбере най-после кой кой е в този спорт.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор plm_ ()
Публикувано06.04.05 20:06



Не съм съгласен,че Митко няма резултати в СШ.Може да си припомниш резултатите му в гр.Н.
Пежото беше абсолютно неравностойна кола,защото останалите бяха заводски.И се сещам сега за Сан Ремо на мокро Митко стана трети.Той единствен се е качвал на стълбицата за награждаване на рали от СШ.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор txl ()
Публикувано06.04.05 20:36



Струва ми се, че не си съвсем прав. Караш да пиша отрицателни неща за Ясен Попов, а никак не ми се иска да го правя. Ясен имаше достатъчно време (а и доста средства), по времето когато "синчетата" все още ги нямаше или едва се появяваха на хоризонта. А по времето когато се появиха, Ясен е имал вече 10 години в спорта. Така че времето да му се помогне в доста голяма степен е било отминало или е било на привършване. Колкото и да ни е тъжно... Така че едва ли "синчетата" са основната причина да не му се "помогне".

Ясен наистина има усет и талант и много му се радвам на карането и класиранията. Но ако "Крум и даже Митко ни изложиха здравата", каква оценка би дал за неговото представяне на "Райд Полски" 1998 или "Waldviertel" 2004?



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 21:59



Наблюдавам Ясен от самото начало на неговата кариера,когато пързаляше ладата на'' коматевския възел''(на рали Хеброс)така както никой от останалите не можеше(а там имаше смисъл от пързаляне).След това той единствен се осмели да кара WRC от българите и общо взето с каквато и кола до стартира се справяше много добре(форд,тойота селика,субару,шкода октавия).Лошото беше ,че нямаше постоянна програма и кадърен мениджър който да я осигури.Така Ясен се оказа сам (без ''баща'') и не можа да се пребори със старите вълци.Една година кара, две не кара ,а така не се постига нищо. За резултатите на Митко.Да но това са единични случаи ,за които му помогнаха и отпадналите състезатели.А за два сезона доста пилоти направиха впечатление и получиха ангажименти ,а Митко не устя!Оправдания от рода на ''слабо Пежо'' и други подобни могат да минат само пред най-малките,а истинската причина е в личните възможности-толкова може момчето.В заключение да кажа само ,който може-търси начини,който не може-търси причини.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор P.Solberg (SWRT Driver)
Публикувано06.04.05 22:53



Хонда да не мислиш, че другите момчета са страхливци, че не са се "осмелявали" да карат WRC - ти чуваш ли се въобще? Ако имаха парите мислиш ли, че щяха да карат нещо друго освен WRC. Относно мениджъра - Ясен единствен имаше мениджър, в истинския смисъл на думата. А сещаш ли, какво стана на "Албена" 2001 - ва? А относно резултатите на Митко - не знам просто какво да ти кажа. След като Ясен е толкова добър, защо не отиде в PCWRC, за да ни покаже какво може? Защо не ми изброиш тези пилоти, които през тези две-три години са направили впечатление и са получили ангажименти? Не знам какъв трябва да си, за да си мислиш, че Пежото е било много силно, след като в 3 от 6-те старта получаваше всякакви повреди. Да, Митко катастрофира два пъти, в Монте Карло и Испания, но просто той караше на 101 % срещу заводските пилоти. Нямам нищо напротив да си симпатизираш на когото искаш, но все пак вземе да признаеш и успехите на другите. Бях се зарекъл повече да не пиша в този форум, но просто от такива изказвания почва да ми писва.

Редактирано от P.Solberg на 06.04.05 22:57.



Тема АаАаАаАаАаа...нови [re: HONDA]  
Автор Rally Fan (Just a Fan)
Публикувано06.04.05 23:16



