|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re:
|
|
Автор | дoдo (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.09.04 08:38 |
|
колите от група Б са били много по-бързи от група а в годините които са се съзтезавали ,а не сравняваи коли от 85г. с коли от2004г защото нямат нищо общо макар 4е аз съм фен на по-старите автомобили защото са много силни и са ги карали много атрактивно-за разлика от сегащните <дефорсета>
| |
|
И аз съм на това мнение ... сегашните WRC-та са много по-добри от гр. Б (отстъпват им само по вървенето на правите, а?) иначе спиране, държене на колата на пътя, завиване ... няма какво да се сравняват с гр. Б
| |
Тема
|
Re:
[re: beta_racing]
|
|
Автор | rally_m (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.09.04 10:13 |
|
Няма какво да си говорим ,автомобилите от група Б са били истинска лудница.Жалко че няма да можем да види такива автомобили по састезанията
| |
|
Which is faster?
This is the question many people want to know the answer to. Well, it depends. On a racetrack, up Pikes Peak, or on fast, sweeping roads like those used in the 1980s, the Group B car would win. On tight, winding stages like those run today (due to the maximum allowable average speed of 120km/h), the WRC car would be quicker. The Lancia's significant power and weight advantages would give it the edge on faster roads, while the Focus' chassis and handling are worlds better than any Group B car, giving it the nod for any modern rally.
In short, the development of the Group B cars was mainly focused on getting as much power as possible out of the engine, while the designers of the current crop of rally cars pay much more attention to the chassis. It's a classic case of brute force versus finesse.
| |
|
На следващия кръг от Европейския рали шампионат - рали Елпа, ще има автомобили от група Б, които ще се карат, след преминаването на основната група.
МЯСТО ЗА РЕКЛАМА - 300 Евро !!!
| |
Тема
|
Re:
[re: txl]
|
|
Автор |
K_Power (2x2cv HITACHI) |
Публикувано | 22.09.04 11:36 |
|
Додо,т'ва към мен ли е зададено?Ше си сравнявам ако искам Пежо 205 Т16 и лада петица,т'ва си е моя разбота.Ма требва да ви кажа,че Ланча 037,Ланча Делта С4,Ауди Куатро Спорт,Пежо 205 Т16 или някоя от по-новите Ланчи Делта ХФ Интеграле,ако се бега с ВРЦ,ВРЦ-то няма да бие,определено няма да бие.И к'во им е по стабилното,Аудито е по-широко от ВРЦ с 9 см,Делтата С4 е по широка с 11 см,037 рали е по-широка с 3 см,само 205-цата е по-тесна,ма тя по-принцип си е малка.Абе т'ва си е ваше мнение,аз си имам мое и то е следното:Никога повече няма да има толкова бързи и шумни коли в световния рали шампионат,Група Б си е група Б и т'ва е,само може да съжаляваме.Гледах на засисвани касети интервю на Манфред Рол,който казва,че с Ауди Куатро на някои от правите е вдигал до 240-260 километра,ускорявало се е около 2,4-2,5 секунди до стотака и недейте да ми говорите за атрактивност.Т'ва,че не се чувстваш сигурен като публика,не занчи,че не е атрактивно
___________
| |
|
Какви ще са колите,казвай бързо,бързо да ходя да си правя застраховка,казвай
___________
| |
|
Манфред Рол
Това Валтер Рьол ли трябва да се чете?
Редактирано от txl на 22.09.04 11:41.
| |
Тема
|
Re:
[re: txl]
|
|
Автор |
K_Power (2x2cv HITACHI) |
Публикувано | 22.09.04 11:44 |
|
Да,обърках се щот четох в същото време и биографията на Манфред Щол
Ето ти линк:
___________
Редактирано от K_Power на 22.09.04 11:46.
| |
Тема
|
Re:
[re: K_Power]
|
|
Автор | дoдo (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.09.04 21:20 |
|
не сте ме разбрали аз съм за автомобилите от група Б.сегашните коли са като дефорсирани москви4и.Правя си елементарна сметка кола -980кг с мотр 600кс срещу кола- 1230кг с мотор 300кс. аз бих заложил на някоя яка LANCIA 037,DELTA S4 просто си падам по италианските машини
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|