Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:27 11.06.24 
Авто-мото
   >> Рали
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема Re: ЛУЕ-ЛУЕ!нови [re: OREGA racing]  
Автордoдo (Нерегистриран)
Публикувано03.10.04 22:42



за OREGA racing по-принцип от бокса няма да го видиш тоя завои във влизането му и 40г.да седиш или да се моташ там все същото ,а за пресмиването ти се замисли първо върхо твоите постижения пък после върхо постиженията на другите



Тема Re: Писта София 2004нови [re: KИKO]  
Автор Aвaтapчe (pow(d)ered user)
Публикувано04.10.04 12:02



В отговор на:

Авторче картата ти е правилна но трасето НЕ.Големи разбирачи се натрупахте тук .Всеки ден минавате и накрая пак грешно.
Ислизането от бул"България "когато се качваш за 'Околовръсно " е седваштата отбивка а не тази която си начертал.Там се влизат А8 с 180 км.




da - greshkata e moq - izwinqwam se za koeto



Тема Re: Писта София 2004нови [re: Aвaтapчe]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано04.10.04 12:24



Абе видяхме го КИКО колко е прав,всичките коли бяха с около 150 км

___________



Тема Re: Писта София 2004нови [re: Daihard]  
Автор ГOCПOД (КОРУМПИРАН)
Публикувано04.10.04 12:47



В интерес на истината рисунката не дава точна представа.:-)
Колкото до завоя-абсолютно съм саглъсен,че е най-мъжкият завой от цялото трасе.:-)



Тема Re: ЛУЕ-ЛУЕ!нови [re: дoдo]  
Автор OREGA racing (гадина)
Публикувано04.10.04 13:53



Някога имаше едно интервю с Горчо в Авто труд,та там се беше изхвърлил за некакъв,че бил бог на ладите.Тоя същия дрисльо се моташе при В.Лазаров и тогава тоя пилот взе първата победа в кариерата си на планинското в Кюстендил.После нещо крепеше ташаците на Камбуров,та да може и той да си вземе първата победа на планинско.Май нещо се заиграваше с Евлогиев,ма той кво ли направи преди три години?Както и на последните две писти,май не показа нищо щото колата му беше слаба.То ша да е било щото мотора е бил 100% чист(аз го гарантирам).
Кой ли е тоя мотльо из боксовете?Дали не е видял пилотите как растат?Дали не знае колко могат тея с каските на главите си?
За постиженията на даден човек в тоя спорт-майната му.Важното е да ги има някакви такива да въртят волана,други да седят по завоите на тръни и да се молят всичко да завърши добре,трети да мятат гаечни ключове напре-назат из бокса и една четвърта малко по голяма групичка от човеци дето си чупят краката по трасетата да гледат онея с каските кви ги вършат.Е вярно не разбират толкова нещата в тоя спорт,но ако ги нема тея оптимисти всички останали отиват по дяволите.
Аз съм никой,не искам и да бъда нещо.Единствено се надявам да сложа каска скоро време,ама да няма някой геврек пред мен,че като стане белята да кажа:къде гледа бе нашия?Не искам да съм във втората и третата група от хора(по нагоре),най си ми е добре в последната група при ОНЕЯ нищо не разбиращи посерковци(ЕДИН от тея 80% неразбиращи драскачи във форума,както беше писал някой преди извесно време тук)



Тема Re: ЛУЕ-ЛУЕ!нови [re: OREGA racing]  
Автор K И K O (пикльо)
Публикувано04.10.04 21:35



Ей и аз нищо не вдявам от разните му там джаджи,ма гледам как карат пилотите от много шампионати и си мисля,че мога да направя някаква преценка кой колко може и дали е възможно да станат някои работи.
Значи може да се каже,че съм от онея 20-те.







Баси мамамата,как успяваш ем да гледаш ем да си у бокса?Яз по пистите само виждам по нещо,ама нали се сещаш,че нищо интересно не се вижда-никъде около боксовете не е чак толкова интересно.




Тема Re: Писта София 2004нови [re: K_Power]  
Автор l_POWER (enginemod)
Публикувано04.10.04 23:09



Да питам за онзи човек дето се мотали около него В. Лазаров и после Камбуров. Не става ли въпрос за м.с.Н.Н син на з.м.с. И.Н. ако не се бъркам.
Щото от времето на П.Калеев и Кознецов , само въпросния ще да е.
И да добавя щото много рядко пиша,
Апостолов много трудно се преборваше с Р.Сергиев по времето на Формула
Естер . Ладовия мотор на Райчо беше наи силния и дори заводската формула, май VW на Бургаския пилот хапваше бой.

С времето нещата от Естера на Сергиев попаднаха при М.С., който доста ги доразви със съвременни компоненти, в този почти отписан тип мотор и хоп
Лада WRC




Тема Re: Писта София 2004нови [re: l_POWER]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано04.10.04 23:16



Я поясни бе батка,за кво ФВ става въпрос.

___________



Тема Re: ЛУЕ-ЛУЕ!нови [re: K И K O]  
Автордoдo (Нерегистриран)
Публикувано05.10.04 08:37



Кико защо не ми отговори ?Кое е било наи-доброто време примерно на писта София 80-90г.? а за този прословут завои ще продължа - от година на година там асфалта става все по неравен и заради това наи-вероятно се отнема малко от газта.А не знам защо толкова се палят някои хора а и къде то4но мерят скороста -да не е след втория мост когато са върнали и се подготвят за десния завои може би?



Тема Re: ЛУЕ-ЛУЕ!нови [re: OREGA racing]  
Автордoдo (Нерегистриран)
Публикувано05.10.04 08:44



ЕИ OREGA racing ти маи се изкарваш за бога на ладите а?Заяви го директно де ??? Маи се сещам кои си .Ти маи си мислиш 4е много си се нау4ил като гледаше от някои хора как се правят някои работи ще ти кажа 4е си видял само това което е за пред публика пък се замисли малко?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.