ХОра... имам чувството, че още малко ви тряаа и се фащате за вратовете и ша са издете.
Пичове.... имам съвсем ясен, кратък и простичък въпрос.....
Вие българи ли сте? Питам Ви защото по нищо не си личи, че сте.... Кфосте го запл
ли Герата.... каквъто и да е и каквото и да е направил той е един от нас, той е българин и ние трябва да сме за него. Както каза txl .... да не би Крум да е постигнал нещо повече от Гераджиев в Световния шампионат? Щом дори и Левски не е каза човека,който го е предал когато са го осъждали, замислете се малко. Вие по-големи ли сте от Левски, че да обинявате човека, още повече, че е българин. Не мога да ви разбера, що трябва все да се заядете, все конфликти да търсите, а не да помислите, защо може да е станало така, каква е причината и какво е логичното обяснение. Искам да споделя с Вас феновете на Ясен, защото това за споносрите дори и да е вярно, искам да ви кажа, е нещата не стоят точно така както си ги мислите, знам някои неща около г-н Попов, но няма да ги кажа, просто искам да знаете, че ако почнем а вадим керливите ризи на всеки пилот, какъв е смисъла от това към което се стремим ние, а именно - Да спомогнем за популяризирането и развитието на рали спорта.А така какво ще направим, май ще постигнем напълно обратен ефект. Какво сте го завлекли Герата, че бил "синче" и т.н. Митко и Крум и те "синчета" били..... хм? Че бащите им са били уж някои в този спорт, така е, спор няма.... че те са ги набутали в този спорт с всички възможни средства, в това също няма спор, но не мисля, че щом баща ти е някой, то значи ти си никакъв и си постигнал всичко ей така наготово. Вярно е, е че има и незабелязани таланти, но както занете, споносорите са малко, а пилотите са много.....
Ясен ! Беспорно има талант, но не съм съгласен, че е бил похабен, пък то намери с кой да го сравняваш Ясен... с Вармболд.... стига бе човек, да не пък да кара Вармболд, че да сравняваш Ясен с него..... Но все пак, мисля, че не е чак толкова добър ясен, колкото казвате... има дости спорни моменти в тоз спорт, така, че ....... всеки май си има керливи ризи... и викам да не ги вадим сега, е ще стане една..... голяма бърготия и усещам, че пак ще има триене на мнения !



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: P.Solberg]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 00:51



Караш ме да повтарям.Явно четеш между редовете и то само това което ти отърва.Затова ще повторя за теб.Първо да не мислиш, че се ходи ей така в световния шампионат, решаваш и отиваш?.Потова време да повторя пак,се предприе една яростна,мръсна кампания срещу Ясен, с цел да се злепостави пред спонсорите които и да са те(в София всичко се знае като на село) и в крайна сметка успя-Ясен стана зрител.Второ, тук е мястото да попитам,нужно ли беше въобще ,някой да ходи в световния шампионат,като не е направил нищо в европейския или в някоя купа например.Тези приказки ''да придобият опит''или''да се учат''предизвикват смях и то голям смях.Според мен там отиват много подготвени,много талантливи млади момчета, който са блеснали някъде и знаят къде отиват.По отношение на Пежото-не знаеха ли .че това е най-слабата кола,не знаеха ли,че ще се борят с амо с фирмени отбори и като видяха първата година,че не са за там ,защо отидоха още една да се излагат. Мъдрият Български народ е казал''Всяка жаба да си знае гьола и мястото в гьола''А на рали фена -Мисля,че затова е този форум,всеки да си каже мнението и да има възможност да го отстоява,а не да пълни пространството с безмислици.За мен голям български пилот е този който се е осмелявал да се мери с големите европейски пилоти и даже да ги побеждава.Един от малкото такива е Ясен Попов.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор txl ()
Публикувано07.04.05 02:26



В отговор на:

Според мен там отиват много подготвени,много талантливи млади момчета, който са блеснали някъде



В отговор на:

Мъдрият Български народ е казал''Всяка жаба да си знае гьола и мястото в гьола''



Предполагам знаеш, че MRT не е случаен отбор. Също така там не карат случйни пилоти. Предполагам, че и хората на другите длъжности не са случайни. Спомням си, как преди началото на сезона имаше някаква прес-конференция на "Боила" в София, на която присъстваше една дама в качеството на мениджър (ако не се лъжа) на MRT. Слушах интервю по телевизията с нея. Питаха я какво очаква от Митко Илиев. Тя каза, че ще говори направо и обясни, че очаква нула точки в края на сезона, че за Митко предстои нещо съвсем ново и всъщност няма нищо чудно и повтори - нула точки. Чувал съм и нещо за мениджъра на Сайнц, който поздравил лично Митко след Корсика, както и че от Форд му били предложили някакъв договор... За съжаление по-подробна информация нямам. Такива работи... Постигнатото си е постигнато, не може да се отрече. Както сам казваш - от оправдания няма смисъл (еди-кой си отпаднал и било плод на случайност).

В отговор на:

нужно ли беше въобще ,някой да ходи в световния шампионат,като не е направил нищо в европейския или в някоя купа например



За коя купа говорим? На въпроса - класирането на 8 място от 26 участници в шампионат за световно първенство не означава ли, че все пак си имал някаква подготовка?

В отговор на:

За мен голям български пилот е този който се е осмелявал да се мери с големите европейски пилоти и даже да ги побеждава.



100%. Или както е казал Илия Чубриков - "Големият пилот се доказва зад граница, при силна конкуренция".

И последно, ако ти не "четеш между редовете и то само това което ти отърва", отговори на върпоса, който зададох.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: txl]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 10:00



Отговарям ти веднага:За купата- чувал ли си за Европейска купа,средиземноморска купа.т.н.Да беше почнал поне от там. Зад дамата:Тази дама си е една обикнавенна биснес дама отИталия която имаше симпатии към Митко,дори нещо повече итя самата изкаше да се намъкне в рали спорта чрез Митко защото в Италия никой не я забръсва.Така че тя нищо не разбира от рали,а само от инструменти(доколкото да ги продава)и естествено се изказва не професионално Няма по света мениджър който да иска нулев резултат от своите спортисти.Ако ти знаеш за такъв цитирай го! За клубът:МРТ е частен клуб ,но не е чак на нивото на фирмените.Тук май си противоречите с другият участник в разговора,който каза ,нещо за клубовете като оправдание.И за финал :След Илия Чубриков,най-добрият и талантлив пилот е Ясен Попов!



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор FX7 (Раладжия)
Публикувано07.04.05 10:25



Винаги така става .... като няма ралита не можеш да им затвориш устите колко е добър Митко , а след ралитата мълчат щото Ясен го е наказал :)))
Глей са след "Траянови Врата" как ще оклюмат Митковите фенове и по повод на това че Ясен го е бил ще четеш неща от сорта на : .... Да Ясен има талант ....амааа на Митко ако не му друсаше колата щеше да бие .... или гумата или разговорното или .... се ще се намери оправдание за неуспеха му.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: FX7]  
Автор MARVl (рали и авто фен)
Публикувано07.04.05 10:37



Точно така,наистина Митковите фенове говориха миналата година,че СУБАРУТО на Ясен било с пъти по мощтно от Митковото Митсубиши.Обаче най голямото им оклюмване ще е тази година,когато самите те ще трябва да признаят,че Ясен е с пъти по доброто нещо от Митко.

OMV RACING TEAM-Jasen Popov!!!



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: MARVl]  
Автор P.Solberg (SWRT Driver)
Публикувано07.04.05 11:17



Всички сте ми адски интересни. Хонда не ми каза обаче, какво стана с мениджъра на Ясен след рали "Албена" 2001 - г-н Димитър Агура. Искаш ли аз да ти кажа? Тръгна си още преди да е свършило състезанието "доволен" от представянето на пилота си. Относно бръщолевенията за г-жата, тя не е мениджър на Митко, тя му е спонсор и да те помоля, когато не знаеш нека не коментирай такива теми. Не ми каза нищо и за младите пилоти, които след като са карали в тези шампионати са получили ангажименти - то това май е само Даниел Карлосон, който си води армадата от спонсори след себе си. Да не би случайно Мартин Роу, който е световен шампион в момента да кара за заводски отбор? В кои купи не се е доказал Митко Илиев - доколкото си спомням е двукратен Източно европейски рали шампион, побеждавайки на два пъти Роман Креста, който в момента е пилот на отбор от WRC. А международното участие на Ясен, което аз си спомням е 9-то място на рали "Райд Полски", с над 10 минути изоставане от Холвчиц и победен включително от кола в Н4, мисля че повече коментари са излишни. Относно таланта, никой не спори, че Ясен е много талантлив. Но победите приятелю, не са само талант, победите са много работа и себераздаване, а в това отношение доколкото имам наблюдения върху въпроса Ясен не е от първите. Марви, никой тук не е писъл, че Субаруто е с пъти по-мощно от Мицуто на Митко. Ако вземеш да се запознаеш с техническите характеристики на двете коли, ще разбереш, че е по-добро, но не с пъти както се опитваш да ни препишеш тези твърведния. И друго ми е интересно, били ми разяснил класирането на Ю-рали и резултатите от скоростните отсечки. Да, ще поживеем тази година и ще видим какво ще стане, няма гарантирани неща в този спорт.

Редактирано от P.Solberg на 07.04.05 11:17.



Тема do vsi4kiнови [re: Джypko]  
Авторlvanovsky (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 12:21



Uvajaemi posetiteli na tozi club. 4udia se kakva e tazi zloba kam na6ia otbor. Nima na minaloto rali Hebros ne ni vzeha to4kite nespravedlivo i zaradi tova Georgi ne stana 6ampion na Balgaria. Mejdu vpro4em oficialnoto stanovi6te na FIA e 4e povod za nakazanie niama.
Da ostavim nastrani minaloto...

Za parvi pat v balgarskata avtomobilna istoria italianski pilot vzema kola ot balgarski otbor za svetovnia rali 6ampionat - rally Sardinia. Ne kakvo da e rali a WRC, ne kakav da e pilot a italianski. Tova za nas e dokazatelstvo za profesionalizma koito vlagame i se nadiavame tova da podobri imeto na Balgaria v tozi sport.
Doklkoto za drugite piloti i nie - pojelavam uspeh na vsi4ki i neka uspee po dobria. Nadiavam se da se sprat vsiakavi opluvania koi kakav e bil i t.n. Celta na vsi4ki ni e Balgaria da stane ime v sporta - na sportisi i fenove.
A za Sarbia - sigurno razbirate 4e kogato te nakajat bez pri4ina i ti vzemat titlata a niakade drugate te ceniat e uda4no da dokaza6 sebe si tam kadeto noje6.
Blagodaria Vi...



Тема Re: do vsi4kiнови [re: lvanovsky]  
Авторss1 (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 15:52



Уважаеми г-н Ивановски, а не смятате ли, че по този начин Вие и вашия екип се опитвате да избягате.Защото, когато един човек е виновен, само тогава той бяга.Нямаше ли да бъде по-добре да останете тук и да се борите за спечелване на шампионата ни тази година. И така да докажете на всички, че те са сгрешили като са Ви наказали неправомерно.



Тема Re: do vsi4kiнови [re: ss1]  
Авторlvanovsky (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 16:15



Napalno ste prav - vinovnite biagat. Zatova programata na na6ia otbor vklu4va osnovnite balgarski ralita. Ambiciata ni e da se predstavim podobava6to. Za nas rodnia 6ampionat vinagi 6te e na parvo miasto, dori pred svetovnia, da ne govorim za srabskia. No e vajno da pokajem 4e v Sarbia ne e opredelen 6ampiona predvaritelno. Tova ni razo4arova u nas i sre6tu tova se borim. Kogato vzehme re6enie da postapim taka, biahme naiasno s posledstviata (fenove, federacia, sponsori) no niakoi triabva da razbuni ne6tata za da se preodoleiat problemite. Nadiavam se razbirate.



Тема Re: do vsi4kiнови [re: lvanovsky]  
Авторss1 (Нерегистриран)
Публикувано07.04.05 16:35



Ами успех тогава.Предполагам,че сега само Ви остава да вземете разрешение от федерацията, за да можете да участвате в нашия шампионат, защото до колкото съм запознат не може да се кара с два лиценза,а и в нашия шампионат вече неможе да се кара със сръбски лиценз./за разлика от миналата година, когато това бе възможно/.



Тема do vsi4kiнови [re: ss1]  
Автор C.McRae (непознат)
Публикувано09.04.05 02:21



Uvajaemi gn. Ivanovski neka vi varna malko nazad po povod edin slu4ai ot svetovniat rally 6ampionat a imenno kogato otborat na Peugeot be6e diskvalifiziran ot edno ot ralitata i pobedata be vra4ena na Sainz. Togava te biaha komprometirani ne pred koi da e a pred zelia sviat. i ia si pretstavete slednata situazia.
M.Gronholm - " As puk sam vi sardit i pove4e nema da karam v svetobnia . Ot utre 6te karam v Sarbia ili v Nova Gvinea




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.